PDA

Bekijk Volledige Versie : salaam

manelxx
09-01-03, 15:30
salaam ou alaikoem shab al houceima en omstreken!! :)

He Tamza Al Houceima dat is echt een leuke vakantiebestemming kom er ook vandaan en wat je daar zei van Nador, hahahahaha nou dat is pas een kansloze stad, wat heb je daar nou? Alleen vieze enge mannen en vliegende zwarte plasticzakjes, mika mika en nog een mika!!!!! :fpuh:

En tetouzint,
ik ben het volkomen met je eens, ben 2 keer langs die vreselijke weg geweest van Al houceima naar Tetouan en van Tetouan naar Al houceima. Ik ben altijd in de nacht geweest dat is dan iets minder erg dan in de middagen. Maar gelukkig bestaat er altijd nog een vliegtuig en dat is Sobhanallah maar 20 minuten vliegen dat is pas lekker. Dat heb ik altijd al gedaan alleen heb 1 jaar pech gehad toen waren alle vliegtickets verkocht en had geen andere keus dan die rot weg met de bus, zehma CTM-bus je weet toch die "luxe" bussen van marokko of ze nou luxe zijn of niet die wegen veranderen niet helaas :(
de hele weg draaien en maar draaien en je wordt nog eens helemaal kapot gechaked. Hoop dat er ooit nog verandering in die wegen komen insha Allah.

wie gaat er in de zomer op vakantie?????
Ik heb er nu al zin in. Wij gaan insha Allah begin juli. Tot dan misschien :zwaai:

webhog272
11-01-03, 16:10
salaam

ik ben hier nieuw en wou ff vragen of jullie weten waar ik een bepaald verhaal kan vinden over ghalid en jasmina ,maryam,hakima...
het gaat over liefde en zo...
(studenten een studiemeester)
alvast bedankt.

EN...
ook nog
je moet de stad eerst helemaal gezien hebben
voor je zegt dat ie lelijk is

:fpetaf:

mevr.tamza
21-01-03, 21:14
hey manalxx

ik zeg niet dat het een klotte stad is zeker niet alhoecaima is my home town