PDA

Bekijk Volledige Versie : VVD-Kakkerlak kust kont Israel en Valt HELDIN Gretta af !!



MokroMike II
07-01-03, 12:48
BRON: http://www.joods.nl:9673/rubrieken/printservice

Geert Wilders (VVD) ontmoet Simon Peres en minister Nethanyahu van Israel
5 januari 2003


Het VVD-Tweede Kamerlid Geert Wilders brengt van 5 tot 11 januari 2003 een bezoek aan Israel. Het is traditie dat de VVD rond verkiezingstijd Israel bezoekt om de speciale band met Israel te bestendigen, eerder bezochten Erica Terpstra en Frans Weisglas Israel om die reden. Op maandagavond 6 januari zal Geert Wilders in het Tel Aviv een speech houden op een politieke avond in het Hilton hotel.
----------------------------------------------------------

bron: http://www.volkskrant.nl/buitenland/1041833386866.html

Actie Gretta Duisenberg 'eenzijdig en walgelijk'
Van onze correspondent Ferry Biedermann


GAZA STAD - Gretta Duisenberg 'is eenzijdig en walgelijk bezig', tijdens haar bezoek aan Israël en de Palestijnse gebieden. Dat heeft VVD-kamerlid Geert Wilders gezegd tijdens een toespraak tot een joodse organisatie in Tel-Aviv.

Hij reageerde op uitspraken van Duisenberg na de aanslag in die stad, dat de geweldspiraal pas doorbroken kan worden als 'Sharon ophoudt met al die agressie'. Volgens Wilders was die uitspraak, 'een paar uur nadat twintig mensen op beestachtige wijze zijn vermoord door Palestijnse terroristen', totaal ongepast.

Duisenberg wilde gisteravond slechts schriftelijk reageren, omdat ze moe was en bezorgd was dat ze zich in een gesprek niet zou kunnen concentreren op haar uitspraken. Gisteren was de eerste dag van haar oriëntatiereis in het kader van de beweging 'stop de bezetting'. Ze bezocht Palestijnse slachtoffers van het geweld in Gaza .

In haar verklaring schrijft Duisenberg dat ze het conflict niet eenzijdig benadert. 'Het conflict tussen Israël en de Palestijnen heeft hartverscheurende gevolgen voor zowel Palestijnen als Israëliërs - Israël is daarbij verantwoordelijk voor het niet uitvoeren van verscheidene VN-resoluties'.

Ook schrijft ze: 'Ik heb altijd heel duidelijk gemaakt dat ik alle geweld afwijs. Vijfendertig jaar onderdrukking heeft bij de Palestijnen diepe sporen achtergelaten, hetgeen tot gevolg heeft dat de geweldspiraal niet wordt doorbroken.'
--------------------------------------------------------

Deze VVD-Kakkerlak doet niets anders dan Pro-Israel en anti-Islam werk. Check zijn site.... http://www.geertwilders.nl/

Shaheed
07-01-03, 12:56
VVD sucks.............

Ali G
07-01-03, 13:00
Hoe kan het dat Gretta Duisenberg alsnog op een diplomatiek paspoort reist? Was dat niet eerder voorkomen?

plexus
07-01-03, 13:01
...och de vvd is al gestraft , ze hebben hirshi ali!

mrz
07-01-03, 13:08
Lol kidon2, jij knuffelt zeker iedereen waar je het niet mee eens bent dood.

Sven_DP
07-01-03, 13:41
Geplaatst door yehiyaayyash
Je weet toch wel waar kakkerlak op slaat , toch ? ...
Iemand die zich gedijt in verderf , en die zijn best doet anderen het leven zuur te maken , met andere woorden een joodse zionist. Het enigste wat daar tegen helpt is niet alleen 'kakkerlakkenspray'
( is al eens gebruikt) maar ook flinke firepower( waaronder martelaarsacties) . :)

Na je verwijderde(?) wansmakelijke opmerking over de mensen die uit de WTC torens sprongen, slaag je erin om binnen een tijdsbestek van enkele uren opnieuw wansmakelijk uit de hoek te komen met je 'spray'. Heb je hier hogere studies moeten verrichten of is het net frustratie over een gebrek hieraan? Verberg je maar achter je (tijdelijke) anonimiteit jongen, want zoals ik al zei, in de 'real world' zou je d'er zo makkelijk niet vanaf komen.

Verder geldt mijn aanbod nog steeds wat betreft mijn roeibootje. Ik zou alvast leren zwemmen...alhoewel...blub...

mrz
07-01-03, 13:47
Ach Sven, zonder mensen als yehiyaayyash en Gretta zou de wereld helemaal hopeloos verloren zijn. De totaal ontzielde nederlander ziet dat misschien graag en dringt dat ook graag een ander op.

De Rode Roos
07-01-03, 14:38
Meneer Wilders mag zeggen wat hij wil, als hij "de kont van Israel" wil kussen, dan is dat zijn goed recht. Ook dat is een rechtvaardig politieke standpunt. Aan de behoorlijk anti-zionisten hier wil ik erop wijzen dat de staat Israel ook op seculiere wijze te verdedigen is, zoals de Arbeiderspartij in Israel dat doet.

jaja
07-01-03, 14:49
Geplaatst door mrz
Lol kidon2, jij knuffelt zeker iedereen waar je het niet mee eens bent dood. dus jij knuffelt mensen of jij scheldt en beledigt mensen. Iets anders kun jij niet. You need help! Een psychotherapeut wellicht?

lennart
07-01-03, 14:52
laten de Palestijnen uitgerekend zien hoe weinig ze met onschuldige mensenlevens op hebben


Vergelijkbaar met de kakkerlak uitspraken.

Simon
07-01-03, 14:58
Toch vind ik wel merkwaardig dat het standpunt van Wilders op de site van de VVD als partijstandpunt geldt. Op de site van de VVD is het volgens 'nieuws'te vinden:


6/1/2003 - Reactie VVD op de gang van zaken bij het bezoek van mevrouw Gretta Duisenbe

Uit een toespraak van VVD-Kamerlid Geert Wilders hedenavond in Tel Aviv:

"Op dit moment is Mw. Gretta Duisenberg in de Palestijnse gebieden. Velen van u weten misschien niet eens wie Mw. Duisenberg is maar naast de vrouw van de President van de Europese Centrale Bank heeft zij in Nederland de laatste tijd vooral veel media-aandacht gekregen en bekendheid verworven als fel verdedigster van de Palestijnse zaak. Toen ik twee maanden geleden hoorde dat zij onder de vlag van een organisatie die zich United Civilians for Peace noemt een reis zou maken naar de Palestijnse gebieden heb ik samen met collega Erica Terpstra kamervragen aan de regering gesteld. Niet om haar het reizen onmogelijk te maken – het staat een ieder vrij te reizen waarnaar men wil – en ook niet om haar te beletten haar mening uit te dragen – het staat een ieder gelukkig ook vrij uit te komen voor zijn of haar mening. Nee, wij stelden kamervragen omdat wij het raar en niet acceptabel vonden dat haar reis werd betaald door Nederlandse medefinancieringsorganisaties die hun geld krijgen van de regering en dus van de Nederlandse belastingbetaler om te besteden aan ontwikkelingssamenwerkingsprojecten. De reis werd toen uitgesteld maar inmiddels is ze hier toch gearriveerd, zij het geloof ik op eigen kosten maar wel met een diplomatiek paspoort dat ze heeft op grond van de positie van haar man en dat haar vrijelijk toegang tot de regio heeft gegeven.

Vanzelfsprekend heeft mevr. Duisenberg recht op haar eigen mening maar ik ben het wel hartgrondig met haar oneens. Hoe eenzijdig haar benadering is blijkt nog eens uit het feit dat ze, in reactie op de afschuwelijke aanslagen in Tel Aviv dit weekeinde, Israel en Sharon als de agressieve partij aanwees. Ze zei namelijk dat ze de aan-slagen weliswaar afgrijselijk vond, maar dat de dialoog pas kan komen als Sharon met de agressie ophoudt. Iemand die een paar uur nadat 26 mensen op beest-achtige wijze zijn vermoord door Palestijnse terroristen, Israel als de agressor aanwijst, is eenzijdig en walgelijk bezig. Laat ik nogmaals helder zijn, ik misgun haar geen sympathie voor de Palestijnse zaak maar neem het haar wel kwalijk dat ze in haar eenzijdige anti-Israëlische retoriek volstrekt voorbij gaat aan de dreigingen van terroristische aanslagen waaronder de Israëlische bevolking leeft en de Palestijnse verantwoordelijkheid hiervoor.

Onlangs heeft het Openbaar Ministerie besloten Mw. Duisenberg niet strafrechtelijk te vervolgen voor haar uitspraak dat ze dacht zes miljoen handtekeningen te vergaren voor een petitie tegen de bezetting door Israël van de Palestijnse gebieden. Tegen de beslissing haar niet te vervolgen is inmiddels beroep aangetekend bij het Amsterdamse gerechtshof en ik treed daar als parlementariër dus niet in. Wel heb ik als iedere burger het recht om te zeggen dat ik haar verwijzing naar het getal zes miljoen onsmakelijk, misselijkmakend en verwerpelijk vind.

Veelzeggend is het oordeel van de Officier van Justitie hierover. Die vond het noemen van het getal 6 miljoen door Mw. Duisenberg "krenkend, omdat dit getal, dat staat als symbool voor de opzettelijke uitroeiing van het joodse volk, door Mw. Duisenberg gebruikt wordt in een actie gericht tegen de joodse staat". Woorden hebben hun betekenis.

6 januari 2003