PDA

Bekijk Volledige Versie : Italiaanse moslimactivist op tv 2x aangevallen



barfly
14-01-03, 16:40
In Italië is een moslimactivist deze week maar liefst twee keer fysiek aangevallen in een live Italiaans tv-programma.

Adel Smith, voorzitter van de Unie van Italiaanse Moslims, heeft de woede van veel Italianen opgewekt door zijn sterk anti-christelijke en anti-Israëlische standpunten.

In het eerste geval bestormden 23 leden van een neo-Fascistische groep de studio en vielen hem en een partner aan. Niemand greep in.

Het tweede geval was tijdens een discussie met een conservatieve columnist, die hem een klap verkocht. Een Jerry Springer-achtige toestand ontstond.

Smith zou met zijn Unie zo'n 5.000 mensen representeren. Hij wil aan de volgende verkiezingen meedoen door een politieke partij op te richten. Op Smith wordt overigens ook kritiek geleverd door andere vooraanstaande Italiaanse moslims.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25354

barfly
14-01-03, 17:16
Ik wist niet eens dat in Italië AEL-achtige situaties zich voordeden.
Wat me wel opvalt is dat er fascistoide elementen bij betrokken zijn die in Italië kennelijk nog steed een grote (?) aanhang hebben.

lennart
14-01-03, 17:18
http://news.bbc.co.uk/2/hi/not_in_website/syndication/monitoring/media_reports/2651495.stm



Other Italian Muslim leaders have distanced themselves from Mr Smith, who has reportedly disparaged the crucifix by describing it as "a little body hung on two pieces of wood".

Ik dacht dat christen zich hier niet aan stoorden, immers kritiek leveren op een geloof moet kunnen.

barfly
14-01-03, 17:21
Geplaatst door lennart
http://news.bbc.co.uk/2/hi/not_in_website/syndication/monitoring/media_reports/2651495.stm



Ik dacht dat christen zich hier niet aan stoorden, immers kritiek leveren op een geloof moet kunnen.

Mjah Italianen zijn een nogal explosief (en gelovig) volkje...

plexus
14-01-03, 18:41
Geplaatst door barfly
In Italië is een moslimactivist deze week maar liefst twee keer fysiek aangevallen in een live Italiaans tv-programma.

Adel Smith, voorzitter van de Unie van Italiaanse Moslims, heeft de woede van veel Italianen opgewekt door zijn sterk anti-christelijke en anti-Israëlische standpunten.

In het eerste geval bestormden 23 leden van een neo-Fascistische groep de studio en vielen hem en een partner aan. Niemand greep in.

Het tweede geval was tijdens een discussie met een conservatieve columnist, die hem een klap verkocht. Een Jerry Springer-achtige toestand ontstond.

Smith zou met zijn Unie zo'n 5.000 mensen representeren. Hij wil aan de volgende verkiezingen meedoen door een politieke partij op te richten. Op Smith wordt overigens ook kritiek geleverd door andere vooraanstaande Italiaanse moslims.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25354

wat wil je..Italie wordt geregeerd door een neo-fascistische Leider genaamd Berlosconi!

lennart
14-01-03, 18:45
Geplaatst door barfly
Mjah Italianen zijn een nogal explosief (en gelovig) volkje...

Oh nou komt het ineens omdat het Italianen zijn :hihi:

barfly
14-01-03, 19:47
Geplaatst door lennart
Oh nou komt het ineens omdat het Italianen zijn :hihi:

Ehm nou fascisten zijn voor zover ik weet niet gelovig... :D

Shaheed
14-01-03, 20:18
Geplaatst door barfly
Ehm nou fascisten zijn voor zover ik weet niet gelovig... :D

Tuurlijk wel kijk maar eens naar deze christenen.......

http://www.whiteidentity.org/~ewkhq/EWK-Tope.gif

http://www.whiteidentity.org/~ewkhq/ewkunten.jpg

De oorsprong van de Ku Klux klan

De Ku Klux klan is in de winter van 1865 opgericht in Pulaski (Amerika) door zes ex legerofficieren. De Klan ontwikkelde zich al snel als een grote illegale organisatie, doordat de Klan zich tegen de wederopbouw van de regering keerde. Zij vonden dat de Verenigde Staten verkeerd werd opgebouwd. De zwarte mensen kregen namelijk te veel politieke macht. Vanaf het moment dat de Klan illegaal werd, stelde de Klan een aantal doelstellingen op. De Klan zegt:
· De inwoner van de Verenigde Staten moet blank zijn, omdat ze technisch ver voor liggen en christen zijn wat ook heel belangrijk is voor de Klan.
· Het nationalisme is ook heel belangrijk voor de Klan. De Verenigde Staten is ‘het’ land en geen ander land mag invloed hebben op de Amerikaanse politiek of cultuur.
· De Klan vindt dat de grondwet het mooiste van de Amerikaanse regering, omdat het gebaseerd is op de heilige bijbel van het Christelijke geloof.
· Alle bezittingen en zaken behoren de blanken toe. De economie moet geheel door de blanken beheerst worden.
· Het Christendom is zeer belangrijk voor de Klan. De Klan leden geloven in de schepping maar als mee ‘geknoeid’ wordt, ontstaat er een verwarring ‘De Zwarten’.
· De Klan zorgt ervoor dat de blanken kinderen een goede toekomst krijgen:
· Ook mogen er voor een goede toekomst van de blanken geen homoseksuelen zijn.

barfly
14-01-03, 20:30
Shaheed:

Deze lui zijn rascisten en rascisten zijn iets anders als fascisten. Overigens wist ik niet dat er zoiets was als de "europeesche witte knechten" :jammer:

Shaheed
15-01-03, 00:26
Blanke racisten , facisten één pot nat.





P.S. je zou eens moeten weten hoeveel christelijke racistische groeperingen er zijn , ik kan hier gerust een heel waslijst neerzetten.

Mark
15-01-03, 00:30
Geplaatst door barfly
Mjah Italianen zijn een nogal explosief (en gelovig) volkje...

Sterker nog:

Als je er over nadenkt komt een groot deel van de ellende uit deze wereld uit de landen rond de middelandse zee. Fascisme, religies, terrorisme etc etc...

Ten zuiden van frankrijk zijn de mensen gewoon zo onbeheerst en agressief dat er weinig goeds van te verwachten is blijkbaar.

lennart
15-01-03, 00:35
Geplaatst door Mark
Sterker nog:

Als je er over nadenkt komt een groot deel van de ellende uit deze wereld uit de landen rond de middelandse zee. Fascisme, religies, terrorisme etc etc...

Ten zuiden van frankrijk zijn de mensen gewoon zo onbeheerst en agressief dat er weinig goeds van te verwachten is blijkbaar.

LOL, ja in het koude rusland en het onherbergzame Germania is nooit wat gebeurd!
Het zijn altijd die warmbloedigen.
En de christelijke fundamentalisten van het CDA natuurlijk, die nog geloven in eschatologie premillennialisme.

limpio
15-01-03, 08:23
Geplaatst door Shaheed
Blanke racisten , facisten één pot nat.





P.S. je zou eens moeten weten hoeveel christelijke racistische groeperingen er zijn , ik kan hier gerust een heel waslijst neerzetten.
Blanke racisten , facisten, moslimfundamentalisten één pot nat.
Je moest eens weten hoeveel terroristische moslimgroeperingen er zijn.
Ik kan hier een hele waslijst neerzetten.

BiL@L
15-01-03, 09:14
Geplaatst door barfly
In Italië is een moslimactivist deze week maar liefst twee keer fysiek aangevallen in een live Italiaans tv-programma.

Adel Smith, voorzitter van de Unie van Italiaanse Moslims, heeft de woede van veel Italianen opgewekt door zijn sterk anti-christelijke en anti-Israëlische standpunten.

In het eerste geval bestormden 23 leden van een neo-Fascistische groep de studio en vielen hem en een partner aan. Niemand greep in.

Het tweede geval was tijdens een discussie met een conservatieve columnist, die hem een klap verkocht. Een Jerry Springer-achtige toestand ontstond.

Smith zou met zijn Unie zo'n 5.000 mensen representeren. Hij wil aan de volgende verkiezingen meedoen door een politieke partij op te richten. Op Smith wordt overigens ook kritiek geleverd door andere vooraanstaande Italiaanse moslims.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25354

Wat vreemd dat alle menselijkheid verdwenen is als een moslim zijn overtuiging naar buiten brengt.


width="500" height="85"

BiL@L
15-01-03, 09:35
Geplaatst door Puk
Het gaat hier wel over iemand met 'sterk anti-christelijke en anti-israëlische' overtuigingen. Of bedoel je dat juist?

In de anti-israëlische' overtuigingen kun je denk niet verder gaan dan dat de staat Israel opgeheven moet worden. Zou ik niet meer dan normaal vinden op voorwaarde dat 'iedereen' daar in vrede kan blijven wonen.

Wat de anti-christelijke overtuigingen betreft. Vind dat die ook wel moeten kunnen wanneer dat op een gepaste manier gebeurd. Zo lang hij bijvoorbeeld niet verder gaat dan AHA dan is het denk ik wel okej. Besides, er wordt bijna niets anders gedaan als het over de Islam gaat.

Overigens waren het allemaal neo-fascisten die los gingen, met een stuk of 17 tegelijk. Dan ben je best wel zielig hoor.