PDA

Bekijk Volledige Versie : Persconferentie Sharon van scherm na 'propaganda'



mrz
10-01-03, 07:05
Persconferentie Sharon van scherm na 'propaganda'

Uitgegeven: 9 januari 2003 20:33

JERUZALEM - Wegens verkiezingspropaganda is donderdagavond de rechtstreekse uitzending van een persconferentie van de Israëlische premier Sharon van radio en televisie gehaald. De voorzitter van de centrale verkiezingscommissie greep na enkele minuten in omdat hij vond dat Sharon de zendtijd misbruikte voor politieke doeleinden.

Sharon verdedigde zich in de inderhaast ingelaste persconferentie tegen aantijgingen van corruptie. Hij viel fel uit tegen zijn politieke tegenstanders.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=96446&c=23

lennart
10-01-03, 13:15
Wat opmerkelijk was dat hij van het scherm werd gehaald nadat hij Avoda en Mitzna had beschuldigd. Op het moment dat hij begon met 'antwoorden' te geven op de beschuldigingen werd hij van het scherm gehaald. Hij had overigens helemaal geen antwoorden, hij zei dat hij er niets vanaf wist en dat zijn zoon alles had geregeld.

Meteen na de uitzending begon de burgemeester van Jerusalem en Likud activist Olmert al meteen te schreeuwen dat het uit de lucht halen van de speech van Sharon een complot was van de mensen die Sharon ten val willen brengen. Als Sharon echter wel op TV was gebleven zou het hele Israelische volk op de hoogte zijn geweest dat Sharon de waarheid niet verteld.

mrz
10-01-03, 16:04
Ik vond het wel grappig dat mijn post op joods.nl van het "nieuws" forum naar het "Isreal" forum was verplaatst. Toch stiekum ook een beetje censuur daar :hihi:

joop.r
10-01-03, 20:28
Geplaatst door mrz
Ik vond het wel grappig dat mijn post op joods.nl van het "nieuws" forum naar het "Isreal" forum was verplaatst. Toch stiekum ook een beetje censuur daar :hihi:

Nee geen censuur mar jij heb het zelf op het israel forum geplaatst ik las het meteen toen jij het gepost had