PDA

Bekijk Volledige Versie : Negaffa/Zyanna

Brown_eyesxx
06-01-03, 16:39
Salaam Allemaal,

Voor iedereen die geintreseerd is in een Negaffa/Zyanna

Ik Zat Zo eens op maroc site te surven en dacht bij me zelf we hebben hier eigenlijk bijna alles ,en aan gezien er veel jonge meiden zijn waarvan sommige met huwelijk ideen lopen.

dus mensen het ennige wat we nog missen is een berichtje over De nummer 1 Negaffa Van Maroc ,Iedere Site heeft zo wel zijn eigen nummer 1,en nou denken jullie natuurlijk waarom deze Negaffa persee. nou mensen......... omdat ze het gewoon verdient heeft

Ik heb zelf ervaring met haar en het was gewoon zo tof dat die heringering me altijd bijzal blijven daarom wil ik jullie ook graag aan haar voorstellen voor mensen die intresse hebben in een top Vriendelijke Negaffa met goed kwaliteit en heeft echt alles in huis (Henna ...Verloving.....ect
Boven alles helpt ze je met heel veel dingen bv nummer van andere mensen die je ook nodig zult hebben bij een bruiloft zo als bands , dakka marakchia anasied band mensen die voor je koken ect......

Ik Hoop dat ik Vele mensen hier mee heb kunnen helpen
Het Is Zeker De Moeite Waard ,en Afstand is geen enkel probleem vooral voor haar
Bedankt voor jullie aandacht ....................................
.................................................. .............................

Negaffa Aicha 0118-468166
0613642108

:strik:

Negaffa/Zyanna AICHA & Maryam

Salaamoe Halekoem Wa Rahmatoe Allah Ie Tahala Wa Barakatoe

Kijk En Vergelijk!...