PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse "messiah" Tot De Islam Bekeerd



BiL@L
14-01-03, 22:28
Israel’s Awaited “Messiah” Embraces Islam

By Mohammad Ahmed, IOL Cairo correspondent

CAIRO, January 14 (IslamOnline) - “His top-notch manners, remarkable devoutness and honest transactions with all people made us feel that he was the Messiah. He was indeed a Messiah singled out for his rare qualities. But we did not know that he was a Muslim,” neighbors of the Israeli citizen Abraham, or to be precise Ibrahim, told an Israeli magazine.

The Israeli weekly Hamishbaha magazine said the story began two months ago when there had been talk about a remarkably pious man belonging to the extremist Haradim religious sect in the illegal Israeli settlement of Gush Emonem.

His fellow religious Jews started modeling themselves after Ibrahim and took him as a paradigm for his messianic manners, to the extent that they thought he was the Messiah who would save the world, the magazine added.

Jews from everywhere came in droves to Ibrahim’s home day in and day out, calling him “Abraham the Truthful.”

They asked him to invoke God’s blessings and forgiveness and to preach sermons to disseminate his noble message, the weekly said.

Jews Shocked

Dropping a bombshell, one of Ibrahim’s relatives shocked the local people by telling them that Ibrahim secluded himself in his home to practice his Islamic rituals, asserting that he converted to Islam three months ago.

The magazine blamed the rabbis for falling short of filling the spiritual vacuum of those who sought blessings, pointing out that they [the rabbis] themselves abandoned their synagogues, neglected their daily prayers and stayed in front of Ibrahim’s home for long intervals, begging for blessings.

Mocking them, the magazine said: “It is really disgraceful that those Jews stuck close to the home of Ibrahim, who was, at the meantime, performing his Islamic prayers.”

The magazine’s correspondent failed to interview Ibrahim, who fled to an unknown place in fear for his life.
http://www.islamonline.net/english/news/2003-01/14/article09.shtml

mrz
14-01-03, 22:46
Geplaatst door BiL@L
Israel’s Awaited “Messiah” Embraces Islam

By Mohammad Ahmed, IOL Cairo correspondent

CAIRO, January 14 (IslamOnline) - “His top-notch manners, remarkable devoutness and honest transactions with all people made us feel that he was the Messiah. He was indeed a Messiah singled out for his rare qualities. But we did not know that he was a Muslim,” neighbors of the Israeli citizen Abraham, or to be precise Ibrahim, told an Israeli magazine.

The Israeli weekly Hamishbaha magazine said the story began two months ago when there had been talk about a remarkably pious man belonging to the extremist Haradim religious sect in the illegal Israeli settlement of Gush Emonem.

His fellow religious Jews started modeling themselves after Ibrahim and took him as a paradigm for his messianic manners, to the extent that they thought he was the Messiah who would save the world, the magazine added.

Jews from everywhere came in droves to Ibrahim’s home day in and day out, calling him “Abraham the Truthful.”

They asked him to invoke God’s blessings and forgiveness and to preach sermons to disseminate his noble message, the weekly said.

Jews Shocked

Dropping a bombshell, one of Ibrahim’s relatives shocked the local people by telling them that Ibrahim secluded himself in his home to practice his Islamic rituals, asserting that he converted to Islam three months ago.

The magazine blamed the rabbis for falling short of filling the spiritual vacuum of those who sought blessings, pointing out that they [the rabbis] themselves abandoned their synagogues, neglected their daily prayers and stayed in front of Ibrahim’s home for long intervals, begging for blessings.

Mocking them, the magazine said: “It is really disgraceful that those Jews stuck close to the home of Ibrahim, who was, at the meantime, performing his Islamic prayers.”

The magazine’s correspondent failed to interview Ibrahim, who fled to an unknown place in fear for his life.
http://www.islamonline.net/english/news/2003-01/14/article09.shtml

Wow, ben sprakeloos :D
Wel jammer dat die joden daar blijkbaar niet hun messias willen volgen. Ik bedoel ga dan ook niet lopen wachten op een messias als je toch niet naar hem luisteren gaat als de boodschap je niet helemaal zint.
Ik vraag me af of ze die arme Abraham nu ook tot antisemiet gaan lopen bombarderen :(

Mill
14-01-03, 23:00
I was abducted by aliens and brought to their spaceship where I met Elvis!!!

Daar doet dit bericht me aan denken, heel gek is dat.

Mill
14-01-03, 23:27
Geplaatst door yehiyaayyash
HEt is de kracht van de Waarheid , La illaha illa lah ...

VEel profeten hebben ze vermoord of pogingen gedaan om te doden .
Met Allah's wil blijft de islam groeien ookal houden de ongelovigen er niet van . :)

Krek als 't nie waar is. En de privatisering van de NS is een zionistisch complot, ook al zo'n waarheid als een koe die klopt als een bus en een zwerende vinger die ertussen zat toen de spijker op z'n kop werd geslagen.

lennart
14-01-03, 23:30
Geplaatst door Puk
Puk is moslim geworden!!!

Puk is de volgende zoon van God in een burqa!

BiL@L
15-01-03, 07:56
Geplaatst door Puk
Ben jij nu plotseling Christen geworden? Grappig.

Wat ben jij eigenlijk?

bman
15-01-03, 07:57
Gush Emomen? Hamishbaha? Allemaal niks van kunnen vinden op het net. Wel een heel makkelijke 'bron'. Joden met een nieuwe messias? Was een ongelofelijke onzin. Een achternaamloze Abraham die 'naar een onbekende plek toe is'. En dat allemaal verz....eh 'opgetekend' door een journalist uit Cairo voor Islamonline....yeah right, en Sinterklaas bestaat echt.



His top-notch manners, remarkable devoutness and honest transactions with all people made us feel that he was the Messiah. He was indeed a Messiah singled out for his rare qualities. But we did not know that he was a Muslim,” neighbors of the Israeli citizen Abraham, or to be precise Ibrahim, told an Israeli magazine.

Sjongesjonge, het is toch weer raak he...'goede manieren', 'devotie' en 'eerlijkheid', zulke eigenschappen hebben joden natuurlijk nooit. Alleen een moslim is zo perfect.



The magazine blamed the rabbis for falling short of filling the spiritual vacuum of those who sought blessings, pointing out that they [the rabbis] themselves abandoned their synagogues, neglected their daily prayers and stayed in front of Ibrahim’s home for long intervals, begging for blessings.

Hoe dik kan je het er op leggen? Hoe dom moet je zijn om maar een letter van dit soort fabeltjes te geloven? Bronloze relileugens. Het is wel duidelijk welke type prikkers dit soort 'nieuws' gelooft.

bman
15-01-03, 08:22
Geplaatst door Puk
Moslim, maar nog niet zolang.

Dat dacht ik al: Puk is zo beleefd, eerlijk en betrouwbaar en vol devotie! Er staan nu zeker de hele dag Rabbi's voor je deur te bedelen om een zegen?

bman
15-01-03, 08:45
Ja broeder bman. Ook gij zult eens het licht zien! Het heeft mij in ieder geval van m'n Gilles DeLaTourette afgeholpen verdomme. Oops!

PAS OP HOOR! Voor de synage-indesteeklatende rabbis voor je deur. Als ze erachter gekomen zijn dat je je pact met de duivel verbroken hebt en nu de enige echte maangod aanbidt zullen ze je kinderen ontvoeren om bloadmatzes te bakken!

Pixelshade
15-01-03, 09:55
Geplaatst door yehiyaayyash
HEt is de kracht van de Waarheid , La illaha illa lah ...

VEel profeten hebben ze vermoord of pogingen gedaan om te doden .
Met Allah's wil blijft de islam groeien ookal houden de ongelovigen er niet van . :)


http://www.smilies.nl/groot/arab.gif

bman
15-01-03, 10:03
Geplaatst door Pixelshade
http://www.smilies.nl/groot/arab.gif

Deze smile is een ongelovige! Hij heeft niet eens een baard! TER DOOD, Insja'allah!

mrz
15-01-03, 15:58
bman: Het doet niet terzake of het verhaal klopt of niet. Het illustreert alleen mooi hoe veel mensen op dit moment over joden denken en het is aan hen om het tegendeel te bewijzen, dat men dus werkelijk kan samenleven met de rest van de wereld.

Dat jij nu weer iets denkt te moeten zeggen over het niveau van sommige posters hier...

En Mill wat bezielt jou?

:gaap:

sil
15-01-03, 17:04
Geplaatst door mrz
bman: Het doet niet terzake of het verhaal klopt of niet. Het illustreert alleen mooi hoe veel mensen op dit moment over joden denken en het is aan hen om het tegendeel te bewijzen, dat men dus werkelijk kan samenleven met de rest van de wereld.

Dat jij nu weer iets denkt te moeten zeggen over het niveau van sommige posters hier...



Waarom moeten joden het tegendeel bewijzen???

mrz
15-01-03, 17:23
Nou kijk naar een Sharon die bewijst alle vooroordelen die men over joden zou kunnen hebben. De joodse gemeenschap begeeft zich op glad ijs dat begrijp ik ook wel, maar zelfs ondanks het feit dat er zulke vreselijke zelfmoordaanslagen plaatsvinden voelen toch veel mensen symphatie voor de palestijnen. En dat komt misschien vaak wel meer door het foute gedrag en de foute houding van mensen als Sharon dan het wel of niet achter het palestijnse volk staan.

Mill
15-01-03, 17:44
Geplaatst door mrz
bman: Het doet niet terzake of het verhaal klopt of niet. Het illustreert alleen mooi hoe veel mensen op dit moment over joden denken en het is aan hen om het tegendeel te bewijzen, dat men dus werkelijk kan samenleven met de rest van de wereld.

Dat jij nu weer iets denkt te moeten zeggen over het niveau van sommige posters hier...

En Mill wat bezielt jou?

:gaap:

Men gaat hier doodserieus in op een Donald Duck-verhaaltje uit de Arabische propaganda-koker, en dan wordt er gevraagd wat mij bezielt?

De Britten hebben daar een mooi spreekwoord voor: The lunatics have taken over the asylum.

Cheerio!

sil
15-01-03, 17:55
Geplaatst door mrz
Nou kijk naar een Sharon die bewijst alle vooroordelen die men over joden zou kunnen hebben. De joodse gemeenschap begeeft zich op glad ijs dat begrijp ik ook wel, maar zelfs ondanks het feit dat er zulke vreselijke zelfmoordaanslagen plaatsvinden voelen toch veel mensen symphatie voor de palestijnen. En dat komt misschien vaak wel meer door het foute gedrag en de foute houding van mensen als Sharon dan het wel of niet achter het palestijnse volk staan.

Ik bedoelde eigenlijk waarom moeten ze het tegendeel bewijzen als het niet waar is.

wat sharon betreft ,ik ben het ook niet eens met wat daar allemaal gebeurt,ik weet ook niet het fijne van de hele kwestie om er over te oordelen,daar moet je echt midden in zitten om te kunnen oordelen.
Maar sinds gretta er geweest is neig ik meer naar Israel,en dat heeft niets met haar paspoort te maken

mrz
15-01-03, 18:02
Ja ik ging er serieus op in, ik bedoel, ik mag hopen dat mocht die messias van de joden ooit nog komen als ie niet allang geweest is en vermoord dat er dan niet zo'n soort artikeltje ergens komt te staan. Daarom zeg ik, joden moeten tegendeel maar bewijzen. Hun goede wil zogezegd. En het is van de gekke dat ik mezelf zoiets afvraag natuurlijk maar ik zie niks nada nothing van die eventuele goede wil. Daarom zeg ik constant als je echt messiah wilt zijn moet je alle shit van de mensheid op je nemen en dat houdt in dat iedereen je dus gaat haten op den duur. Als je als jood je hele volk als uitverkoren ziet wel kijk dan ook niet zo verbaasd als je kritiek krijgt. Het is zo doorzichting dan via instanties te gaan gillen. Het zal jou ook vast een raadsel zijn dat ik behoorlijk sympathiseer met sommige joden beste Mill.


De Britten hebben daar een mooi spreekwoord voor: The lunatics have taken over the asylum.

Lol, en maar geen antwoord geven, om mijn karikatuur volgens jou maar wat vorm te geven:ben je stiekum joods ofzo? Die kun je ook zo makkelijk betrappen op een weigerachtige houding.



Small minds discuss people

Average minds discuss events

Great minds discuss idears

Aangezien het idee dat je als messias alle negativiteit naar je toe wilt trekken blijkbaar te moeilijk is om te vatten voor sommigen doe je op den duur maar een stapje terug.

Mill wees niet zo laf.

Mill
15-01-03, 18:16
Geplaatst door mrz
Mill, lafaard. Geef dan antwoord ipv te vervallen in geroddel.

Godsamme wat een loser ben jij zeg. Om even door te gaan in cartoon-style, ben je joods ofzo? Je weigerachtige houding ook maar ene steek verder te komen doet zoiets vermoeden namelijk.

Antwoord waarop? Je hebt geen vraag gesteld behalve "wat bezielt jou?", en die is me iets te algemeen.

Behalve warrige begin je nu ook racistische opmerkingen te maken met je "ben je joods of zo?". Jammer joh, heb je het zolang kunnen verbergen, blijk je gewoon toch een ordinaire racist te zijn.

Oh well...

mrz
15-01-03, 18:34
lol. :moe:

bman
15-01-03, 18:37
Lekkere opmerking Mrz, dus nu moeten alle Joden maar bewijzen dat ze geen bloadmatzes bakken, geen onbetrouwbare ratten zijn, dat ze niet stiekem een verbodn hebben met Satan etc.etc. Weet je, de Joden hebben ondanks hun speciale band met God al 2000 jaar (langer eigenlijk) te kampen met dit soort racistische vooroordelen.

Negers trouwens ook. En Marokkanen sinds kort ook. Ik stel voor dat we elke Marokkaan maar vastzetten in scheveningen of de bijlmerbajes en dat alleen zij die kunnen bewijzezen dat zij geen drugs handelen, straatovervallen plegen of terroristische aanslagen voorbereiden vrij worden gelaten. Dat moeten de Marokkanen maar even doen, als teken van goede wil.

Racist.

mrz
15-01-03, 22:43
Zucht, je snapt het echt niet he? Nee ik ben geen racist en toch vind ik het ene meer waard dan het andere en het ene gemeend en het andere hypocriet. En als oorlogsmisdadiger Sharon niet representatief is voor het joodse volk waarom kiest men hem dan toch?

Iedere betweter en kolonist heeft sinds mensenheugenis al te doen met veel tegenstand. Negers en marrokanen en Femke Halsema trouwens ook. :droef:


Men can hardly ever recognize the devils of his own creation
Dr. Albert Schwitzer

Laat joden zoals Sharon dat voor het eind van deze eeuw nog een beetje gaan inzien en er oplossingen voor bedenken zeg :rolleyes:

En noem dat geen racisme a.u.b. ik lach je uit.

Mark
16-01-03, 01:28
Geplaatst door mrz
Het illustreert alleen mooi hoe veel mensen op dit moment over joden denken en het is aan hen om het tegendeel te bewijzen, dat men dus werkelijk kan samenleven met de rest van de wereld.
:gaap:

mrz: veel mensen op dit prikbord denken dat jij een ex-verslaafde bent die zijn eigen trauma's nu op anderen probeert op te leggen.

wanneer ga jij het tegendeel bewijzen?

;)

bman
16-01-03, 09:29
Zucht, je snapt het echt niet he? Nee ik ben geen racist en toch vind ik het ene meer waard dan het andere en het ene gemeend en het andere hypocriet. En als oorlogsmisdadiger Sharon niet representatief is voor het joodse volk waarom kiest men hem dan toch?

Dat is niet zo. Slechts een klein gedeelte van de joden (weet je hoeveel procent eigenlijk....ongeveer 35%) woont in Israel, daarvan is een groot gedeelte niet kiesgerechtigd (van de 6,15 miljoen = 4,50 miljoen kiesgerechtig...ongeveer 73,2) van de kiesgerechtigden kwam niet iedereen opdagen (62.28% wel) en stemde niet iedereen op een van de 2 presidentskandidaten (60,4% van alle stemgerechtigden)

Dus van de joden heeft 35% x 73,2% x 60,4% = 15,4 % gestemd. (rekent u mee?)

De uitslag van de laatste presidentsverkeizing was dat Sharon iets van 62% van de stemmen kreeg (1,698,077 stemmen) dus in totaal heeft 9,7% van alle joden op deze kerel gestemd. (heb ik het nog niet eens over de arabieren in Isreal gehad die OOK gestemd hebben, maar als je dat controlleerd dat zie je dat 1,6 miljoen van de 16 miljoen wereldwijd aardig in de buurt komt van die 9,7%)

Dat smerige antisemitisme hoef je dus OOK NOOIT MEER Te verschuilven achter je terechte afkeer voor Sharon.

mrz
16-01-03, 09:45
Je 1337-ste bericht :D

Ik zie iets van een dilemma geloof ik. Wil je Sharon weghebben moeten er meer nederzettingen komen om alle verstandiger mensen te herbergen en meer nederzettigen betekent alleen maar meer haat en nijd van de palestijnen. Of zie ik dat verkeerd?

bman
16-01-03, 10:28
Geplaatst door mrz
Je 1337-ste bericht :D

Ik zie iets van een dilemma geloof ik. Wil je Sharon weghebben moeten er meer nederzettingen komen om alle verstandiger mensen te herbergen en meer nederzettigen betekent alleen maar meer haat en nijd van de palestijnen. Of zie ik dat verkeerd?

Nee, die nederzettingen moeten weg. Sharon moet weg en er moet een leider komen die de palestijnen als mensen gaat zien ipv een lastig volkje dat in de weg zit en opgeruimd moet worden. (je mag dit ook omdraaien: de aanslagen moeten stoppen. Arafat moet weg en er moet een leider komen die de Israeliers gaat zien als een mensen ipv een lastig volkje dat in de weg zit en opgeruimd moet worden)

Maar daar GAAT het nu niet om. Het gaat erom dat er weer op wenig subtiele manier leugens worden verspreid die het beeld moeten bevestigen dat Joden onbetrouwbare, leugenachtige goddeloze wezens zijn en dat de enige manier om daar van af te komen voor de Joden is om zich tot de Islam te laten bekeren. Hiermee wordt het probleem versimpeld tot een strijd tegen 'die smerige goddeloze, onbetrouwbare Joden' en doe je hetzelfde als de Nazis of Stalin deden. Tevens Islamiseer je een probleem dat in weze helemaal geen Islamitisch probleem is maar een geo-politiek probleem.

Antisemitisme is fout, net als elke vorm van discriminatie of racisme, en mag je niet vergoeilijken of verklaren met je hekel aan Sharon, net zoals dat ook niet andersom dient te gebeuren: iemands hekel aan Sharon hoeft niet te worden afgeweerd als anti-semitisme.

Dat jij je vervolgens achter een boef als Sharon verschuilt om antisemitiesche vooroordelen te laten bevestigen is daarom onterecht. Je posteert hem als 'de leider van het Joodse volk' en dus representatief voor hun kenmerken. Daarmee maak je meerdere fouten. Allereerst dat een volk vertegenwoordigen hetzelfde is als representatief zijn voor bepaalde eigenschappen van een volk. Of dacht je soms echt dat alle Nederlanders eruit zagen als JP Balkenende. Of zelfs maar gemiddeld?

Sharon is trouwens niet de leider van de Joden, maar van Israel. Dat je dat onderscheid niet wil of kan maken is JOUW probleem en JOUW gebrek aan inzicht. 10% van alle joden heeft maar op de man gestemd en zelfs dat zegt niets over hun persoonlijke eigenschappen. Saddam is toch ook niet het 'bewijs' dat alle Arabieren (en dus alle moslims) haatdragende, genocideplegende maniakken zijn? Ookal heeft 99% van de Irakis op grote broer gestemd?