PDA

Bekijk Volledige Versie : Is de hetze door de aanslagen van 11/09 tegen de Islam niet een klein beetje terecht?



BiL@L
08-01-03, 17:18
Van achter de schermen.


1.) Krijgen de 121,237 irakeese baby's die vermoord zijn (statistieken "The World Health Organization") ook de nodige herdenkingen? (Als een directe aanleiding van de Amerikaanse sancties aan Iraq,waardoor kinder-medicijnen verhinderd werden om irakeese ziekenhuizen te bereiken.)

2.) 3 maal het aantal mensen vermoord op 11 september staat gelijk aan irakeese baby's die elke dag sterven.

3.) Elke dag sterven 160 kinderen onder de leeftijd van 5 en 400 van alle leeftijden aan ondervoeding en epidemische ziektes,veroorzaakt door het gebrek aan voedsel en medicijnen.

4.) Dit jaar herdenken wij de 31,202 Afghaanse burgers die op brute wijze vermoord zijn,door Amerikaanse bommenwewrpers die bommen gooiden op hun dorpen,huizen,moskeen,ziekenhuizen en huwelijks feesten.

5.) 10 maal de mensen die vermoord zijn op 11 september staat gelijk aan het aantal onschuldige moslims vermoord in Afghanistan.

6.) Dit jaar herdenken wij de 5,078 Tjetjeense onderdrukte moslim burgers die vermoord zijn door het Russische luchtbombardement.

7.) Dit jaar herdenken wij de 3,039 Palestijnse moslims die vermoord zijn door Israelische soldaten.

8.) Dit jaar herdenken wij de 2,170 Usbekse moslims die midden in de nacht weggerukt zijn van hun huizen door de Amerikaanse regering;niemand heeft deze Usbeekse ooit nog teruggezien.

9.) Dit jaar herdenken wij de 1,473 Chinese muslims die geëxecuteerd zijn in het openbaar,nadat ze gedwongen waren om alcohol te nuttigen en varkensvlees te eten in de Oost Turkestan(moslim) regio van China.

10.) Dit jaar herdenken wij de 1,399 Kashmirse moslims die vermoord zijn en de 852 gangs-verkrachtingen verricht door Hindu's en Sikh soldaten in het bezette Kashmir.

11.) Dit jaar herdenken wij de 1,621 Indonesische moslims afgeslacht door Christenen in de Molukken,die bevooraad zijn met M-16,aanval-geweren,racketwerpers en die gefinanciëerd zijn door Nederland.

12.) Dit jaar herdenken wij de 598 moslim mujahidin gevangen gehouden in smalle kooien in Guantanamo Bay,nadat hun baarden met geweld zijn afgschoren,hun handen en voeten gebonden en hun ogen en oren bedekt werden. Ze staan bloot aan de gevaren van hartinfarcten,malaria en andere tropische ziektes.

DIT JAAR GEDENKEN WIJ DE DOOD VAN DE HARTEN VAN 1,2 BILJOEN MOSLIMS WERELDWIJD DIE BLIND ZIJN VOOR AL HET BOVENGENOEMDE,MAAR DIE WAKKER ZIJN VOOR EEN PAAR MENSEN DIE VERMOORD ZIJN OP 11 SEPTEMBER 2001.

Bart
08-01-03, 18:46
Herdenken wij ook de MILJOEN christenen in Soedan, de honderden christenen op de Molukken, de onschuldige slachtoffers in Algerije, Irak, enz., enz., enz., allemaal gedood door "moslims"???

In Irak is Saddam en zijn regime hoofdschuldige, niet de VS.

Kashmir kent ook zeer veel geweld van moslimzijde.

Dat van die Oezbeken moet je me even uitleggen.

Bart
08-01-03, 18:46
Ter aanvulling en ter verduidelijking: wat mij betreft is IEDERE dode er 1 teveel.

taouanza
08-01-03, 19:17
Geplaatst door Bart
Ter aanvulling en ter verduidelijking: wat mij betreft is IEDERE dode er 1 teveel.

dat zal wel maar voor de ene dode is de reactie;oh wat erg wat onmenselijk wat een drama.
waar gaat de wereld heen.

en voor de andere;
shit happens.

Dutchguy
08-01-03, 19:34
Geplaatst door Bart
Ter aanvulling en ter verduidelijking: wat mij betreft is IEDERE dode er 1 teveel.

Voor mij de kern van de zaak en helaas moet ik constateren dat veel moslims op deze site alleen moslimslachtoffers betreuren.
ELK mensenleven telt.

BiL@L
08-01-03, 21:24
Geplaatst door Bart
Ter aanvulling en ter verduidelijking: wat mij betreft is IEDERE dode er 1 teveel.

Voor mij ook, maar voor de opinie en daarmee ook tal van gemeenschappen niet. Wat niet weet, wat niet deert.

BiL@L
08-01-03, 21:34
Geplaatst door kaassietoch
Als antwoord op de titel van deze topic: JA.


Vooral omdat de topicstartster als Moslima zich wendt tot het recept van de bodycount om een aanslag die is uitgevoerd in naam van de Islam te rechtvaardigen. Dat geeft mij toch de indruk dat er onder de kinderen van Allah her en der behoorlijk zieke geesten rondlopen.

Ze hebben nu ook al doorzichtige cd's op de markt, wist je dat al?



Dan zijn de cijfers ook nog eens merkwaardig.
als het zo is dat er per dag 3X3025=9075 Iraakse babies sterven (uiteraard zonder enig commentaar zoals bijvoorbeeld het feit dat ome Hussein de medicamentenverstrekking via het olie voor voedsel programma bewust frustreert) dan houdt dit in dat er per jaar 3,3 miljoen kinderen sterven, klopt al niet meer met het cijfer uit punt 1. Nu het Iraakse conflict al zo'n dikke elf jaar duurt zouden er dus zo'n 36 miljoen kinderen gesorven moeten zijn. Nu is het zo dat volgens de statistieken van 2001 Irak een populatie kent van een ruime 23,3 miljoen inwoners. Oftwel als het getal van 2 klopt zou de iraakse bevolking inmiddels uitgestorven moeten zijn.

Ja, er staat ook niet voor niets: "Achter de schermen."


Laat ik het aardig houden, het is weer een staaltje eenzijdige propaganda die bij mij de warme gevoelens voor Moslims in eerste instantie niet weer eens groter maakt nee, gelukkig weet ik dan weer wel dat ze niet allemaal zijn zoals BiL@L.

Het is voor het overgrote deel keiharde realiteit, en voor een klein deel koek van eigen deeg, voorlopig 'klein' deel dan.

Simon
08-01-03, 22:09
Propaganda heeft altijd iets armoedigs. Zelfs degene die het geschreven heeft weet dat het niet klopt.

Simon

BiL@L
08-01-03, 23:13
Het is gewoon een bericht die je niet hoort of ziet. Ondanks dat de omvang veel groter is. Wat is Amerikaans bloed meer waard dan Chinees bloed?

Dat is waar het om gaat, het gaat niet om waar de doden vallen. Maar de opinie doet anders geloven. Daar gaat t wel degelijk om waar de doden vallen. Laat dat even duidelijk zijn.

De Rode Roos
09-01-03, 01:15
Pim Fortuyn zei op een demagogische manier dat er op de "wachtlijsten van Borst" meer dooien vielen dan de aanslagen van 11 september. Ook een nogal bagatelliserende opmerking?

GroteWolf
09-01-03, 10:20
dat zal wel maar voor de ene dode is de reactie;oh wat erg wat onmenselijk wat een drama.
waar gaat de wereld heen.

en voor de andere;
shit happens.


Inderdaad. Shit happens voor de Molukkers, Zuid Sudanezen, Rwandezen, Koerden, Tibettanen, Nepalezen en alle andere misselijkmakende Koefaars.

Bart
09-01-03, 12:16
Ik snap dat van die Oezbeken die door de Amerikaanse regering (?) midden in de nacht van hun huizen zijn weggerukt nog steeds niet. Bil@l, kun je me dat uitleggen?

Bart
09-01-03, 14:06
Geplaatst door Bart
Ik snap dat van die Oezbeken die door de Amerikaanse regering (?) midden in de nacht van hun huizen zijn weggerukt nog steeds niet. Bil@l, kun je me dat uitleggen?

Bil@l?

BiL@L
09-01-03, 14:12
Geplaatst door Bart
Bil@l?

Ja hoi Bart, ik weet zelf ook niet of het waar is. Ik heb mijn vraag geplaatst bij de mailing list waar ik dit kreeg. Nu maar afwachten op een antwoord.

bman
09-01-03, 14:38
Dit jaar herdenken wij de 1,621 Indonesische moslims afgeslacht door Christenen in de Molukken,die bevooraad zijn met M-16,aanval-geweren,racketwerpers en die gefinanciëerd zijn door Nederland.


Bilial,

Wat een gore *racistische* smerige leugenaar ben je toch. Alsof nota bene de Chinezen daar de geweldadigen zijn. Er is geen 1 wapen van Nederland naar de molukken gegaan, laat staan dat daar chinezen bewapend moslims afslachten. Voor iemand met een vlaggetje van Singapura in als logo weet je bijzonder weinig van deze regio. Als er een groep *constant* het slachtoffer is van geweld, afpersing, systematische verkrachting en onderdrukking is het wel de Chinese minderheid in Indonesie (grotendeels christelijk en buddhistisch) Chinezen hebben meer nog dan gewone christenen en niet-moslims in Indonesie eeuwig in het verdomhoekje gezeten (ga jij maar bijvoorbeeld eens uitzoeken wat die dappere mujahedeen in '65 hebben uitgevroten) en in Indonesie zal je *nooit* maar dan ook *nooit* een chinees met een m16 rond zien banjeren.


Je andere cijfers zijn overigens ook bijzonder dubieus...hoe kom jij op 30.000 *onschuldige* afghanen? Of tel jij voor het gemak de talibaanstrijders en de alquada strijders mee als 'vrouwen en kinderen?'

Dat van die Oezbeken/Turkmenen in China moet je me ook even uitleggen.

(ik ben bijzonder benieuwd naar je bronnen)

www.deathtokufar.com?

MokroMike II
09-01-03, 14:47
Geplaatst door Bart


In Irak is Saddam en zijn regime hoofdschuldige, niet de VS.



Uhhh, kan iemand mij nog 1x vertellen wie Saddam in het zadel geholpen hebben ? En ook nog eens vertellen wie hem hebben geholpen bij het opbouwen van zijn leger ?

dank U.

bman
09-01-03, 15:03
Mokromike, stalinistisch Rusland was zeker ook verantwoordelijk voor het vermoorden van 6 miljoen joden in het 3e Rijk...niet de Nazis ofzo, die *konden* gewoon niet anders.

Maar goed, we dwalen af...'de hetze tegen de Islam' is per definite onterecht. Elke Hetze is onterecht. Maar liegen over zogenaamde moslimdoden is een zonde en dit soort leugens (de leugens van Bil@l) leiden alleen maar tot haat en onbegrip. Op basis van leugens valt niet te discussieren. Wel op basis van een verschil in inzicht.

MokroMike II
09-01-03, 15:07
Geplaatst door kaassietoch
He ja hoor hee, lekker simpel. We kunnen het Saddam zeker niet kwalijk nemen dat hij gezwicht is onder die verpletterende druk van de Amerikanen om zijn tegenstanders stuk voor stuk af te slachten, om zijn bevolking arm te houden, om elke dollar toch maar weer in wapens te stoppen in plaats van onderwijs, om toch maar door te gaan met chemische wapens na de strijd tegen Iran, om toch maar het olie voor voedsel programma te frustreren. Kom op nou, ben je nou echt zo bang om de relaiteit onder ogen te zien? Hussein is een eerste klas moedern**ker, waarom doe jij zo je best hem uit de wind te houden, ben je z'n schoothondje?

bla bla bla........ik vroeg dus ...WIE HEBBEN HEM IN HET ZADEL GEHOLPEN ?????

En wat betreft onderwijs en medischezorg heeft Irak altijd bij de top behoord van het M.O.

De Iraakse openbare voorzieningen en infrastuctuur hebben tot de beste van het M.O. behoort.

En ja, deze afschuwelijke dictator die in het zadel geholpen is door (zeg jij het maar).......heeft zelf helemaal niet te lijden onder het emargo.

bman
09-01-03, 15:10
Heel goed mokro...dus WIE moeten we uit datzelfde zadel wippen om het Iraakse volk een vrije toekomst te geven?

Bart
09-01-03, 15:10
Geplaatst door MokroMike II
Uhhh, kan iemand mij nog 1x vertellen wie Saddam in het zadel geholpen hebben ? En ook nog eens vertellen wie hem hebben geholpen bij het opbouwen van zijn leger ?

dank U.

De Sovjets! Dus wat lul je nou?

MokroMike II
09-01-03, 15:22
Geplaatst door bman
Heel goed mokro...dus WIE moeten we uit datzelfde zadel wippen om het Iraakse volk een vrije toekomst te geven?

WE ???? wederom die misselijkmakende westerse imperialistische arrogantie ! Vreemd ook dat van alle beesten op de wereld heel toevallig alleen het beest dat over olie beschikt uit het zadel gewipt moet worden.

Als je denkt goed te moeten doen dan blijf je met je poten uit dat land en laat je het volk haar eigen boontjes doppen en zelf voor haar vrijheid zorgen. Een boycot zou alleen moeten gelden voor het regime.

Door westerse inmenging heeft het nu zover kunnen komen. Die fout mag niet nogmaals gemaakt worden.

Het westen meent dat ze het recht heeft om anderen te mogen dicteren omdat ze zelf democratien zijn.

MokroMike II
09-01-03, 15:31
Geplaatst door Bart
De Sovjets! Dus wat lul je nou?

LES 1.

In 1958, Gen. Abdel Karim Qassem of Iraq led a revolution toppling the British-installed monarchy and ushered in land, health-care and education reforms. He also spoke of wresting control of the country's oil reserves from Western corporations.

In 1959, Qassem survived an assassination attempt by Ba'ath Party activists; notable among them was a man by the name of Saddam Hussein.

Living in exile after the attempt on Qassem's life, Saddam was a frequent guest at the American Embassy in Cairo as the U.S. grew increasingly concerned over Qassem's oil industry nationalization plans and overtures to the Soviet Union.

In 1963, Qassem was overthrown - with the help of the CIA's electronic command center in Kuwait - by a coalition of army officers and Ba'athists. Saddam Hussein and the Ba'ath Party would later consolidate their hold on power in a bloody 1968 coup.

In 1980, Saddam Hussein launched an eight-year war against Khomeini's Iran with weaponry and intelligence from the United States and others. Under contracts approved by the U.S. Commerce Department, American companies provided Saddam with materials necessary to produce chemical and biological weapons which he used on Iranian soldiers. The U.S. also funneled weapons and intelligence to Iran, via Israel, through a scheme now known as the Iran-Contra scandal. Nearly 1 million Iraqis and Iranians died in that senseless war.

MokroMike II
09-01-03, 15:36
LES 2.

General Abdel Karim Qassem, the ruler of Iraq, also attempted to nationalize his nation's oil. United States CIA Director Allen Dulles immediately and publicly declared General Qassem's actions to be "Communist," but also added that he didn't think the situation "was hopeless." Almost immediately after General Qassem moved to nationalize Iraq's oil, he was assassinated in a coup led by Saddam Hussein's Ba'ath Party.

"This coup came as a result of an oil deal between Iraq and a French company, IRAB," says Ahmed Al Bayati, London Representative of the Supreme Council for Islamic Revolution In Iraq. "This contract upset the West and the Americans in particular. So they encouraged a coup in Iraq at that time."

In 1972, according to former Iraqi oil minister Fadel Chalabi, a former Ba'ath Party member named Al Saadi spoke openly of having been trained for their successful coup by the CIA.

MokroMike II
09-01-03, 15:40
LES 3.

The CIA engineered a Baathist coup in 1963 that deposed General Qassem and brought the Baath to power. One of the Baathist leaders was General Hassan Al-Bakr, who was from Tikrit, and had been a mentor to Saddam. Saddam returned to Iraq and was made intelligence head. The CIA Station Chief later described the coup as ‘a great victory’. The communists were subjected to a vicious purge, and at least 5,000 were killed. Terror and torture became common and severe. The Baathists then fell out among themselves, and Saddam found himself in prison in 1964, but he escaped two years later. Hassan Al-Bakr then led a reorganized Baath party in a coup in 1969 that put his faction back in power. Saddam Hussein carried out the coup by riding on a tank that rolled into the Presidential Palace.

BiL@L
09-01-03, 17:04
Geplaatst door kaassietoch
Ja jong je kan het best vragen maar het antwoord is nog steeds volstrekt irrelevant als het gaat om het vaststellen wie direct schuldig is aan de ellende van de Iraqi. Voor hetzelfde geld had ik Hussein persoonlijk aan de macht geholpen in Irak, de directe orders voor afslechten van tegenstanders en Koerden, het dwarsbomen van olie voor voedsel en het lopen rotzooien met chemische wapens zijn dan van Hussein afkomstig en niet van mij. Je doet je best maar met het achter de wagen spannen van het paard maar ik eet dat soort nonsense toch echt niet.

O, en dus is het gerechtvaardigd om een heel volk eerst te bombarderen en vervolgens te onderdrukken door het economisch-sociaal af te sluiten om vervolgens een aantal jaren later 'heel' het land plat te gooien?

Jij kiest partij om de verkeerde redenen. Irak had toestemming van de VS om Koeweit binnen te vallen. Dus maak je maar geen verwijten.


Maar wie frustreert er dan nu nog steeds een olie voor voedsel programma terwijl door de boycot de medische voorzieningen al onder grote druk staan?

Ja, en wie frustreert heel het MO met een grip op alle olie-velden? Privatiseren die handel! Want de VS als overheidsinstelling voor de olie-bronnen zal alleen maar voor nog meer terreur zorgen.


Juist ja hebben behoord omdat er geld werd gestopt in chemische wapens etc. Door wie ook alweer?

En welke land heeft Irak bevoorraad met zaken zoals antrax in de oorlog tegen Iran?


Joh je berijdt je stokpaardje maar totdat je een ons weegt, ik veeg in ieder geval mijn achterwerk af met kromme omwegredeneringen uit de propaganda koker. Het is in eerste instantie HUSSEIN en daarna kunnen we het de VS nog wel eens gaan kwalijk nemen met zo'n megool in zee te zijn gegaan. Heus je gaat niet dood aan het onder ogen zien van de feiten.

Hehe. Feiten? Wat raar dan dat de twee grote gevaren (Hussein en OBL) beiden intensief hebben samengewerkt met diezelfde VS.

Bart
09-01-03, 17:07
Geplaatst door BiL@L
Irak had toestemming van de VS om Koeweit binnen te vallen. Dus maak je maar geen verwijten.

Pardon??? Hoe kom je hier nou weer bij?

BiL@L
09-01-03, 17:14
Geplaatst door Bart
Pardon??? Hoe kom je hier nou weer bij?

Dat zei Willem Oltmans in 1 van zijn interviewen en de interviewer die nogal anti-Oltmans is bevestigde het.

http://www.benjebangvoormij.nl/threadid1000session.html

Bart
09-01-03, 17:33
Geplaatst door BiL@L
Dat zei Willem Oltmans in 1 van zijn interviewen en de interviewer die nogal anti-Oltmans is bevestigde het.

http://www.benjebangvoormij.nl/threadid1000session.html

Haha!!! Gefeliciteerd, je hebt de prijs gewonnen voor de grappigste post van de dag!

Wat een onzin, denk je nu werkelijk dat de VS Irak toestemming geeft om Koeweit binnen te vallen om vervolgens een geldverslindende militaire operatie te beginnen om ze er weer uit te jagen??? Een operatie die de Amerikaanse economie (die op dat moment in een recessie zat) schade berokkent (hogere olieprijzen, verminderde wereldhandel) en het gevaar oplevert dat Amerikaanse soldaten omkomen???

Grapjas.

BiL@L
09-01-03, 17:33
Geplaatst door kaassietoch
Ach ja Oltmans... :rolleyes: Die weet altijd alles, is altijd net slimmer dan de rest, dik bevriend met het Iraakse regime nog eens ook. Ik verwacht van die talenknobbel nu ook wel eens dieper inzicht in de goedkoopste manier om het uitlaatspruitstuk van mijn auto te repareren, daar moet ie toch wat over kunnen zeggen.

Ik keur zijn manier van communiceren ook af hoor. Echter viel het toch wel even op dat zelfs de interviewer die natuurlijk bekwaam moet zijn wilt hij een schrijver die de VS (in mijn ogen ook terecht) als terrorist nummer 1 afschildert.

Ik ga die man persoonlijk niet verdedigen. Inhoudelijk staat hij echter wel een stuk sterker, en dan heb ik het niet eens over zijn relatie met de minister van buitenlandse zaken van Irak. Echter wat hij daarna weer zegt, namelijk dat die man een Christen is. Daar ga je toch van op de kop staan? In heel Europa kennen we niet eens een islamitische minister van buitenlandse zaken en in Irak, een land met een islamitische bevolking (geen islamitische regeringsapparaat!!!) daar kennen ze zelfs als schurken een beetje respect voor anders denkenden.

Om nog maar te zwijgen over Egypte die onlangs kerst als nationale feestdag heeft uitgeroepen.

jaja
09-01-03, 18:02
Geplaatst door BiL@L
[B]Ik keur zijn manier van communiceren ook af hoor. Echter viel het toch wel even op dat zelfs de interviewer die natuurlijk bekwaam moet zijn wilt hij een schrijver die de VS (in mijn ogen ook terecht) als terrorist nummer 1 afschildert. ijzersterk!!:)


Ik ga die man persoonlijk niet verdedigen. Inhoudelijk staat hij echter wel een stuk sterker, en dan heb ik het niet eens over zijn relatie met de minister van buitenlandse zaken van Irak. Echter wat hij daarna weer zegt, namelijk dat die man een Christen is. Daar ga je toch van op de kop staan? Tariq Aziz is geen minister van buitenlandse zaken meer (wel in de jaren 80 en tijdens de Golfoorlog). Hij is nu "deputy prime minister". Overigens is deze benoeming gebaseerd op onvoorwaardelijke trouw aan Sadam Hoesein. Benoemingen in Irak gaan volgens andere regels als in Europa. Sadam is voor zijn macht afhankelijk van minderheden, omdat hij steun nodig heeft tegen de Shi'ietische meerderheid en tegen de Koerden. De christenen zijn dan een klein maar handig extraatje. Hetzelfde geldt in Syrië waar Christenen ook op belangrijke posten zitten. (Asad is alewiet in een meer van sunni's. Ook hij trekt andere minderheden voor als tegenwicht tegen de Sunni's en om zijn kleine machtsbasis te verbreden. Zelfs Mubarak (en voor hem Sadat) in Egypte volgt dat principe. (Boutros Boutros Gali is ook christen!)

In heel Europa kennen we niet eens een islamitische minister van buitenlandse zaken en in Irak, een land met een islamitische bevolking (geen islamitische regeringsapparaat!!!) daar kennen ze zelfs als schurken een beetje respect voor anders denkenden. zie boven


Om nog maar te zwijgen over Egypte die onlangs kerst als nationale feestdag heeft uitgeroepen. zie andere thread.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=52996

Ondanks deze kanttekeningen is het echter waar dat Christenen in hoge posities zijn doorgedrongen in het MO. Het blijft alleen afwachten wat er gebeurt als deze dictators of tenminste "krachtige leiders" hun macht verliezen. Betalen de minderheden die hen gesteund hebben dan de prijs?

bman
09-01-03, 18:11
Bilal...ga je jegespuide onwaardheden (over oa chinezen in Indonesie) nog verwantwoorden of geef je toe dat je met dat soort uitlating nogal fout zat.

En Mokro, je bent een asociale hufter dat je het volk van Irak zo in de steek wilt laten. Bij jou is de haat voor Satan Bush blijkbaar sterker dan de pragmatische oplossing waarbij de Irakezen een kans op geluk en vrijheid geboden wordt. Weet je trouwens wat voor een behandeling in Irak zou krijgen als je net zoń grote bek zou geven tegen de politie aldaar als dat je hier hebt gedaan tegen onze (aangesprokenen behoort bij 'onze') agenten?

Jij geeft geen ruk om de gewone mensen van Irak. Dat lijkt me wel duidelijk.

BiL@L
09-01-03, 18:26
Geplaatst door jaja
Ondanks deze kanttekeningen is het echter waar dat Christenen in hoge posities zijn doorgedrongen in het MO. Het blijft alleen afwachten wat er gebeurt als deze dictators of tenminste "krachtige leiders" hun macht verliezen. Betalen de minderheden die hen gesteund hebben dan de prijs?

Ik hoop van niet. Anderdenkenden behoren gewoon net zoals in de geschiedenis (niet altijd natuurlijk) gewoon als gelijkwaardig behandeld te worden. Zo lang dat gebeurd zie ik nog een klein beetje hoop voor dat zooitje ongeregelt.

BiL@L
09-01-03, 18:40
Bman en Kaassietoch,

Deze eenzijdige berichtgeving die ik, zoals eerder vermeld, via een mailing kreeg, worden dagelijks door met name jongeren naar elkaar opgestuurd. Het is precies te vergelijken (en natuurlijk ook een antwoord erop) met de eenzijdige berichtgevingen van de favoriete media die de moslims als domme, onderdrukte, makke "schapen" afschildert.

Dus niet zo schelden. Je doet de media nog ongeloofwaardigheid aan.

Bart
09-01-03, 18:46
Geplaatst door BiL@L
Bman en Kaassietoch,

Deze eenzijdige berichtgeving die ik, zoals eerder vermeld, via een mailing kreeg, worden dagelijks door met name jongeren naar elkaar opgestuurd. Het is precies te vergelijken (en natuurlijk ook een antwoord erop) met de eenzijdige berichtgevingen van de favoriete media die de moslims als domme, onderdrukte, makke "schapen" afschildert.

Dus niet zo schelden. Je doet de media nog ongeloofwaardigheid aan.

Wie is er hier nou ongeloofwaardig? Je zegt zelf dat de media moslims als "makke schapen" afschilderen, hetgeen je bestrijdt. En toch post je (als een mak schaap!!!) een bericht dat je viavia hebt gekregen, zonder ook maar even te checken of er iets van waar is.

Je bewijst hiermee zelf het vooroordeel, je hebt de media daar niet eens voor nodig!

BiL@L
09-01-03, 18:59
Geplaatst door Bart
Wie is er hier nou ongeloofwaardig? Je zegt zelf dat de media moslims als "makke schapen" afschilderen, hetgeen je bestrijdt. En toch post je (als een mak schaap!!!) een bericht dat je viavia hebt gekregen, zonder ook maar even te checken of er iets van waar is.

Je bewijst hiermee zelf het vooroordeel, je hebt de media daar niet eens voor nodig!

Nee hoor. Ik laat zien waarom en waardoor de AEL binnenkort in iedere stad zal galmen en heel NL op zijn kop zal zetten. Zie het als een vriendelijke waarschuwing.

jaja
10-01-03, 13:06
Geplaatst door splijtstof

wat betreft de vervolging van de moslims door de chinezen is een leugen dat uit de Israelische propaganda aparaaat is gekomen,bijvoorbeeld:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1887335.stm
http://www.ccs.uky.edu/~rakhim/doc_files/chen.html
http://users.erols.com/ameen/mchina.htm
http://www.tibet.ca/wtnarchive/2001/10/5_3.html
http://www.mail-archive.com/[email protected]/msg03453.html


als jullie ooit hebben gehoord van Googel,
dan kunnen jullie daar de kernwoorden,April glaspie-kuwait-saddam hussein in typen,

reactie van Google:
"Uw zoekbewerking - April glaspie-kuwait-saddam hussein - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd" ...;)


dan zullen jullie lezen dat glaspie persoonelijk tegen saddam zij
als jij kuweit binnen valt dat wij (VS) er niks mee te maken hebben,
en april glaspie heeft het 1993 zelf bevestigd op BBC en CNN. [/B] Zoals het interview op
http://www.chss.montclair.edu/english/furr/glaspie.html
is weergegeven, staat er niets over de verovering van Kuwait. Glaspie geeft wel aan dat ze (en de VS regering) handelswijze van UAE en Kuwait (wb de olieproductie en verkoop) als bedreigend voor Irak ziet en dat de VS geen positie wil innemen over de "border disputes" (=grenscorrecties). Er wordt volgens mij nergens gesproken over het het opheffen van de staat Koeweit. Irak mag druk uitoefenen om meer zijn zin te krijgen in de oliekwestie en betreffende grenscorrecties zonder dat de VS zich erbij betrokken voelt. Sadam ging in werkelijkheid toch wel een stapje (of twee) verder.