PDA

Bekijk Volledige Versie : Wil Je Het Leven Begrijpen En Je Kennis Vergroten!!!

2bkhalid
09-01-03, 10:51
ASSALAM MALEIKOUM ALLEMAAL,

SINDS KORT HEB IK EEN GEWELDIGE SITE ONTDEKT, HET IS WAT MIJ BETREFT EEN VAN DE BESTE SITES OP HET INTERNET.

JE KUNT HIER VAN ALLES DOWNLOADEN. IK HEB AL ZIJN BOEKEN GEDOWNLOAD EN DAT RAAD IK JULLIE OOK AAN.
JE KUNT HIER OOK DOCUMENTAIRES DOWNLOADEN EN HEEL VEEL AUDIO. DAT RAAD IK JULLIE OOK VAN HARTE AAN. WALLAH HET ZAL JE ECHT EEN ANDERE KIJK OP DE WERELD EN HET LEVEN GEVEN. DE JUISTE KIJK OP DE WERELD EN HET LEVEN.

GA NAAR DEZE SITE DOWNLOAD DEZE BOEKEN, PRINT ZE UIT EN LEES ZE AUB, HET ZAL ECHT JE LEVEN VERANDEREN, WALLAH GELOOF MIJ.

GA NAAR WWW.HARUNYAHYA.COM

BESTE BROEDERS EN ZUSTERS MOGE ALLAH (SWT) INSHA'ALLAH JULLIE KENNIS VERGROTEN EN JULLIE HARTEN VERLICHTEN.

ASSALAM MALEIKOUM WARAHMATULLAHI WABARAKATU.

KHALID

2bkhalid
09-01-03, 10:56
GA NAAR WWW.HARUNYAHYA.COM

Samiertje
05-06-03, 19:58
As SalaamAleikoemWaramathoelaAllah'Wabarakathoeh!!

Ik zoek mijn toevlucht bij Allah(swt) tegen de Vervloekte Sjeitaan,...En Allah(swt) is voldoende als Beschermer..............!!!

Beste Agie!!...........

Allahoemma Amien!!!............

Allereerst Djazakallah gairan Insha'allah, voor het plaatsen van dit bericht, ik zal Insha'allah zometeen een kijkje nemen op de site alhoewel ik nu wel de voorpagina gezien heb vroeg ik mij af van wie de site is...............??? Dus Insha'allah dat je dat mij even kunt duidelijk maken, Elghair Insha'allah!!

Ik ga het eens bekijken en Moge we er Insha'allah Kennis uithalen, Amien Insha'allah Ya Rabie Elamien!!

FiamaaniAllah,

Je zussie Samira

Wa'AleikoemSalaamWaramathoelAllah'Wabarakathoeh!!. .......:rolleyes: