PDA

Bekijk Volledige Versie : Populariteit Bush voor het eerst onder 60 procent



Dx_
14-01-03, 15:46
Populariteit Bush voor het eerst onder 60 procent
WASHINGTON (ANP) - De populariteit van de Amerikaanse president George W. Bush is aanmerkelijk afgenomen. Voor het eerst sinds de aanslagen van 11 september is minder dan 60 procent van de Amerikanen tevreden over het beleid van de president.

Dat blijkt uit een peiling van het onderzoeksbureau Gallup, die in opdracht van de krant USA Today en nieuwszender CNN is uitgevoerd. Op dit moment is 58 procent van de Amnerikanen positief over Bush. Kort na de aanslagen gold dat voor 90 procent van de ondervraagden.

Gallup noemt de zwakke economie en een mogelijke oorlog tegen Irak als de belangrijkste oorzaken voor het dalen van de populariteit van de president.

:):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Geloof me dat gaan er alleen nog meer minder worden

barfly
14-01-03, 16:23
Ik mag hopen dat Bush geen tweede termijn krijgt maar ik vrees t ergste :(
Ik snap niet zo goed waarom die rare Amerikanen zo achter zo'n man staan maarja...

Shaheed
14-01-03, 17:42
Geplaatst door barfly
Ik snap niet zo goed waarom die rare Amerikanen zo achter zo'n man staan maarja...

Amerikanen zijn de grootste hypocriete klootzakken ter wereld.
75% van de amerikanen was voor een oorlog tegen Irak , ook al zouden daar duizenden onschudligen omkomen.
Maar zelf staan ze op hen achterste poten als er een paar doden aan hen kant vallen.

Daarom is elke vergeldings actie jegens de amerikanen gerechtvaardigd.

bman
14-01-03, 17:52
Geplaatst door Shaheed
Amerikanen zijn de grootste hypocriete klootzakken ter wereld.
75% van de amerikanen was voor een oorlog tegen Irak , ook al zouden daar duizenden onschudligen omkomen.
Maar zelf staan ze op hen achterste poten als er een paar doden aan hen kant vallen.

Daarom is elke vergeldings actie jegens de amerikanen gerechtvaardigd.

:gaap: Ja, en 99% van de Iraki's staat achter Saddam, dus elke Iraaks slachtoffer dat valt is gerechtvaardigd. Slaap lekker Shaheed, of beter nog koop een keukenmes en een enkeltje Bagdad, misschien mag je wel meedoen!

Pixelshade
14-01-03, 17:59
Geplaatst door bman
of beter nog koop een keukenmes en een enkeltje Bagdad, misschien mag je wel meedoen!

breng me niet op ideeën :lekpuh:

TheDude
14-01-03, 18:32
Geplaatst door barfly
Ik mag hopen dat Bush geen tweede termijn krijgt maar ik vrees t ergste :(
Ik snap niet zo goed waarom die rare Amerikanen zo achter zo'n man staan maarja...

Het gemiddelde IQ is helaas niet hoog in Amerika.
En het aantal goed geschoolde mensen ook niet.
Amerika is niet zo rooskleurig als het van hier lijkt.
Je hebt er zowat geen middenklasse en meer dan 50% van de amerikanen hebben zwaar overgewicht.
Verder alles goed hoor :)

We mogen toch wel blij zijn dat we Europeanen zijn.


Alhoewel..... :jammer:

lennart
14-01-03, 18:45
Bush warns Iraq, says 'time is running out' on Saddam
14-01-2003, 17:19

U.S. President Bush said Tuesday he was "sick and tired" of Iraq's deception on its suspected weapons of mass destruction and said time is running out for Iraq to comply with U.N. demands to disarm.

"The United Nations spoke with one voice — we said we expect Saddam Hussein, for the sake of peace, to disarm," Bush said. "That's the question: Is Saddam Hussein disarming? ... "So far I haven't seen any evidence that he has disarmed. Time is running out on Saddam Hussein. He must disarm. I'm sick and tired of games and deception. That's my view of the timetable," Bush told reporters. (Albawaba.com)