PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis in Marokko te koop!

Oem Sayfoullah
07-01-03, 13:24
Huis in Marokko te koop!

Veel moslims in Nederland proberen de dag van vandaag zich klaar te maken om de Hijraah te verrichten. Zij zijn zover dat ze graag met hun gezinnen willen verhuizen van Nederland naar een Islamitische land. Moge Allah deze mensen en ons helpen en het vergemakkelijken voor ons.

Ik wilde graag een oproep plaatsen voor een huis die te koop staat van een dichte familielid van mij, in Marokko en wel in Berkane. Deze familielid woont zelf in Nederland.
Deze huis staat in de wijk “Bayoo” oftewel in “Hay al Massira”
Het zijn twee huizen naast elkaar.deze twee huizen staan los van elkaar en hebben geen enkele verbintenis met elkaar. (Eventueel zou een nieuwe eigenaar van die huis deze huis kunnen verhuren bijvoorbeeld). De bedoeling is dat deze 2 huizen SAMEN VERKOCHT WORDEN NIET APART.Naast deze 2 huizen is er ook een garage. Deze huis is 125 vierkante meter.

Deze twee huizen staan in een kleine straat met nette aardige welgestelde bewoners. Aan de overkant van deze huis woont een nette gepensioneerd echtpaar, de man had een bepaalde rang bij de gendarme in Marokko. Deze mensen wonen tussen een gezin uit België en een gezin die gewoon in Marokko woont, een gezin die praktiserend is, en naast deze gezin woont een ander gezin die uit Frankrijk komt en die daar bijna elk jaar op vakantie komen.

Naast de desbetreffende huis die te koop staat wonen aan de linkerkant een praktiserende gezin, daarnaast wonen met hun, hun familie uit Frankrijk en Nederland in de zomervakanties.
Aan de rechterkant wonen nog twee andere gezinnen waarvan eentje in Nederland woont en die daarnaast gewoon met zijn gezin in Marokko woont.

De moskee Hamzah (als ik het goed heb) is op een loopafstand, thuis hoor je de adzaan duidelijk. Voor de rest heb je in de buurt waar je je boodschappen kunt halen, een patisserie, een telefoonzaak etc.

De indeling van de huis:

De eerste huis bestaat alleen uit de begane grond. Het heeft 3 kamers, een badkamer met toilet, een open binnenplaats en een keuken.

Het tweede huis, heeft eerst een trap naar boven, dan kom je op de eerste verdieping, daar heb je 4 grote kamers, een badkamer met toilet, en een grote gang. Dan heb je de trap naar boven naar de dakterras. Daar bevindt zich de keuken en een toilet en een grote kamer. De rest is een dakterras.

De tweede huis, is gerenoveerd, heeft nieuwe ramen gekregen, nieuwe tegels en was opnieuw geverfd, de douche en de toilet zijn ook gerenoveerd.

Mocht iemand oprechte interesse hebben dan kunt u contact opnemen met mij.

Wa salaam
Oem Sayfoullah

Najatt
11-01-03, 19:32
Heb je ook iets wat te koop staat in kabo yawa?? oftewel cap de léau? aan het strand.

Oem Sayfoullah
11-01-03, 21:47
assalamoe alaikoem

Neej helaas niet, maar cape d'leau is niet ver van berkane vindt ik

wa salaam

Leila*M
12-01-03, 19:06
hai oem sayfoellah,

ik heb over het te kopen huis in berkane gelezen, en aangezien
wij een huis zoeken in marokko wil ik je vragen wat de prijs
ongeveer zal zijn.

groetjes leila

oevbc
21-01-03, 12:22
salam aleikom,
hier aisha uit alphen aan den rijn;nieuwkoop. en ik ben ook erg benieuwd naar de prijs van de huizen zou je die willen emailen naar [email protected]

tijani11
02-02-03, 18:47
Geplaatst door Leila*M
hai oem sayfoellah,

ik heb over het te kopen huis in berkane gelezen, en aangezien
wij een huis zoeken in marokko wil ik je vragen wat de prijs
ongeveer zal zijn.

groetjes leila

dries32
06-02-03, 13:24
Hallo,

Ik ben serieus geinteresseerd.
Heeft u foto's en maten van de kamers?
Wat is de vraagprijs?
Is het eigen grond of erfpacht?

Gaarne uw reactie, wellicht kunnen we telefoonnummers uitwisselen om een en ander te bespreken?

Alvast bedankt,

Groeten,
Y uit L

Oem Sayfoullah
06-02-03, 21:54
de vraagprijs is 50.000 euro , en het is eigendom. Helaas heb ik geen foto's in de pc en ook geen maten van de kamers...

ik hoor et wel als je interresse hebt

wa salaam
oem sayf

dries32
07-02-03, 11:58
Hallo,

Bedankt voor je reactie.

Kunt u mij bellen op 0640319063 dan praten we verder.

Vriendelijke groet,
Y

weenabaas
24-04-03, 08:27
Assalamu Alaikum,

Zijn deze huizen nog te koop? Het is in dezelfde wijk als waar mijn ouders een huis hebben laten bouwen. 125 vierkante meter is dat de twee huizen samen? Kan je me zo snel mogelijk laten weten of ze nog te koop zijn. Je kan me mailen: [email protected]
Alvast bedankt.

Als deze huizen niet meer te koop zijn kan iemand me dan een adresje geven waar wel huizen in Marokko te koop staan.