PDA

Bekijk Volledige Versie : AANSLAG op Synagoge in AMSTERDAM !!!



MokroMike II
08-01-03, 12:19
Salaam allemaal,

Heeft iemand enig idee hoe de reacties zouden zijn als er een handgranaat in een Synagoge zou zijn gegooid ?

Gloof me...Nederland zou te klein zijn. Ronny Naftaniel van het CIDI zou zeker 10 minuten van het acht uur Journaal hebben mogen vullen, en elk actualiteiten programma zou door zijn kop gedomineerd worden. De tweede kamer zou een spoed debat hebben gehouden over deze terreur aanslag. Er zou een grote klopjacht geopend zijn op de daders. Elke Joodse organisatie zou van zich hebben laten horen, tot aan de zionistische-damclub aan toe. Elke Nederlander zou bloemen zijn gaan leggen om steun te betuigen aan hun joodse medelanders.

Maar wat als zoiets bij een Moskee gebeurt ? Waar is Mohammed "subsidie wolf" Sini ? Waar zijn de excuus allochtonen uit de 2e kamer of de amsterdamse gemeenteraad ? Waar zijn de camera's van het Jornaal en de actualiteiten programma's......what the hell, waar zijn de camera's van SBS actie nieuws die zelfs voor een scheet uit rukken ? Waar zijn al die zognaamde prominente Moslim marokkanen met hun vet gesubsidieerde stichtingen en verenigingen ?

WAKE UP, AND SMELL THE COFFEE !!!!!!!

We hebben mensen nodig die voor onze rechten opkomen. We hebben een organisatie nodig die direct van zich laat horen. Een club die maatregelen eist van de regering. Mensen die onze belangen behartigen en niet die van hun eigen carriere en portemonnee. Ik denk dat de AEL hier maar snel eens voet aan de grond moet zetten.

DUS NOGMAALS...VERBEELD JE EENS WAT ER GEBEURD ZOU ZIJN ALS HET OM EEN SYNAGOGE GING !

Tomas
08-01-03, 12:37
Volgens mij zijn er al veel meer terreuractie tegen synagoges en hun bezoekers uitgevoerd dan waar jij weet van hebt.

joop.r
08-01-03, 12:51
Geplaatst door yehiyaayyash
Er zijn elementen die graag een oorlog tussen de nederlandse burgers willen opwekken . Dze elementen zitten in de Christelijke/Joodse en rechtsextremistische hoek . We hebben in de andere topics de reacties al gelezen van de ongelovigen , ze zeggen hier in het kort : "Eigen schuld , dikke bult . EN zoals CAnaris zegt : wie wind zaait zal storm oogsten .

Waarom ?...
Omdat vele moslims hun onderdrukte moslimbevolkeren in tsjetsjenie en Palestina steunen ... en omdat ze de verzetsdaden begrijpen ...

Dit is voor hun de reden dat moskeeen in NEderland in Brand gestoken mogen worden. Wat betreft de overheid en de media die noemen dit soort daden , zoals ex Minister Van Boxtel : Baldadigheid .....

Dit is hoe ze de moslims en de Islam zien ...

Zoals ik al heb gezegd is er een wereldwijde oorlog aan de gang tegen de Islam . Dit soort incidenten , willen een onrust in het land opwekken zodat bepaalde bevolkingsgroepen elkaar in de haren vliegen .

En nu de overheid en de media zo laks reageert op dit soort grove schenden van de mensenrechten , zal het een kwestie van tijd zijn voordat een gekwetste moslim die overmand is door emoties en zich in de steek gelaten voelt door de overheid het heft in eigen handen zal nemen en een handgranaat zal gooien in een synagoge of Kerk...

EN dan zal NEderland opeens veel te klein zijn ....

Hier zal de overheid en de media dan wel grootschalig aandacht aan besteden en zou het koren op de molen zijn van de Kruisvaarders/joodszionistische verbond die als hoofdtaak heeft de Islam terug te dringen ..dit zou geen baldadigheid meer zijn of een kwajongensstreek , nee hier zouden al-qaida elementen aan mee hebben gewerkt ...

Tot slot : Wij weten dat een groot deel van de ongelovigen dit soort acties niet echt als problematisch zien , slechts als baldadigheid . Maar ik kan hen verzekeren dat dit niet zo word opgevat door de moslims in NEderland .

Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat jij ZIEK bent van HAAT laar je behandellen,

Bart
08-01-03, 12:54
Geplaatst door yehiyaayyash
Er zijn elementen die graag een oorlog tussen de nederlandse burgers willen opwekken . Dze elementen zitten in de Christelijke/Joodse en rechtsextremistische hoek . We hebben in de andere topics de reacties al gelezen van de ongelovigen , ze zeggen hier in het kort : "Eigen schuld , dikke bult . EN zoals CAnaris zegt : wie wind zaait zal storm oogsten .

Waarom ?...
Omdat vele moslims hun onderdrukte moslimbevolkeren in tsjetsjenie en Palestina steunen ... en omdat ze de verzetsdaden begrijpen ...

Dit is voor hun de reden dat moskeeen in NEderland in Brand gestoken mogen worden. Wat betreft de overheid en de media die noemen dit soort daden , zoals ex Minister Van Boxtel : Baldadigheid .....

Dit is hoe ze de moslims en de Islam zien ...

Zoals ik al heb gezegd is er een wereldwijde oorlog aan de gang tegen de Islam . Dit soort incidenten , willen een onrust in het land opwekken zodat bepaalde bevolkingsgroepen elkaar in de haren vliegen .

En nu de overheid en de media zo laks reageert op dit soort grove schenden van de mensenrechten , zal het een kwestie van tijd zijn voordat een gekwetste moslim die overmand is door emoties en zich in de steek gelaten voelt door de overheid het heft in eigen handen zal nemen en een handgranaat zal gooien in een synagoge of Kerk...

EN dan zal NEderland opeens veel te klein zijn ....

Hier zal de overheid en de media dan wel grootschalig aandacht aan besteden en zou het koren op de molen zijn van de Kruisvaarders/joodszionistische verbond die als hoofdtaak heeft de Islam terug te dringen ..dit zou geen baldadigheid meer zijn of een kwajongensstreek , nee hier zouden al-qaida elementen aan mee hebben gewerkt ...

Tot slot : Wij weten dat een groot deel van de ongelovigen dit soort acties niet echt als problematisch zien , slechts als baldadigheid . Maar ik kan hen verzekeren dat dit niet zo word opgevat door de moslims in NEderland .

Ik zie die elementen eerder in de moslimhoek. Jij bent er bijvoorbeeld een treffend voorbeeld van, je doet graag mee en bent hier zelfs mede-aanstichter van de hetze tegen het westen.

Man, doe die oogkleppen nou eens af en kijk eens om je heen!!!

Canaris
08-01-03, 12:58
1937
Hitler schreeuwt het uit , naar alle richtingen

Polen wil orloog met ons, Polen is onze vijand. Polen heeft weer oprechte duitse soldaten vermoord. Polen willen zich expanderen op kosten van het oprechte Duiste volk.

Maar weet wel, de vernietiging zal hun deel zijn , Polen zal door de gebalde vuist van het Duiste rijk op haar knien worden gedwongen.

In Polen ter gelijkertijd

Huh? Waar heeft die vent het over.

1938.
Ons geduld met de poolse agressor is op. Wij kunnen niet langer toezien hoe deze Untermensch natie, ons grote Duitse rijk nog langer devaulueerd, vernederd, bedreigd.

in Polen

Nog steeds
"Huh , waar heeft die vent het over"

Wel , een paar weken later, wisten ze waar "die vent" het over had

Een self fulfilling profecy , alleen met omgedraaide rollen.

Idemdito met het verhaal van Yehi.

Op het moment dat jij ophoudt , deze orloogs rethoriek te bezigen, zal je zien, dat het overgrote deel van deze wereld zal hebben gezegd
"Huh waar heeft die vent het over"

bman
08-01-03, 13:26
Treffend, zeer treffend beste Canaris. Ik mag u wel! De vergelijking tussen de fascisten (en het hedendaagse extreem rechts) en de moslimextremisten van vandaag de dag is inderdaad een juiste op vele punten. (terreur jegens onschuldigen,Jodenhaat, gebruik van excessief geweld, intelorantie, superieuriteitswaanzin, gebrek aan discussie met andersdenkenden etc.etc.)

Shaheed
08-01-03, 13:36
Inderdaaar canaris een hele goede vergelijking de amerikanen schreeuwen moord en brand dat ze kunnen worden aangevallen door Irak terwijl de inwoners van Irak niet weten waar die mafkees van een bush het over heeft.

Ons geduld met de iraakse agressor is op. Wij kunnen niet langer toezien hoe deze Untermensch natie, ons grote amerikaanse rijk nog langer devaulueerd, vernederd, bedreigd.


De vergelijking tussen de fascisten (en het hedendaagse extreem rechts) van vandaag de dag is inderdaad een juiste op vele punten. (terreur jegens onschuldigen,moslimhaat, gebruik van excessief geweld, intelorantie, superieuriteitswaanzin, gebrek aan discussie met andersdenkenden etc.etc.)

Canaris
08-01-03, 13:39
aber aber Bman

ik dacht dat wij al op het persoonlijkere vlak waren aangekomen.

Ik citeer de grote duiste Bundeskanzler uit de PFALZ, welke een voorliefde had voor Saumaag , welke hij mnr Gorbatchov door zijn strot duuwde en zo zijn Wiedervereinigung kreeg (stem toe of je eet er nog meer van )

you can say you to me

lennart
08-01-03, 16:09
Brr Canaris, wat een goed vergelijk trek je nu inderdaad tussen Bush en Hitler. En het wordt nog compleet gemaakt door de vergelijking tussen de Reichstag Brand en de aanval op het WTC. Ik bewonder je opmerkzaamheid.

lennart
08-01-03, 17:18
Geplaatst door kaassietoch
Kom kom, Lennart zeg dan tenminste ook iets over het bepaald onvriendelijke toontje van Yehi

Waarom?
Onze mede-Nederlander Mokromike blijkbaar verontwaardigt dat een aanslag op een moskee de nederlandse media aandacht blijkbaar niet waard is en dan krijgen we Yehi's gebruikelijke verhaal dat overigens een stuk aanvaardbaarder zou klinken als hij zijn gebruikelijke beeldspraak eens zou weglaten.
Maar vervolgens vindt Canaris het noodzakelijk om een vergelijking te maken tussen de situatie met de Nazi's in 1937 en de moslim extremisten van nu. Een vergelijking die compleet niet opgaat omdat moslim extremisten geen enkele militaire macht van betekenis zijn en Hitlers Duitsland op dat moment het machtigste staande leger van Europa en mogelijk zelfs van de wereld had.

Het is wel duidelijk dat Yehi vrij paranoia omgaat met de gebeurtenissen in de wereld, maar ik deel zijn wantrouwen ten opzichte van de Amerikaanse politiek.

mrz
08-01-03, 23:02
Kaassietoch, met alle respect. Leer eens discrimineren.

Dat Bush verschil ziet tussen terrorisme en amerikaans terrorisme in de vorm van een pax america is zijn goed recht. Alleen dan moet ie ook de consequentie aanvaarden dan niet elke vorm van terrorisme moslimterrorisme is. Is net wat lennart zegt gewoon zoiets als dat bij gebrek aan goede legermachten men tot zelfmoordpraktijken en kamikazeaanvallen met een vliegtuig overgegaan is.

Als je daar tegen bent wees dan consequent en veroordeel ook de lariekoek die Bush durft te verkondigen.

limpio
08-01-03, 23:03
Geplaatst door joop.r
Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat jij ZIEK bent van HAAT laar je behandellen,
Onmogelijk, 't ventje heeft een zware haattumor onder dat schedelpannetje. Is maar één ding aan te doen.
Weg met die kop, laat 'm rollen. :lol:

mrz
08-01-03, 23:27
Geplaatst door limpio
Onmogelijk, 't ventje heeft een zware haattumor onder dat schedelpannetje. Is maar één ding aan te doen.
Weg met die kop, laat 'm rollen. :lol:

Heb je het nu over Bush?


:maf2:

limpio
09-01-03, 06:33
Geplaatst door mrz
Heb je het nu over Bush?


:maf2:
Natuurlijk niet :D Ik wil de kop van yeennogwat zien rollen, of toch minstens twee handen afhakken.
Tegen dat ie dan geleerd heeft te typen met zijn neus ben ik al lang geen deeltje meer van deze wereld. :p
Dag yeennogwat :wohaa: :wink:

limpio
09-01-03, 12:23
Geplaatst door Puk
Ik ben tegen preventief handen afhakken, dat zet kwaad bloed bij rukkers.
En gefrustreerde rukkers kunnen dan gaan bijten.
Moeten we ook nog alle tanden en kiezen preventief gaan trekken.
Ja, je hebt gelijk.
Ineens het hoofd eraf..heeft ie geen last meer van zijn handjes noch van zijn tandjes. :lole:

Mayzoh
10-01-03, 01:20
Ze zouden bij jou je handjes moeten afhakken leipo of limpo of hoe je dan ook mag heten want die heb jij niet nodig om zulke korte en onbenullige opmerkingen te plaatsen.Ik vind namelijk dat het maar eens moet ophouden met deze heze tegen de Islaam.Ik ben er ook voor dat er maar eens een grote reorganisatie moet komen van de zogenaamde vertegenwoordigers van de Islamitische bevolking hier in Nederland.Ik heb mij eerlijk gezegd nooit vertegenwoordigd gevoeld door deze mensen.Deze mensen komen alleen in beeld wanneer ze weer eens op het matje worden geroepen door een nieuwsprogramma of iets anders in deze trant,ze komen niet op eigen initiatief naar voren om onze stem te laten horen.Ook niet als er een terroristische aanslag op een moskee is gepleegd.Dus AEL jullie zijn van harte welkom hier in Nederland.P.S kan iemand mij vertellen waar ik meer info. kan verkrijgen over deze beweging,B.V.D.