PDA

Bekijk Volledige Versie : Ter nagedachtenis van Ahmed el-bakiouli en Khalid el-hasnaoui



Shaheed
15-01-03, 15:16
Het is nu een jaar geleden dat de shohada Ahmed en Khalid nu niet meer onder ons zijn terwijl zij ook vaste prikkers waren van dit prikbord.
Hierbij herdenken wij de mujahidien en leven wij mee met hen familie.

P.S. de financiele bijdrage waar toen om gevraagd werd die is nu komen te vervallen.

http://petitie.netfirms.com/steunbetuigingahmed_amp_amp_khalid.jpg



Klik hier voor een anasheed met geluid die broeder ahmedmaskin toen had gemaakt. (http://www.geocities.com/ahmedmaskin/ahmedkhalid.html)

Tomas
15-01-03, 15:22
God, alweer een jaar geleden...

En wat is er ondertussen allemaal veranderd?

bman
15-01-03, 15:23
Mujahedeen? Huh, wat gingen die jongens dan in Kashmir doen, ik dacht toch dat het gewoon backpackers/touristen waren?

Zara
15-01-03, 15:24
Ik vind het nog steeds even erg, en ik wil niet respectloos over de doden praten maar ik begrijp nog steeds niet wat Ahmed ertoe bewogen heeft om daarheen te gaan....het was een jongen met een zacht karakter, onbegrijpelijk.

bman
15-01-03, 15:31
Geplaatst door Zara
Ik vind het nog steeds even erg, en ik wil niet respectloos over de doden praten maar ik begrijp nog steeds niet wat Ahmed ertoe bewogen heeft om daarheen te gaan....het was een jongen met een zacht karakter, onbegrijpelijk.

Jazeker. Het is eeuwig zonde dat jonge mensen soms worden verleid om rare dingen te doen. Eeuwig zonde, en niet in de laatste plaats voor de achterblijvers en de familie.

Asma2
15-01-03, 16:48
Biesmie Allahier Argmanie Aragiem,

Allaahoema Yergamma Elmujhajdien fie Koelie Mekkan.

Allahoema Yergama elwalidiena wa zamie3a Moslimien Yaa rabba Al3alemien.

Allahoemmmmaaaa Amien Ya rab.

Onze broeders Khalid en Achmed die van ons op een koele manier zijn afgenomen draag ik in mijn hart en gedenk ze bij elk gebed.

Achmed bekend als Lucky luck onder de trouwste maroc.nler prikkers word/werd gezien als een Terrorist samen met zijn vriend. Maar zij zijn diegene DIE respect verdienen. Ik heb een van hen persoonlijk gekent hij was een mascha allaah aghie.

Moge Allah hun ziel aanvaarden en de poorten van het Paradijs firdaus voor hen openen. allahoema Amien ya rab. Daarnaast wil ik zeggen ik ben blij dat dit voor hen is gedaan alleen had van de beheerders van maroc.nl meer verwacht. Onze broeders hebben in mijn hart een plekkie gehad voor eeuwig en voor altijd net als alle andere Elmujahdien.

rust in Vrede broeders.

Allaahoe Akabr
Allaahoe Akbar
Allaahoe kabar

PS heb aub respect voor deze martelaren en laat ze in hun waarde.

De site die naar hun is opgedragen is MAscha Allaah voornamelijk de anasheed
http://www.geocities.com/ahmedmaskin/ahmedkhalid.htm

Broeders ik mis jullie, maar Allaah swt hefet het zo gewild. rust in vredeeeeeee yaaa aghiessssss.

wa 3alekom slaaml

Asma2
15-01-03, 16:54
Hoi Puk,

KIjk eens naar de link die op de homepage van maroc.nl word weergegeven. PUk in vraag je aub laat deze broeders aub in hun waarde. Ik zeg je dit om veel woede te voorkomen.

Ga in Vrede

Arvid
15-01-03, 17:08
Geplaatst door Asma2
Hoi Puk,

KIjk eens naar de link die op de homepage van maroc.nl word weergegeven. PUk in vraag je aub laat deze broeders aub in hun waarde. Ik zeg je dit om veel woede te voorkomen.

Ga in Vrede

Wat die 2 daar deden was uiterst dubieus.
Je wordt niet zomaar neergeknald.
Verder laat ik die 2 maar in hun waarde
niet om zogenaamd woede te voorkomen aangezien de meesten op maroc.nl het totaal niet erg vinden als er mensen door een zelfmoordaanslag gedood vinden maar wel opeens erg vinden als 2 marokkanen ergens worden neergeknald terwijl er veel tekenen zijn dat zij wel schuldig zijn!
ik bedoel maar

GroteWolf
15-01-03, 17:12
'Zij die vielen tegen hun Vaderland.'

limpio
15-01-03, 22:02
Zover ik weet is het niet nodig oude koeien uit de gracht te halen.
Deze twee jongens wisten maar al te best naar welk een gebied ze gingen, geen toeristenoord, maar een oord van geweld.
Wie in een mijnenveld gaat wandelen moet beseffen dat hij grote risicos neemt en zijn leven hierdoor in gevaar brengt.
Zij deden dat en hebben het met hun leven bekocht.
Hard maar........eigen schuld dikke bult.
En aangezien de waarheid kwetst is dit mijn tweede bijdrage met mijn zienswijze op deze feiten.

Pixelshade
15-01-03, 22:07
Rust in vrede broeders

barfly
15-01-03, 22:15
Treurig hoor, 2 jonge mensen gestorven aan een doctrine, in de kracht van hun leven. :droef:

Dx_
15-01-03, 23:41
Leven.

De dood is een vriend van degenen die hopen,
op de ontmoeting met hun Heer.

Zij die met hun ziel en bezit op Allahs weg streven,
telkens als zij goed doen, verlangen zij naar meer.

Meer van Allahs Welbehagen en Erbarmen.

Dx_

Asma2
16-01-03, 09:00
Inna Li Alalahie wa innie lillahie razie3oen.