PDA

Bekijk Volledige Versie : ..."Israëlische bezetting erger dan Nazi-bezetting"



plexus
10-01-03, 11:18
"Met uitzondering van de holocaust is de Israëlische bezetting van de Palestijnse gebieden erger dan de nazi-bezettng van Nederland." Dit zegt Gretta Duisenberg vrijdag in het Algemeen Dagblad.
"De wreedheid van de Israëliërs kent geen grenzen. Dat ze bijvoorbeeld de huizen van Palestijnen opblazen, is echt geen uitzondering. Zo ver zijn de nazi's tijdens de bezetting in Nederland nooit gegaan."

Duisenberg heeft ook moeite met de muur die Israël bouwt nabij Jenin, bedoeld om joodse nederzettingen te beschermen tegen Palestijnse zelfmoordacties. Deze acties, met als uitvalsbasis Jenin, kostten vorig jaar aan tientallen Israëlische burgers het leven. Duisenberg gaat naar de beladen plek op de vijfde dag van haar bezoek. "Deze muur, die Israël bouwt, is vele malen erger dan de Berlijnse muur. Het is verschrikkelijk. De scheiding is veel hoger en loopt bovendien op grond die is afgepakt van de Palestijnen." Dit zegt de delegatieleider van 'Stop de Bezetting' in een interview dat morgen in het AD verschijnt.

Ook vergelijkt Duisenberg de situatie in Israël met die in Zuid-Afrika tijdens de apartheid. Ook de vergelijking met Zuid-Afrika dringt zich op. "Tijdens de apartheid hadden de burgers daar meer bewegingsvrijheid dan de Palestijnen nu."

GroteWolf
10-01-03, 11:28
Jodenhaatster Gretta werkt zich verder en verder in de nesten. Daar wordt niemand beter van.

plexus
10-01-03, 11:33
Geplaatst door GroteWolf
Jodenhaatster Gretta werkt zich verder en verder in de nesten. Daar wordt niemand beter van.

..dit is echt niet correct wat je zegt! http://www.smilies.nl/nono.gif

..zou ze ook een palestijnhaatser geweest zijn als ze aan de andere kant van de muur had gestaan!

MokroMike II
10-01-03, 11:41
Geplaatst door GroteWolf
Jodenhaatster Gretta werkt zich verder en verder in de nesten. Daar wordt niemand beter van.

Wat een achterlijke conclusie zeg. In nederland geldt ...of je bent voor Israel of je bent onpartijdig.....maar de waarheid onder ogen zien en concluderen dat Israel de agressor is maakt iemand gelijk een anti-semiet en een jodenhater.

Canaris
10-01-03, 11:43
Gretta weet precies wat zij zegt. Ze weet hoezeer zij hiermee provoceerd, en dat is kalkuul

De uitspraak is zo bizar , dat mijn verachtiing voor haar alleen maar toeneemt.

Waarom

De Nazi bezetting was minder erg dan dat wat Israel doet, met uitzondering van de Holocaust

Hum , denk daar maar even over na.

Ik gooi de volgende vergelijking in de ronde.

De russische revolutie was niet zo erg, met uitzondering dat wat Stalin heeft gedaan
de eerste wereld orloog was niet zo erg met uitzondering van Verdun
De inquisitie was niet zo erg, met uitzondering van de Auto Dafés
De 30 jarige orloog was niet zo erg me uitzondering van het gemetsel in Duitsland

Is het iedereen duidelijk?

Dat wat de tweede wereld orloog zo erg maakte WAS de Holocaust . Dat is een integraal deel van deze orloog. Dat is het afschrikwekkend evan de NAZIS.

Waar heeft Gretta het over.? dat de Duisters als er geen Joden waren geweest best wel gezellige Schnapsbroers zouden zijn geweest?

Kan best zijn Gretta,
MAAR ER WAREN JODEN EN DIE WERDEN AFGESLACHT:

Simon
10-01-03, 11:45
Geplaatst door Canaris

Kan best zijn Gretta,
MAAR ER WAREN JODEN EN DIE WERDEN AFGESLACHT:

Dat ben ik met je eens. De vergelijking met het apartheidsregime is veel legitiemer.

Simon

MokroMike II
10-01-03, 12:00
Dat is onzin.

De bezetting van de Palestijnen is wel degelijk te vergelijken met de bezetting in Europa door de Nazi's.

Wat Gretta over het hoofd heeft gezien is dat de zionisten systematisch een volk uitmoorden.

Maar daarnaast is de bezetting van de NAzi's veel humaner verlopen dan de bezetting van de Nazi's in Nederland.

Gretta heeft het hier over de BEZETTING en niet over de Jodenvervolging. Zo heeft ze het ook over de bezetting van de Palestijnen en niet over de systematische vernietiging van het Palestijnse volk dat ook gaande is.

De Israeli's hebben dan wel geen gaskamers, maar ze veroorzaken wel opzettelijk een voedsel en water tekort. Ze zorgen er wel opzettelijk voor dat kinderen niet naar school kunnen, en zo een hele generatie afgeschreven kan worden. Ze zorgen er wel voor dat mensen niet naar hun werk kunnnen, geen sociale contacten kunnen onderhouden, niet naar het werk kunnen, geen medische zorg kunnen krijgen.

Dat is de zionistische manier van endlosung. Duurt welliswaar wat langer dan gaskamers maar zeer effectief en onopvallend.

akram
10-01-03, 12:08
Geplaatst door Canaris
Gretta weet precies wat zij zegt. Ze weet hoezeer zij hiermee provoceerd, en dat is kalkuul

Dat wat de tweede wereld orloog zo erg maakte WAS de Holocaust . Dat is een integraal deel van deze orloog. Dat is het afschrikwekkend evan de NAZIS.

Waar heeft Gretta het over.? dat de Duisters als er geen Joden waren geweest best wel gezellige Schnapsbroers zouden zijn geweest?

Kan best zijn Gretta,
MAAR ER WAREN JODEN EN DIE WERDEN AFGESLACHT:

Wat een arrogante uitspraak. maar ik had niks anders verwacht van een zionist als jij.
De andere tientallen miljoenen doden doen jou dus niets! het gaat jou alleen maar om die paar miljoen joodjes die zijn gedood.

GroteWolf
10-01-03, 12:37
...of je bent voor Israel of je bent onpartijdig.....maar de waarheid onder ogen zien en concluderen dat Israel de agressor is maakt iemand gelijk een anti-semiet en een jodenhater.



De waarheid? Ik weet niet of die door Wahabi's met oliedollars betaalde pers waar jij de waarheid leert zo onpartijdig is.

Overigens heeft mijn conclusie dat Gretta Jodenhaatster is niet alleen met dit artikel te maken. In andere interviews maakt ze Joden over de hele wereld verantwoordelijk voor het beleid van Sharon. Dat is hetzelfde als alle Marokkanen in Nederland te beschuldigen van het mishandelen van Polisario mensen. Of alle Chinezen in Nederland van het martelen van Tibettanen door de Chinese overheid. Of alle Turken van het opsluiten van onschuldige Koerden.
Het is echt triest hoe ze steeds weer hamert op "de Joden". We hebben het over internationale politiek en het beleid van Sharon wordt nog eerder gedoogd en gesteund door de regeringen van de Europese, Noord en Zuid Amerikaanse en Aziatische landen (Zelfs Turkije) dan door 'de Joden'. Die hebben er zelfs als volk maar weinig mee te maken wat er in Israel gebeurt. Dus als Gretta echt resultaat wil boeken moet ze lobbyen bij die regeringen. En niet stemming gaan maken. Dat ze dat wel doet en maar zeurt over haar 'discussies met Joodse vriendjes van haar kinderen' vind ik zinloos en triest.

( Ik ben ook tegen de bezetting en voor terugtrekking van alle kolonisten)

MokroMike II
10-01-03, 13:05
Geplaatst door GroteWolf
De waarheid? Ik weet niet of die door Wahabi's met oliedollars betaalde pers waar jij de waarheid leert zo onpartijdig is.

Overigens heeft mijn conclusie dat Gretta Jodenhaatster is niet alleen met dit artikel te maken. In andere interviews maakt ze Joden over de hele wereld verantwoordelijk voor het beleid van Sharon........

( Ik ben ook tegen de bezetting en voor terugtrekking van alle kolonisten)

Jij hebt geen benul van de bronnen waar ik mijn info vandaan haal. Wat betreft die Wahabi's....hehehe...die mogen van mij stuk voor stuk in de woestijn begraven worden. Ik haal mijn informatie van de BBC, CNN, Al-Jazeera, REUTERS, Ha'arezt, ANN, NOS, RTL, enz....en dan heb ik nog een gave die bij jou kenelijk ontbreekt, en dat is namelijk het vermogen om de gegevens naast elkaar te leggen en hieruit de waarheid te destileren.

En Gretta heeft NOOIT de Joden over de hele wereld verantwoordelijk gehouden voor hetgeen zich in Palestina afspeelt. Ze heeft het altijd geahd over Joden die Israel in hun politiek steunen.

GroteWolf
10-01-03, 13:52
en dan heb ik nog een gave die bij jou kenelijk ontbreekt, en dat is namelijk het vermogen om de gegevens naast elkaar te leggen en hieruit de waarheid te destileren.



Inderdaad, ik heb niet de illusie de waarheid te kennen.


Het is heel simpel: Ik moet de eerste Moslim nog tegenkomen die begrip heeft voor Israel. Wat vreemd is want heel veel Koefaar hebben dat wel. En die zien ook CNN, Reuters, Foxnews, BBC news en lezen de VN en de Pravda. Dus het lijkt er op dat je geloof of je afkomst bepaalt wat je de waarheid vindt dan wat er gebeurt (is). Hoe komt dat toch?

MokroMike II
10-01-03, 14:01
Begrip hebben voor Israel kan alleen als je van bepaalde feiten niet op de hoogte bent danwel die feiten grof negeert.

Ik moet ook de eerste Holocaust slachtoffer nog tegenkomen die begrip heeft voor de Nazi's.

Pixelshade
10-01-03, 14:06
Geplaatst door MokroMike II
Wat een achterlijke conclusie zeg. In nederland geldt ...of je bent voor Israel of je bent onpartijdig.....maar de waarheid onder ogen zien en concluderen dat Israel de agressor is maakt iemand gelijk een anti-semiet en een jodenhater.

precies, al je voor de Palestijnse zaak bent kijken mensen je raar aan EN MOET JE JE ERVOOR VERANTWOORDEN
terwijl als je zegt dat je aan de zionistische kant staat je perfect wordt geacepteerd

:knife_hea

Simon
10-01-03, 14:09
Geplaatst door GroteWolf
Het is heel simpel: Ik moet de eerste Moslim nog tegenkomen die begrip heeft voor Israel. Wat vreemd is want heel veel Koefaar hebben dat wel. En die zien ook CNN, Reuters, Foxnews, BBC news en lezen de VN en de Pravda. Dus het lijkt er op dat je geloof of je afkomst bepaalt wat je de waarheid vindt dan wat er gebeurt (is). Hoe komt dat toch?

Vroeger was ik redelijk neutraal ten opzichte van het Midden Oosten conflict. Onder het motto: waar 2 vechten hebben 2 schuld.

Toen ik mij nader verdiept heb in de geschiedenis van het conflict en het ontstaan van de staat Israel ben ik steeds meer partij gaan kiezen voor de Palestijnen. Maar eigenlijk ervaar ik het niet als partij kiezen want ik heb niks tegen de Israeliers maar wel tegen hun politieke koers. De kern van het conflict ligt bij de bezetting en daarom zouden de Israeliers de komende verkiezingen massaal op de Arbeiderspartij moeten stemmen. Dan is de kans groot dat er vrede komt.

Simon

MokroMike II
10-01-03, 14:17
Geplaatst door Puk
Sorry Mike, die tweede opmerking slaat nergens op.
Of ben jij slachtoffer van de bezetting van de palestijnse gebieden?

Ja, ik ben daar inderdaad slachtoffer van.

De bezetting van bijvoorbeeld de Al-Aqsa moskee treft mij persoonlijk. Het leed van mijn Moslim-broeders treft mij persoonlijk. De schending van mensenrechten in het algemeen, waar de Nederlandse regering die mijn belastinggeld int, geen enkele halt toe roept, treft mij persoonlijk. De hetze over de hele wereld tegen de Islam en de "koude"-oorlog die Pim Fortuyn begonnen is, komt voornamelijk door de zionistisch-facistische aliantie die zich met haar imperialistische klawen heeft vergrepen aan Palestina en de rest van de Arabisch/Islamitische wereld.

MokroMike II
10-01-03, 14:24
Geplaatst door Puk
OK dan... wat is het gironummer?

394632

Warg
10-01-03, 14:57
Dom natuurlijk zo'n vergelijking, de omstandigheden en achtergronden zijn totaal verschillend. Een week voor Gretta naar Israël en de Palestijnse gebieden vertrok heb ik er zelf 2 weken rondgelopen om eens met eigen ogen te zien wat er aan de hand is. De Israëlies zijn doodsbang, de Palestijnen wanhopig en de vooruitzichten zijn hopeloos. Het is heel moeilijk voor te stellen dat daar ooit nog iets van vrede mogelijk is. Er zijn Israëlies die vinden dat de westerse media en zelfs de Amerikaanse media pro-arabisch zijn. De Palestijnen klagen dat ze door hun Arabische moslimbroeders in de steek zijn gelaten. Angst, haat en paranoïa bepalen de sfeer.

Waar ik me zorgen over maak is dat deze sfeer langzaam maar zeker naar ons land sluipt. Dat je al een proces aan je broek kan krijgen als je een internationaal erkende vlag aan je balkon hangt is voor mij een regelrechte aanslag op de democratie, vinden ze het ook nog gek dat het anti-semitisme toeneemt? Dit is een democratisch land en dat wil ik graag zo houden. Als het nodig is om conflicten te beslechten doe dat dan op de plaats waar het om gaat, en laten we het hier dan in ieder geval normaal houden. Ik kan uit ervaring vertellen dat een sfeer zoals nu in Jeruzalem of Bethlehem niet bepaald een pretje is. Gelukkig kon ik weer op het vliegtuig stappen en ben ik blij dat ik weer in Nederland ben. :nl:

Asma2
10-01-03, 16:55
Hi Allen,

Persoonlijk vind ik de uitspraken en verglijkingen van Great Duisenberg gebaseerd op feiten. De meeste mensen creeeren hun mening op dingen die ze zien of lezen in de media. Maar als je daar zelf bent geweest kan je best een conclussie trekken. Eindelijk worden de palestijnen door een Niet Moslima een Niet Palestijnse begrepen en die het voor hun opneemt. Ik denk zelf dat de WOORDEn van GReta pijn doen aan de Jodenoren waardoor er zoveel commotie is onstaan om Greta. Eindelijk iemand die het opneemt voor de Palestijnen en dan KRIJGEN we dit gezeik weer. Waarom kreeg amerika en het wetsne geen gezeik toen ze partij kozen voor Sharoen en zijn billemaat BUSH??
IK snap het echt niet. en zal het never snappen.

Greta Duisenberg Verdient RESPECT net als het PALESTIJNSE VOLK.

Intifada Intifada Palestinaaaa Freee palestinnaaaa freeee.

PS Greta is gene Jodenhater maar ze haat diegene die sharon de Dictator steunt!!!!!!

GroteWolf
10-01-03, 17:19
De kern van het conflict ligt bij de bezetting en daarom zouden de Israeliers de komende verkiezingen massaal op de Arbeiderspartij moeten stemmen. Dan is de kans groot dat er vrede komt.


Laten we het hopen dan.

Overigens ben ik het met je eens dat de kern van het conflict daar ligt. Niet als je daar ook de schuld van aan de Israelers wilt geven. Als er al schuldigen zijn aan de huidige situatie dan zijn het de landen die destijds voor de stichting van Israel hebben gestemd. En bij de landen die Israel aanvielen. Dus eigenlijk bij de hele wereld. Israel is grotendeels een mislukte operatie. Maar ik heb er geen zin in de Israeli's daarvan de dupe te laten zijn. Zeker niet aangezien de Arabieren er wel alles gedaan hebben (en nog doen) om het te laten mislukken.

Simon
10-01-03, 17:23
Geplaatst door GroteWolf
Laten we het hopen dan.

Overigens ben ik het met je eens dat de kern van het conflict daar ligt. Niet als je daar ook de schuld van aan de Israelers wilt geven. Als er al schuldigen zijn aan de huidige situatie dan zijn het de landen die destijds voor de stichting van Israel hebben gestemd. En bij de landen die Israel aanvielen. Dus eigenlijk bij de hele wereld. Israel is grotendeels een mislukte operatie. Maar ik heb er geen zin in de Israeli's daarvan de dupe te laten zijn. Zeker niet aangezien de Arabieren er wel alles gedaan hebben (en nog doen) om het te laten mislukken.

Ik zou de nodige kanttekeningen bij je opmerkingen kunnen maken maar wil nu even de krant gaan lezen. Enfin, lees dit ook eens ...

http://www.cactus48.com/truth.html

Groeten,

Simon

sjo
10-01-03, 18:47
Die bezetting is een probleem ja.....maar de ene bezetting is de andere niet.

De bezetting van Nederland door de Duitsers had geen enkel excuus.
Tenslotte werd Duitsland niet door Nederland bedreigd.

Israel wordt sinds de oprichting bedreigd EN aangevallen door de regio en moet daarom hard om zich heen slaan. Daar worden natuurlijk enorme fouten bij gemaakt. (Daar hoort Jenin echter niet bij.....)
Ook intern was/is er veel gevaar. En aanslagen. Vandaar de bezetting.
De Al Aqsa Moskee is niet bezet. Integendeel. Elke vrijdag wordt de moskee bezocht door duizenden gelovigen die naar de wekelijkse anti-zionistische preken komen luisteren.
Alle andere bezoekers worden door Israelische bewakers angstvallig uit de buurt van de moskee gehouden. Er zou allang een groot gat in de grond zitten op de plaats waar de moskee staat , als ie niet zo goed bewaakt werd.
Bewaakt dus....Niet bezet .....Het verschil zal duidelijk zijn.

Als het aan Israel ligt dan blijft die moskee daar staan tot in eeuwigheid.
En zolang blijven de eigenaren ervan (de Fiqw) hem beheren.

groeten
sjo

Rekka
10-01-03, 19:52
Geplaatst door yehiyaayyash
Ik zou het willen aanvullen : Joodse zionisten zijn erger dan Nazi's inclusief de holocaust.

Luister goed vriendje, je mag dan wel zo'n mooie foto van je kamaraad hebben, maar de regels hier voor extremisten worden strenger.
Ik denk dat de rol zo'n beetje is uitgespeeld voor funda's.
De maat is vol.
Jullie hebben niets met Nederland dat is duidelijk.
\Van ouds en ook nu nog staan wij achter Israel.
Jammer voor jullie funda's :regie:
:) :) :) :) :) :) :) :) :)

joop.r
10-01-03, 20:35
Geplaatst door Warg
Dom natuurlijk zo'n vergelijking, de omstandigheden en achtergronden zijn totaal verschillend. Een week voor Gretta naar Israël en de Palestijnse gebieden vertrok heb ik er zelf 2 weken rondgelopen om eens met eigen ogen te zien wat er aan de hand is. De Israëlies zijn doodsbang, de Palestijnen wanhopig en de vooruitzichten zijn hopeloos. Het is heel moeilijk voor te stellen dat daar ooit nog iets van vrede mogelijk is. Er zijn Israëlies die vinden dat de westerse media en zelfs de Amerikaanse media pro-arabisch zijn. De Palestijnen klagen dat ze door hun Arabische moslimbroeders in de steek zijn gelaten. Angst, haat en paranoïa bepalen de sfeer.

Waar ik me zorgen over maak is dat deze sfeer langzaam maar zeker naar ons land sluipt. Dat je al een proces aan je broek kan krijgen als je een internationaal erkende vlag aan je balkon hangt is voor mij een regelrechte aanslag op de democratie, vinden ze het ook nog gek dat het anti-semitisme toeneemt? Dit is een democratisch land en dat wil ik graag zo houden. Als het nodig is om conflicten te beslechten doe dat dan op de plaats waar het om gaat, en laten we het hier dan in ieder geval normaal houden. Ik kan uit ervaring vertellen dat een sfeer zoals nu in Jeruzalem of Bethlehem niet bepaald een pretje is. Gelukkig kon ik weer op het vliegtuig stappen en ben ik blij dat ik weer in Nederland ben. :nl:

Ik ben het in grote lijnen met jou eens ook ik voelde verleden week de spanning aan bijde zijde zowel bij mijn vienden en fam in Israel en bij mijn Palestinde vrienden.]

Waar ik het niet met eens ben is dat jij steld dat er een aanklacht is geweest tegen een vlag van Duizenberg de enige aanklacht die er geweest is gaat over het getal van zes miljoen.

en de aanklachten die nu gaan komen over haar uitspraken vandaag in het AD en de Telgraaf.

bman
10-01-03, 20:42
Rekka. een puistenkop als Yehihahaha moet je meestal negeren. Die heeft namelijk last van een pukkel midden op zijn neus, en elke keer als die pukkel gaat jeuken schrijft deze peuter iets heel naars over Joden, Nederlanders, Amerikanen of wie dan ook. Alleen maar om jou ook een beetje te etteren, net als die dikke witte puist op zijn neus.

Maar goed, Gretta heeft deze keer niet de joden beledigd, of gelogen over allerlei zaken zoals we reeds een beetje gewend van haar waren...nee zij vond het nodig om de slachtoffers van het bombardement op Rotterdam, de burgers van Vucht, Putten...de zigeuners, de homosexuelen, de oranjeklanten, de mensen van onze strijdkrachten, de democratie in ons Land etc.etc.etc. diep en diep gekwetst. Zeg maar gerust vrijwel elke Nederlander die de bezetting heeft meegemaakt, zich tegen de bezetter heeft verweerd, iedereen die door de Duitsers is gemarteld, opgesloten, verminkt of gedood, mensen die familie, huis en haard hebben verloren. Geliefden die nooit terug kwamen. Noemt u maar op. Dat alles is Gretta vergeten.

Ja, het lijden van de Palestijnen is een lot dat zij niet verdiend hebben (op een kleine groep eikels van het kaliber Yehi na dan) maar met leugens, bedrog en gebrek aan historisch inzicht is helaas geen enkele Palestijn of Isrealier gediend.

i love israel
10-01-03, 21:52
express op kinderhoofdjes ? tuurlijk........dat bloed verwerken ze dan weer in matses.
De laatste massaslachting waarvan ik weet was afgelopen zondag in Tel Aviv. Trouwens Yehi, hoe lang heb je er over gedaan om dit te typen ???

Ik denk dat ik jouw maar harry potter ga noemen

joop.r
10-01-03, 21:59
Geplaatst door i love israel
express op kinderhoofdjes ? tuurlijk........dat bloed verwerken ze dan weer in matses.
De laatste massaslachting waarvan ik weet was afgelopen zondag in Tel Aviv. Trouwens Yehi, hoe lang heb je er over gedaan om dit te typen ???

Ik denk dat ik jouw maar harry potter ga noemen
Is een belediging voor Harry Potter YEHI de RAT is een beter benaming voor hem

Rekka
10-01-03, 22:16
Geplaatst door bman
Rekka. een puistenkop als Yehihahaha moet je meestal negeren. Die heeft namelijk last van een pukkel midden op zijn neus, en elke keer als die pukkel gaat jeuken schrijft deze peuter iets heel naars over Joden, Nederlanders, Amerikanen of wie dan ook. Alleen maar om jou ook een beetje te etteren, net als die dikke witte puist op zijn neus.

Maar goed, Gretta heeft deze keer niet de joden beledigd, of gelogen over allerlei zaken zoals we reeds een beetje gewend van haar waren...nee zij vond het nodig om de slachtoffers van het bombardement op Rotterdam, de burgers van Vucht, Putten...de zigeuners, de homosexuelen, de oranjeklanten, de mensen van onze strijdkrachten, de democratie in ons Land etc.etc.etc. diep en diep gekwetst. Zeg maar gerust vrijwel elke Nederlander die de bezetting heeft meegemaakt, zich tegen de bezetter heeft verweerd, iedereen die door de Duitsers is gemarteld, opgesloten, verminkt of gedood, mensen die familie, huis en haard hebben verloren. Geliefden die nooit terug kwamen. Noemt u maar op. Dat alles is Gretta vergeten.

Ja, het lijden van de Palestijnen is een lot dat zij niet verdiend hebben (op een kleine groep eikels van het kaliber Yehi na dan) maar met leugens, bedrog en gebrek aan historisch inzicht is helaas geen enkele Palestijn of Isrealier gediend.



Ja, ik moest ff mijn gal spuwen, ik krijg braak neigingen van die vent.
Maar o.k. ik zal hem ontzien.
Het gekke is, dat ik vandaag een moslim sprak die dit soort mensen ook wel uit kunnen kotsen.
Da's toevallig. :)

Arvid
11-01-03, 13:15
Geplaatst door Rekka
Ja, ik moest ff mijn gal spuwen, ik krijg braak neigingen van die vent.
Maar o.k. ik zal hem ontzien.
Het gekke is, dat ik vandaag een moslim sprak die dit soort mensen ook wel uit kunnen kotsen.
Da's toevallig. :)

Dat betekent dat er ook gematigde Joden zijn die extreemrechtse Joden als jij uitkotsen.

bman
11-01-03, 13:41
Persoonlijk vind ik de uitspraken en verglijkingen van Great Duisenberg gebaseerd op feiten. De meeste mensen creeeren hun mening op dingen die ze zien of lezen in de media. Maar als je daar zelf bent geweest kan je best een conclussie trekken.


Dus jij hebt de bezetting van Nederland zelf ook meegemaakt?

Ashfoura
11-01-03, 13:43
Mooie discussie hier! :)

Mokromikey: :fpetaf:

Aan Israelvrindje en dyslectische oogkleppenmaster Jopie R.:


...en de aanklachten die nu gaan komen over haar uitspraken vandaag in het AD en de Telgraaf

AD en de Telegraaf zijn echt goede en betrouwbare bronnen waar je uit moet putten hoor! Heb je ooit wel eens van de rol van de Telegraaf in de tweede wereldoorlog gehoord?????

Hahaha, ignorance rules the world!

Ashfoura
Land en leven voor de Palestijnen! (http://members.chello.nl/rasingm/index.html)

bman
11-01-03, 13:45
Geplaatst door Arvid
Dat betekent dat er ook gematigde Joden zijn die extreemrechtse Joden als jij uitkotsen.

Oh, is Rekka d'r zo eentje?

bman
11-01-03, 13:49
Geplaatst door Ashfoura
Mooie discussie hier! :)

Mokromikey: :fpetaf:

Aan Israelvrindje en dyslectische oogkleppenmaster Jopie R.:



AD en de Telegraaf zijn echt goede en betrouwbare bronnen waar je uit moet putten hoor! Heb je ooit wel eens van de rol van de Telegraaf in de tweede wereldoorlog gehoord?????

Hahaha, ignorance rules the world!

Ashfoura
Land en leven voor de Palestijnen! (http://members.chello.nl/rasingm/index.html)

Goh, waarom zou Gretta dan inmiddels haar excuses hebben aangeboden? Vanwege verzinsels in de telegraaf? Waarom lag de delegatie opeens uit elkaar? Vanwege onbetrouwbare info in het AD?

Je hebt misschien gelijk dat onwetendheid de wereld van Ashfoura regeert.

Rekka
11-01-03, 15:19
Geplaatst door bman
Oh, is Rekka d'r zo eentje?

Ik Ben gewoon voor Israel.
Geen discussie mogelijk. :)
Zo is dat.
Ja, en dan ben je gelijk extremistisch.

Ashfoura
11-01-03, 15:20
Ach B(oe)man,

Het is eigenlijk beneden mijn waardigheid te antwoorden op een reactie van iemand wiens ontwikkeling het prenatale stadium blijkbaar nog niet echt is ontstegen, maar vooruit, 'k heb toch even niets beter te doen...

De Telegraaf stond in de tweede wereld aan de kant van de NSB-ers en heeft heel erg bijgedragen aan de door de Nazi's veroorzaakte fascistische hetze tegen de Nederlandse joden.

Gretta heeft haar excuses aangeboden omdat ze haar man niet wil meesleuren in het door de Nederlandse joden veroorzaakte gesteggel. Dat is dus niet omdat ze er niet meer achter staat (zoals ook ergens staat te lezen), maar uit liefde voor haar man.

Overigens ben ik het met Simon eens dat het geen kwaad zou kunnen als ze eens een 'hoe-ga-ik-om-met-de-media' cursus zou volgen.

Ashfoura

plexus
11-01-03, 15:40
Geplaatst door Rekka
Ik Ben gewoon voor Israel.
Geen discussie mogelijk. :)
Zo is dat.
Ja, en dan ben je gelijk extremistisch.

Ik Ben gewoon voor Vrede.
Geen discussie mogelijk. :)
Zo is dat.
Ja, en dan ben je gelijk anti-semitisch!

Rekka
11-01-03, 15:52
Geplaatst door plexus
Ik Ben gewoon voor Vrede.
Geen discussie mogelijk. :)
Zo is dat.
Ja, en dan ben je gelijk anti-semitisch!

Ik ben ook voor vrede, waaruit leidt jij af dat ik dat niet zou zijn.
Ik ben tegen die doorgedraaide extremisten.
Die alleen maar bloed willen zien, en het woord vrede niet eens kunnen uitspreken.
:mad:

Arvid
11-01-03, 16:10
Geplaatst door Rekka
Ik ben ook voor vrede, waaruit leidt jij af dat ik dat niet zou zijn.
Ik ben tegen die doorgedraaide extremisten.
Die alleen maar bloed willen zien, en het woord vrede niet eens kunnen uitspreken.
:mad:

Jij zei dat je achter Israel staat hoe dan ook
dat betekent dat je ook achter Israel staat wanneer ze bijvoorbeeld razzia's houden of willekeurig mensen neerschieten.
Sterker nog, mocht Israel bijvoorbeeld gifgas aanvallen gebruiken (dus geen verdediging) dan sta je dus nog achter Israel?
Zo ja, dan ben je extremistisch

bman
11-01-03, 16:28
Geplaatst door Ashfoura
Ach B(oe)man,

Het is eigenlijk beneden mijn waardigheid te antwoorden op een reactie van iemand wiens ontwikkeling het prenatale stadium blijkbaar nog niet echt is ontstegen, maar vooruit, 'k heb toch even niets beter te doen...


Ik ben blij dat je dan toch even van je wolkje afstapt omdat te doen. En bijna helemaal zonder beledigingen te uiten. Bravo!



De Telegraaf stond in de tweede wereld aan de kant van de NSB-ers en heeft heel erg bijgedragen aan de door de Nazi's veroorzaakte fascistische hetze tegen de Nederlandse joden.


Ik ga niet op details zitten neuken, maar de dubieuze rol van de telegraaf was mij reeds bekend. Dat je deze rol overschat is tot daar aan toe, maar welke relevantie zou dit hebben met de berichtgeving van vandaag de dag? Nee, het in dit verband noemen van de dubieuze rol van de Telegraaf in WOII is precies hetgeen waar je nu de 'media' en de 'anti-Grettisten' van wil beschuldigen.



Gretta heeft haar excuses aangeboden omdat ze haar man niet wil meesleuren in het door de Nederlandse joden veroorzaakte gesteggel. Dat is dus niet omdat ze er niet meer achter staat (zoals ook ergens staat te lezen), maar uit liefde voor haar man.


Tja, ze biedt dus volgens jou haar excuus aan voor iets wat ze niet gezegd zou hebben? Wat een ruggegraat!



Overigens ben ik het met Simon eens dat het geen kwaad zou kunnen als ze eens een 'hoe-ga-ik-om-met-de-media' cursus zou volgen.
Ashfoura

Ja, daar heb je gelijk in. Regel 1: LIEGEN MAG NIET. Zeker niet als de leugens zo makkelijk te ontdekken zijn bij Gretta.

Rekka
11-01-03, 16:29
Geplaatst door Arvid
Jij zei dat je achter Israel staat hoe dan ook
dat betekent dat je ook achter Israel staat wanneer ze bijvoorbeeld razzia's houden of willekeurig mensen neerschieten.
Sterker nog, mocht Israel bijvoorbeeld gifgas aanvallen gebruiken (dus geen verdediging) dan sta je dus nog achter Israel?
Zo ja, dan ben je extremistisch

Maar lieve man. ze houde geen razia's, ze ontmantelen die doorgedraaide zombies, die zichzelf opblazen in schoolbussen, cafetaria, en z. en hun opdrachtgevers.
Israelisch hebben nooit willekeurig mensen neergeschoten, ze gaan gericht op zoek naar daders.
En geloof me dat zullen ze blijven doen, als de Belgen ons dat flikte, zouden we ook naar Brussel gaan om de daders op te speuren als de Belgen dat zelf niet doen.
En nee, Gifgas gaat me te ver, en dat doet Israel ook niet.
Dat gas mijn beste, komt van de andere kant. Let maar op.
Het is niet te hopen.
:(

sjo
11-01-03, 20:43
Massaslachtingen zijn er in Jenin helemaal niet geweest !!!
Wie helpt dat toch de wereld in......Gezinnen platgewalst met tanks..!
Hoe verzint iemand het.

Bij de zuiveringen in Jenin is gebruikt gemaakt van grondtroepen. Gewone infanteristen dus. Er zijn 51 personen bij die zuiveringen omgekomen, waarvan 5 vrouwen en 28 Israelische soldaten.

Er was geen enkele militaire noodzaak om deze strategie te volgen.
Men had inderdaad in 10 minuten die hele wijk (wijk !)plat kunnen gooien. Dan had er geen muis meer geleefd en zou het er doodstil zijn geworden. Men koos echter voor bovengenoemde optie om burgers te sparen en de vechtjassen te pakken.
Tot op zekere hoogte is dit gelukt maar de prijs was veel te hoog.

groeten
sjo

Petrus
11-01-03, 22:59
Gretta heeft haar excuses aangeboden omdat ze haar man niet wil meesleuren in het door de Nederlandse joden veroorzaakte gesteggel.

Nee, het waren niet de Joden maar de door Zionistische propaganda vergiftigde Nederlanders die het dit keer echt te ver vonden gaan.