PDA

Bekijk Volledige Versie : Voetbalcoach stopt vanwege lesbische relaties



Mark
13-01-03, 23:51
De coach van het vrouwen voetbalteam van het Schotse Gretna stopt ermee. Reden: De lesbische relaties binnen het team verpesten de sfeer.

Coach Barney Davidson kan naar eigen zeggen niet meer functioneren: ''Zeker acht van mijn speelsters hebben een verhouding met een medespeelster. Raakt het uit, dan leidt dat elke keer tot problemen en kan ik tijdelijk geen beroep doen op beide speelsters.''

Davidson eigen dochter is aanvoerder van het team, maar zo verzekert de nu ex-coach, die is niet lesbisch.

Mill
14-01-03, 00:04
Geplaatst door Mark
De coach van het vrouwen voetbalteam van het Schotse Gretna stopt ermee. Reden: De lesbische relaties binnen het team verpesten de sfeer.

Coach Barney Davidson kan naar eigen zeggen niet meer functioneren: ''Zeker acht van mijn speelsters hebben een verhouding met een medespeelster. Raakt het uit, dan leidt dat elke keer tot problemen en kan ik tijdelijk geen beroep doen op beide speelsters.''

Davidson eigen dochter is aanvoerder van het team, maar zo verzekert de nu ex-coach, die is niet lesbisch.

Hemel op aarde, en hij keert z'n rug ernaar toe! Huur mij als vervangeeeeeeeerrrrr!!!!!!

Mark
14-01-03, 00:08
Mill: stel je de taferelen eens voor tijdens het douchen na de wedstrijd!

:maf:

Mill
14-01-03, 00:10
Geplaatst door Mark
Mill: stel je de taferelen eens voor tijdens het douchen na de wedstrijd!

:maf:

Way ahead of you.

Pixelshade
14-01-03, 09:25
Mill: stel je de taferelen eens voor tijdens het douchen na de wedstrijd!

:fpuh:

Mark
14-01-03, 09:54
Wat is er Pixelshade? Ben je niet in voor een beetje girl-girl action?

:wohaa:

Pixelshade
14-01-03, 13:53
Geplaatst door Mark
Wat is er Pixelshade? Ben je niet in voor een beetje girl-girl action?

:wohaa:

mwa :)

ik duidde eerder op het tongetje wat het smilietje uitstak :stout:

Mill
14-01-03, 13:59
Geplaatst door Pixelshade
mwa :)

ik duidde eerder op het tongetje wat het smilietje uitstak :stout:

Hehehe, subtiel. :bril:

bman
14-01-03, 14:15
:lachu: