PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke zieke nederlandse man vermoord meisje van 4 jaar



Shaheed
07-01-03, 01:07
Waarom vindt iemand het nodig het dode lichaampje van een 4-jarig meisje in stukken te zagen en te verspreiden over de Nederlandse wateren als het kind een natuurlijke dood is gestorven? Deze welhaast retorische vraag van officier van justitie C. Bordenga-Koppens stelt iedere aanwezige zich tijdens de rechtszaak tegen Mike J. De verdachte van de moord op Rowena Rikkers, het meisje van Nulde, houdt vol dat zij niet is overleden door zijn mishandelingen. Dat dit haaks staat op zijn eerdere verklaringen, brengt hem niet van zijn stuk. De eis, 15 jaar gevangenisstraf en tbs, doet hij af met een cynisch lachje.

Mike J. (33) kan best onverstoorbaar zijn, blijkt voor de rechtbank in Zutphen. In alle rust hoort hij de officier aan, vragen van de rechtbank beantwoordt hij kalm en gedegen. Was de fanatieke vechtsporter altijd maar zo stabiel, dan had hij hier niet in het strafbankje hoeven zitten. Maar een klein meisje deed hem in de zomer van 2001 meer dan eens in grote woede ontsteken. Rowena Rikkers accepteerde de nieuwe vriend van haar moeder Wanda niet en kreeg regelmatig flinke klappen in haar buik, verklaarden Mike en Wanda eerder bij de politie.

Daar, tijdens de vele verhoren, verloor Mike zich af en toe wel in zijn emoties. In de rechtszaal worden videobeelden vertoond waarop hij vertelt over het in stukken zagen van het lijkje. De stevige verdachte huilt terwijl hij tot in het gruwelijkste detail uiteenzet hoe hij te werk is gegaan, zowel met de zaag als met het mes. Het lichaam moest onherkenbaar worden verminkt. Maar bij het zien van de band is Mike, inmiddels behoorlijk vermagerd, weer zoals hij aan het begin van de ochtend binnenkomt. Het doet hem schijnbaar weinig.

Pytaghoras
07-01-03, 01:42
Ja, je hoef niet een buitenlander te zijn om zo'n misdaad te plegen. De moslims worden er steeds van verdacht hun vrouwen te onderdrukken. De aandacht wordt altijd aan die moslims en die kut Marokkanen geschonken, terwijl er bij autochtone Nederlanders zulke gruwelijke misdaden plaatsvinden. Ik wil niet zeggen dat Marokkanen geen misdaad plegen. Ik vind de de misdaad die gepleegd wordt door autochtone Nederlanders erger is en helemaal niet te vergelijken is met die van Marokkaanse Nederlanders.

De slechte naam die Marokkanen hebben gekregen hebben ze te danken aan misdaad zoals tasjesroven en hinder op straat. Aan de andere kant bij de autochtone Nederlanders vind je een ander soort misdaad zoals pedofilie. Het verschil is dat b.v.b. in de krant niet wordt vermeld dat het om een Nederlander gaat als het een autochtone Nederlander is die de misdaad heeft gepleegd, maar als het om een Marokkaan gaat, dan wordt het op de eerste pagina vermeld.

limpio
07-01-03, 05:30
Droevig he pyt, dat er mensen zijn die een misdaad nodig hebben om zich in zelfmedelijden te kunnen wentelen.
Shaheed is nu eenmaal zo'n dom karakterke dat te pas en te onpas de bal van de droevige allochtoon speelt door te pas en te onpas misbuiken/daden gebruikt om zijn diepgewortelde frustrataties te uiten alhoewel een psychiater sneller en efficiënter werkt.
Maar de naam Pythagoras doet me aan een iet en 't wat intelligenter figuur denken. Is meelopertje geen beter idee als nickname voor jou? :moe: :D

Pytaghoras
07-01-03, 07:28
Een goede morgen limpio,

Hmmmm, wat heeft intelligentie te maken met wat ik boven heb vermeld? Hmm, ik krijg het idee dat je medelijden hebt met de pedofielen. Huh, nu heb ik het door, ik zie de vlag van Belgie naast jouw nickname. Geen wonder natuurlijk. Oh ja, waar komt Dutroux alweer vandaan?

Ik wens je nogmaals een goede morgen.

limpio
07-01-03, 08:17
Geplaatst door Pytaghoras
Een goede morgen limpio,

Hmmmm, wat heeft intelligentie te maken met wat ik boven heb vermeld? Hmm, ik krijg het idee dat je medelijden hebt met de pedofielen. Huh, nu heb ik het door, ik zie de vlag van Belgie naast jouw nickname. Geen wonder natuurlijk. Oh ja, waar komt Dutroux alweer vandaan?

Ik wens je nogmaals een goede morgen.
Wat heb je boven vermeld?
Enkel een klaagzang waarvoor je het artikel geplaatst door shaheed goed kon gebruiken, maar waar je eigenlijk niet op ingaat.
Je misbruikt enkel het artikel geplaatst door shaheed.
Voor de rest ben ik nergens op ingegaan betreffende het artikel geplaatst door shaheed, van dat genre heeft shaheed er al honderden geplaatst.
Ik breng enkel jou meelopersmentaliteit even onder aandacht. :D
De rest van je gebrabbel laat ik aan jou intelligentie over, het bewijst dat jou iq zeker het bereik heeft van 0.03 punten, je geeft me ongewild door je domheid gelijk..
Hiervoor mijn dank, ik hou van eerlijke mensen zoals jij. :haha:
O ja, dutroux is een waal en ik ben ik een vlaming.
Vraag me nu niet waar hij geboren werd! :duizelig:

Pytaghoras
07-01-03, 08:55
O ja, dutroux is een waal en ik ben ik een vlaming.

ja, je hebt dat zeker onderzocht zeg. Probeer je weer alles ontkennen? Nu blijken de vlamingen niet alleen racistisch te zijn tegen allochtone belgen, maar wel tegen iedereen die niet een vlaming is.

Ben je een vlaamsblokker? Ik denk van wel.


Vraag me nu niet waar hij geboren werd!

Waar??

limpio
07-01-03, 10:18
Geplaatst door Pytaghoras
ja, je hebt dat zeker onderzocht zeg. Probeer je weer alles ontkennen? Nu blijken de vlamingen niet alleen racistisch te zijn tegen allochtone belgen, maar wel tegen iedereen die niet een vlaming is.

Ben je een vlaamsblokker? Ik denk van wel.



Waar??
Ok ok, ik geef me over. :)
Tegen jou intellect kan ik niet op. :stout: