PDA

Bekijk Volledige Versie : ...Ben jij ook Depressief?



plexus
06-01-03, 12:15
'Depressiviteit door computer'

AMSTERDAM - Werknemers die meer dan vijf uur per dag achter hun computer zitten, hebben grote kans last te krijgen van slapeloosheid en depressiviteit, zo meldt WebWereld. Ook kan het veelvuldig gebruik van een computer leiden tot eenzaamheid. Dit blijkt uit een Japans onderzoek onder 25.000 werknemers.

Eerdere onderzoeken beperkten zich vooral tot de lichamelijke gevolgen. Het is de eerste keer dat ook de geestelijke gevolgen van het werken met een computer zijn onderzocht.

:roker:

ZwYgStErr
06-01-03, 13:01
:aanwal:

Help me, please.

:tranen:

barfly
06-01-03, 13:09
Ik wordt juist heel ongelukkig als ik géén computer tot mijn beschikking heb :D

Simon
06-01-03, 15:06
Hoge druk op het werk geeft meer kans op infecties en verkoudheid, hoor ik net op de radio.

Bij dat computerverhaal vraag ik mij af of het nu aan het werken achter de computer ligt of aan het type functie dat deze mensen hebben.

Simon

lennart
06-01-03, 15:12
Ik stel verplichte MSN chat sessies met psychologen voor aan alle werknemers die achter de computer zitten.

appelsientje
06-01-03, 15:31
Ik zit al 7 uren voor mijn computer en ik ben doodop!!! Ik haat computers!!! Ik zit dagelijks zo'n 8 uren voor een computer en om te antwoorden op de vraag of ik depressief ben JA!! heel depressief
dit is niet gezond ik voel het al maanden. Ik denk dat ik een andere job moet gaan zoeken

Aicha19
06-01-03, 17:30
slapeloosheid! Daar ben ik het helemaal mee eens! Maar het is wel vrijwillige slapeloosheid hihi

Donna
06-01-03, 17:42
Geplaatst door ZwYgStErr
:aanwal:

Help me, please.

:tranen:


Awwwww....... :)






Ik heb een winterdepressie. Hij dateert van 2001 en is nooit meer weggegaan.

Klotenederlandseweer........

Orakel
06-01-03, 18:43
Ik word niet depressief van de computer maar van de onzin die ik er op tegen kom :stout:

ZwYgStErr
06-01-03, 20:13
Geplaatst door Orakel
Ik word niet depressief van de computer maar van de onzin die ik er op tegen kom :stout:

Meaning, Maroc.NL -Forum-?


;)

barfly
06-01-03, 20:17
Ik denk dat ie Windows draait ;)

ZwYgStErr
06-01-03, 20:20
Wat is het nou in Maroc.NL dat mij zo aantrekt?
domme mensen, irritante mensen, harkoppige mensen, schreeuwerige mensen, bekrompen mensen, onderwerpen die 20 x per dag voorkomen op 1 forum op 1 pagina (MO), de droge humor, de oneindige onzin, die gaat van 'Echte Beesten...' tot 'Mijn vriendin herbruikt de maandverband van haar zus'. (!)

Mijn vriendin had me nog zo gewaarschuwd er niet aan te beginnen, ik heb mijzelf zo vaak voorgenomen er mee te kappen, maar tevergeefs.

Kan iemand meepraten hierover, wat kan ik eraan doen? Of ben ik voor eeuwig verdoemd om te Prikken?

Een hulpeloos Zwygend Prikkertje.

:tranen:

Orakel
06-01-03, 20:39
windoos ixpee, k@#$programma


http://www.smilies-world.de/Smilies/Usersmilies/HolyWarrior/Krass.gif



Geplaatst door ZwYgStErr
Wat is het nou in Maroc.NL dat mij zo aantrekt?
domme mensen, irritante mensen, harkoppige mensen, schreeuwerige mensen, bekrompen mensen, onderwerpen die 20 x per dag voorkomen op 1 forum op 1 pagina (MO), de droge humor, de oneindige onzin, die gaat van 'Echte Beesten...' tot 'Mijn vriendin herbruikt de maandverband van haar zus'. (!)

Mijn vriendin had me nog zo gewaarschuwd er niet aan te beginnen, ik heb mijzelf zo vaak voorgenomen er mee te kappen, maar tevergeefs.

Kan iemand meepraten hierover, wat kan ik eraan doen? Of ben ik voor eeuwig verdoemd om te Prikken?

Een hulpeloos Zwygend Prikkertje.

:tranen:

Dat verhaal van dat maandverband kende ik gelukkig nog niet... yich...
De rest van het verhaal maakt het PB wel interessant. Zoveel onderwerpen, zoveel meningen, discussieren over actualiteit. Het houdt je mentaal ook scherp, althans mij wel, soms, heel even.... uhhh...

Het blijft ook leuk als je je niet het zwygstertje laat opleggen door mensen met een enorme plaat voor hun hoofd, die een kras in de plaat hebben en constant repe(r)terend (?) dezelfde onzin uitkramen.
Heb ik dit al niets eens eerder getypt..... :schrik:

ZwYgStErr
06-01-03, 20:59
Geplaatst door Orakel
windoos ixpee, k@#$programma


http://www.smilies-world.de/Smilies/Usersmilies/HolyWarrior/Krass.gif




Dat verhaal van dat maandverband kende ik gelukkig nog niet... yich...
De rest van het verhaal maakt het PB wel interessant. Zoveel onderwerpen, zoveel meningen, discussieren over actualiteit. Het houdt je mentaal ook scherp, althans mij wel, soms, heel even.... uhhh...

Het blijft ook leuk als je je niet het zwygstertje laat opleggen door mensen met een enorme plaat voor hun hoofd, die een kras in de plaat hebben en constant repe(r)terend (?) dezelfde onzin uitkramen.
Heb ik dit al niets eens eerder getypt..... :schrik:

:moe: