PDA

Bekijk Volledige Versie : Panorama failliet



Tomas
14-01-03, 14:00
(c) www.nu.nl
Pikante fotoreportage Winny de Jong in Panorama

AMSTERDAM - Winny de Jong signeert woensdag 15 januari het nieuwste nummer van weekblad Panorama. Aanleiding hiervoor is een pikante fotoreportage waarin de lijsttrekster van deconservatieven.nl halfnaakt verschijnt.

De foto's zijn gemaakt door de Panorama-fotografen Hans Toonen en Hans Wientjens. Naast de fotoreportage staat er ook een interview met De Jong in het tijdschrift.

Signeersessie

Volgens Panorama-hoofdredacteur Frank Hitzert is het idee van de signeersessie van de lijsttrekster zelf afkomstig. "Het idee van een signeersessie is zo belachelijk dat het eigenlijk ook wel weer leuk is."
De signeersessie vindt plaats vanaf 12 uur in tijdschriftenhandel Walk In aan de Herengracht 11 in Den Haag.


Ik voel m'n maag opspelen, alleen al bij het idee....

lennart
14-01-03, 14:04
Als Femke dit nu zou doen, zou ik direct GL stemmen!!!!

Pixelshade
14-01-03, 14:06
Pikante fotoreportage Winny de Jong in Panorama

http://www.faw.uni-linz.ac.at/save/images/suicide.jpg

Simon
14-01-03, 14:06
Doet Winny alles om aan stemmen te komen?

Tomas
14-01-03, 14:10
Geplaatst door Simon
Doet Winny alles om aan stemmen te komen?

Ik vermoed dat als je het voorstelt dat een pijpbeurt er inderdaad in zit.

En als Femke dit deed ging Panorama niet failliet.

barfly
14-01-03, 14:15
Geplaatst door Tomas
Ik voel m'n maag opspelen, alleen al bij het idee....

O my God! Waarom doet de Panorama dit de mensheid aan!!!! :schok:

bman
14-01-03, 14:22
Geplaatst door Tomas
Ik vermoed dat als je het voorstelt dat een pijpbeurt er inderdaad in zit.



Jij bent echt *Ziek* in je hoofd. Echt ziek, dat je hier aan durft te denken. Brrrr ;)

Tomas
14-01-03, 14:28
Geplaatst door bman
Jij bent echt *Ziek* in je hoofd. Echt ziek, dat je hier aan durft te denken. Brrrr ;)

Ik heb dat volstrekt klinisch opgeschreven.

Geen enkel beeld in mijn gedachten.

Niks.

Nada.

Pas na de reply van Kaassie kwam er een beeld. Auw.

Simon
14-01-03, 15:30
Overigens weet ik niet op hoeveel zetels Winny staat. Is dat staatsgeheim of zijn het er nul? Dat laatste zou haar wanhoopsdaad wel weer kunnen verklaren.

Simon

BiL@L
15-01-03, 08:02
Was het maar waar. Iedere roddel minder doet een hoop leed voorkomen.

Waar de wereld (te) vol van is...

width="700" height="60"

Tomas
15-01-03, 09:05
Vanmorgen nog een stukje in de krant: “Nee, daar begin ik niet aan! Stel ik wil 300.000 stemmen en ik doe 10 man per dag, dan ben ik zeker....”

Kijk, dat vind ik nou kiezersbedrog. Als je echt voor regeringsverantwoordelijkheid gaat, dan hou je het niet op 10 man per dag. Dan ga je er echt voor.

Het bewijs dat ze alleen maar aan zichzelf denkt.

Zara
15-01-03, 12:47
Geplaatst door Tomas
Vanmorgen nog een stukje in de krant: “Nee, daar begin ik niet aan! Stel ik wil 300.000 stemmen en ik doe 10 man per dag, dan ben ik zeker....”

Kijk, dat vind ik nou kiezersbedrog. Als je echt voor regeringsverantwoordelijkheid gaat, dan hou je het niet op 10 man per dag. Dan ga je er echt voor.

Het bewijs dat ze alleen maar aan zichzelf denkt.


Alles wat ik nu over winny de jong lees heeft een dubbelzinnige interpretatie gekregen!!! Jekkie bah, wat een wijf.

Tomas
15-01-03, 12:50
Geplaatst door Zara
Alles wat ik nu over winny de jong lees heeft een dubbelzinnige interpretatie gekregen!!! Jekkie bah, wat een wijf.

Nu pas?