PDA

Bekijk Volledige Versie : via WOII naar LPF



kuub
08-01-03, 13:59
Mensen terug(?)sturen is een ontstellend zot idee, net zoals op deze manier de link leggen tussen verleden en heden. Voor de bevrijding moeten we de bevrijders absoluut dankbaar zijn maar dat heeft verder niks te maken met wat er nu speelt. Het is niet zo dat het krediet dat hiermee is opgebouwd (zou moeten zijn) kritiek onmogelijk maakt.
Door op deze manier stelling te nemen maak je het jezelf erg makkelijk en ga je de problemen, die er zijn en waar wat mee moet gebeuren, uit de weg. Daarnaast moet je de LPF niet zo heel erg serieus te nemen, daarmee geef je ze teveel eer. Hun "ballonnetjes" komen uiteindelijk neer op gelul in de ruimte.

Overigens hebben de Nederlandse Strijdkrachten het ietsjes langer uitgehouden dan twee dagen. Ietsjes.


En ik vraag me ook af wat de doorbraak in Italië te maken heeft met het mogelijk maken van de invasie in Normandië. Dat zie ik graag verder onderbouwd. Dit zo stellen is wel heel erg kort door de bocht.

kuub
08-01-03, 14:02
Tss, lekker is dat. Topic aangemaakt ipv reactie... :p

Ali G
08-01-03, 15:16
Geplaatst door kuub
[BTss, lekker is dat. Topic aangemaakt ipv reactie... :p [/B] \


Hahaha ik dacht al waar heeft die gozer het over. Druk op reageer ipv nieuw bericht.