PDA

Bekijk Volledige Versie : Concentratiekampen in Noord Korea



Arvid
16-01-03, 13:33
http://www.msnbc.com/news/859191.asp?0si=-

erger bestaat volgens mij op aarde niet :(

Simon
16-01-03, 13:49
Geplaatst door Arvid
http://www.msnbc.com/news/859191.asp?0si=-

erger bestaat volgens mij op aarde niet :(

Het komt natuurlijk wel op een bepaald moment in de media. China heeft miljoenen mensen zonder vorm van proces gevangen zitten die gedwongen in fabrieken moeten werken. Daar hoor je nooit iets over maar daar heeft de USA ook wel stalletiefoto's van.

Simon

bman
16-01-03, 15:22
Geplaatst door Simon
Het komt natuurlijk wel op een bepaald moment in de media. China heeft miljoenen mensen zonder vorm van proces gevangen zitten die gedwongen in fabrieken moeten werken. Daar hoor je nooit iets over maar daar heeft de USA ook wel stalletiefoto's van.

Simon

Onzin, dit is al jaren bekend. Het is hooguit andersom: de media (en het publiek) tonen pas massaal interesse als er een oorlog dreigt. Het regime van N-Korea kenmerkt zich al jaren met massale hongsnoden, het op grote schaal martelen van mensen, moorden op christenen, het met rieken doorboren van zwangere vrouwen, opvoedkampen waar geen mens levend uitkomt, slavenarbeid etc.etc. Dit is al tientallen jaren gaande en komt regelmatig in het nieuws.

Simon
16-01-03, 15:35
Geplaatst door bman
Onzin, dit is al jaren bekend.

Ik doelde op die satellietfotos'die nu opeens in de publiciteit komen. Die worden nu niet voor niks naar buiten gebracht.

Simon

Zwarte Schaap
16-01-03, 15:37
In Palestina leven ruim 5 miljoen mensen in een concentratiekamp. Zouden ze in Noord-Korea ook de barakken bestoken met raketten van de nieuwste Fighter helicopters en F 16 straaljagers uit de USA?

Tomas
16-01-03, 15:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
In Palestina leven ruim 5 miljoen mensen in een concentratiekamp. Zouden ze in Noord-Korea ook de barakken bestoken met raketten van de nieuwste Fighter helicopters en F 16 straaljagers uit de USA?

Kan jij je voorstellen dat niet Joden, danwel Moslims, zich verbazen over deze fixatie bij Marokkanen?

limpio
16-01-03, 16:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
In Palestina leven ruim 5 miljoen mensen in een concentratiekamp. Zouden ze in Noord-Korea ook de barakken bestoken met raketten van de nieuwste Fighter helicopters en F 16 straaljagers uit de USA?
Heu :confused:
Ik dacht dat het over Korea ging, laat het daarbij blijven schaap.
Over de rest is al genoeg geplaatst, of is dit Palestina.nl?
De wereld is groter dan Nederland en Palestina hoor!
Maar het leed van de koreanen kan jou niet deren he.
Had ook niet meer verwacht, alleen moslimleed is belangrijk, de rest kan optrotten
zeur zeur.... :rolleyes:

Zwarte Schaap
16-01-03, 16:17
Geplaatst door Tomas
Kan jij je voorstellen dat niet Joden, danwel Moslims, zich verbazen over deze fixatie bij Marokkanen?

Om je eerlijk te zeggen begrijp ik je zinnetje(oneliner) niet. Je zegt niet-joden danwel moslims, bedoel je dat moslims zich verbazen over de fixatie van de marokkanen? Verder vraag ik me af over welke fixatie je het hebt? Bedoel je de fixatie die al jarenlang aan de gang is inzake Marokkanen die de autochtoon tentoon spreidt?

groetjes,

Zwarte Schaap

Tomas
16-01-03, 16:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om je eerlijk te zeggen begrijp ik je zinnetje(oneliner) niet. Je zegt niet-joden danwel moslims, bedoel je dat moslims zich verbazen over de fixatie van de marokkanen? Verder vraag ik me af over welke fixatie je het hebt? Bedoel je de fixatie die al jarenlang aan de gang is inzake Marokkanen die de autochtoon tentoon spreidt?

groetjes,

Zwarte Schaap

Nog een keer: Begrijp jij mijn verbazing over deze fixatie bij Marokkanen?

Zwarte Schaap
16-01-03, 16:29
Geplaatst door Tomas
Nog een keer: Begrijp jij mijn verbazing over deze fixatie bij Marokkanen?

Voor de laatste keer. Welke fixatie ?

Tomas
16-01-03, 16:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voor de laatste keer. Welke fixatie ?

Het midden-oostenconflict.

* geduld *

Zwarte Schaap
16-01-03, 16:55
Geplaatst door Tomas
Het midden-oostenconflict.

* geduld *

OKee, laat ik beginnen met te zeggen dat ik maar één Marokkaan ben. Jouw zinnetje is vooral gebasseerd op mijn posting en ben van mening dat je dat niet kan doortrekken naar alle Marokkanen. Verder begrijp ik niet dat je uit mijn zinnetje kan concluderen dat ik gefixeerd ben op het midden oosten conflict.
Ik moet wel bekennen dat het Midden oosten problematiek wel het belangrijkste conflict is in de wereld op dit moment, mischien dat je dat bedoelt? Zo bezien is het niet vreemd dat veel discussies over het midden oosten gaan. Lees de nederlandse kranten er maar over na of kijk even naar het nieuws.

Het Midden-Oosten conflict is wel typerend voor het onrecht op aarde waar het kapitalistische Westen voor verantwoordelijk is.

Tomas
16-01-03, 16:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
OKee, laat ik beginnen met te zeggen dat ik maar één Marokkaan ben. Jouw zinnetje is vooral gebasseerd op mijn posting en ben van mening dat je dat niet kan doortrekken naar alle Marokkanen. Verder begrijp ik niet dat je uit mijn zinnetje kan concluderen dat ik gefixeerd ben op het midden oosten conflict.
Ik moet wel bekennen dat het Midden oosten problematiek wel het belangrijkste conflict is in de wereld op dit moment, mischien dat je dat bedoelt? Zo bezien is het niet vreemd dat veel discussies over het midden oosten gaan. Lees de nederlandse kranten er maar over na of kijk even naar het nieuws.

Het Midden-Oosten conflict is wel typerend voor het onrecht op aarde waar het kapitalistische Westen voor verantwoordelijk is.

Dus het verbaast je?

Zwarte Schaap
16-01-03, 17:18
Geplaatst door Tomas
Dus het verbaast je?

Je bevooroordeeldheid en de daarmee samenhangende fixatie op Marokkanen verbaast me niets.

Tomas
16-01-03, 17:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bevooroordeeldheid en de daarmee samenhangende fixatie op Marokkanen verbaast me niets.

Je wilt het niet zeggen?

Zwarte Schaap
16-01-03, 17:23
Geplaatst door Tomas
Je wilt het niet zeggen?

Mischien wil je het niet horen/zien , maar ik zeg meer dan dat jij doet met je oneliners.

Tomas
16-01-03, 17:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien wil je het niet horen/zien , maar ik zeg meer dan dat jij doet met je oneliners.

Dus je wilt het niet direct zeggen? Je zegt het liever verbloemd of middels een omweg?

Is het zo erg?

Zwarte Schaap
16-01-03, 17:37
Geplaatst door Tomas
Dus je wilt het niet direct zeggen? Je zegt het liever verbloemd of middels een omweg?

Is het zo erg? Je bedoelt gewoon dat je niet hoort wat je graag zou willen horen. Ik heb je al vele malen duidelijk gemaakt dat er niets klopt van je vraagstelling, dat je dat niet wilt inzien is jouw probleem.

Tomas
16-01-03, 17:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bedoelt gewoon dat je niet hoort wat je graag zou willen horen. Ik heb je al vele malen duidelijk gemaakt dat er niets klopt van je vraagstelling, dat je dat niet wilt inzien is jouw probleem.

Mijn vraag is heel simpel, heel eenvoudig, is niks mis mee. Syntactisch niet. Semantisch niet. Ook logisch zit ie niet verkeerd in elkaar.

De vraag deugd, alleen het antwoord komt maar niet.

Ik ben bang dat ik, gezien de tijd, er ook niet achter zal komen.

Arvid
16-01-03, 17:50
ruziende kleutertjes als zwarte schaap en tomas moeten weer de topic versjtieren :(

deze topic gaat over NOORD KOREA
niet topic 354325435435 over Palestina

Zwarte Schaap
16-01-03, 18:03
Geplaatst door Tomas
Mijn vraag is heel simpel, heel eenvoudig, is niks mis mee. Syntactisch niet. Semantisch niet. Ook logisch zit ie niet verkeerd in elkaar.

De vraag deugd, alleen het antwoord komt maar niet.

Ik ben bang dat ik, gezien de tijd, er ook niet achter zal komen.

Wat scheelt er dan aan mijn antwoord die ik al eerder gepost heb?
OKee, laat ik beginnen met te zeggen dat ik maar één Marokkaan ben. Jouw zinnetje is vooral gebasseerd op mijn posting en ben van mening dat je dat niet kan doortrekken naar alle Marokkanen. Verder begrijp ik niet dat je uit mijn zinnetje kan concluderen dat ik gefixeerd ben op het midden oosten conflict.
Ik moet wel bekennen dat het Midden oosten problematiek wel het belangrijkste conflict is in de wereld op dit moment, mischien dat je dat bedoelt? Zo bezien is het niet vreemd dat veel discussies over het midden oosten gaan. Lees de nederlandse kranten er maar over na of kijk even naar het nieuws.

Het Midden-Oosten conflict is wel typerend voor het onrecht op aarde waar het kapitalistische Westen voor verantwoordelijk is.

Mark
17-01-03, 00:08
I was in prison from 1987 till January 1993,” she told NBC News in Seoul, where she now lives. ”[The women] were forced to abort their children. They put salty water into the pregnant women’s womb with a large syringe, in order to kill the baby even when the woman was 8 months or 9 months pregnant.
“And then, from time to time there a living infant is delivered. And then if someone delivers a live infant, then the guards kick the bloody baby and kill it. And I saw an infant who was crying with pain. I have to express this in words, that I witnessed such an inhumane hell.


.
“I heard many times that eyeballs were taken out by beating,” he recalled. “And I saw that by beating the person the muscle was damaged and the bone was exposed, outside, and they put salt on the wounded part. At the beginning I was frightened when I witnessed it, but it was repeated again and again, so my feelings were paralyzed.”



.”
“I saw so many poor victims,” she said. “Hundreds of people became victims of biochemical testing. I was imprisoned in 1987 and during the years of 1988 through ’93, when I was released, I saw the research supervisors — they were enjoying the effect of biochemical weapons, effective beyond their expectations — they were saying they were successful.”
She tearfully described how in one instance about 50 inmates were taken to an auditorium and given a piece of boiled cabbage to eat. Within a half hour, they began vomiting blood and quickly died.


At least two of the camps, Haengyong and Huaong, are larger in area than the District of Columbia, with Huaong being three times the size of the U.S. capital district.

Zwarte Schaap
17-01-03, 00:25
Afschuwelijk mark.

Hoe heeft het zover kunnen komen? Raar dat ik meteen denk aan Ruanda en Irak. Simon hadden het al treffend omschreven, waarom komen ze er nu pas mee? Hypocriete zaakje.

Voor de oorlog in Afghanistan werd er ook met vrouwenrechten en dergelijke gesmeten, gewoon om het publiek achter zich te krijgen. Gaan we dan ook een oorlog tegen Korea krijgen?

De scheiding en misdaden in Korea zijn een direct gevolg van de inmenging van de Imperialisten. Ook hier zijn vele marokkaanse soldaten gestorven voor de franse imperialisten. Ik heb het altijd triest gevonden dat marokkaanse soldaten zijn ingezet tegen deze mensen.

Mark
17-01-03, 00:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Afschuwelijk mark.

Hoe heeft het zover kunnen komen? Raar dat ik meteen denk aan Ruanda en Irak. Simon hadden het al treffend omschreven, waarom komen ze er nu pas mee? Hypocriete zaakje.

Voor de oorlog in Afghanistan werd er ook met vrouwenrechten en dergelijke gesmeten, gewoon om het publiek achter zich te krijgen. Gaan we dan ook een oorlog tegen Korea krijgen?

De scheiding en misdaden in Korea zijn een direct gevolg van de inmenging van de Imperialisten. Ook hier zijn vele marokkaanse soldaten gestorven voor de franse imperialisten. Ik heb het altijd triest gevonden dat marokkaanse soldaten zijn ingezet tegen deze mensen.

Schaap: Het is natuurlijk duidelijk dat het bij Irak niet om mensenrechten gaat maar om de veiligheid van Westerse bondgenoten in de omgeving en olie-rechten.

Dat dit nu naar voren wordt gebracht kan te maken hebben met het beinvloeden van de meningen maar aan de andere kant zijn deze verhalen al jaren bekend en worden al jaren naar buiten gebracht. het maakt het ook niet minder verschrikkelijk wat daar gebeurd.

Om de schuld puur bij westerse inmenging te leggen is wel eenzijdig. Het lijkt mij dat chinees/communistisch imperialisme minimaal even schuldig is aan de situatie in Noord-Korea en dat deze misstanden op dit moment puur worden uitgevoerd door een dictatoriaal communistisch regime. Wat hier aan moet worden gedaan is niet duidelijk, het lijkt mij erg sterk dat de VS N-Korea aan gaan vallen, dat is nog een stuk gevaarlijker dan Irak. Laten we wel hopen dat het N-Koreaanse volk snel bevrijd wordt van de gruwelen die de huidige regering veroorzaakt.....

Zwarte Schaap
17-01-03, 00:53
Geplaatst door Mark
Schaap: Het is natuurlijk duidelijk dat het bij Irak niet om mensenrechten gaat maar om de veiligheid van Westerse bondgenoten in de omgeving en olie-rechten.

Dat dit nu naar voren wordt gebracht kan te maken hebben met het beinvloeden van de meningen maar aan de andere kant zijn deze verhalen al jaren bekend en worden al jaren naar buiten gebracht. het maakt het ook niet minder verschrikkelijk wat daar gebeurd.

Om de schuld puur bij westerse inmenging te leggen is wel eenzijdig. Het lijkt mij dat chinees/communistisch imperialisme minimaal even schuldig is aan de situatie in Noord-Korea en dat deze misstanden op dit moment puur worden uitgevoerd door een dictatoriaal communistisch regime. Wat hier aan moet worden gedaan is niet duidelijk, het lijkt mij erg sterk dat de VS N-Korea aan gaan vallen, dat is nog een stuk gevaarlijker dan Irak. Laten we wel hopen dat het N-Koreaanse volk snel bevrijd wordt van de gruwelen die de huidige regering veroorzaakt.....

Ik heb doelbewust alleen het woord imperialisten gebruikt omdat ik er ook de communistische imperialisten mee bedoel. Korea, vietnam,cambodja ..etc zijn allemaal gebruikt als slagveld tussen de strijd die speelde tussen het communisme en kapitalisme.

Ik heb ook doelbewust ook alleen franse imperialisten gebruikt om precies aan te geven dat alleen zij verantwoordelijk waren voor de inzet van marokkaanse soldaten.

Voor de rest zijn we het helemaal eens dacht zo, dat valt ook weer mee zeg ! :duim:

Arvid
17-01-03, 11:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb doelbewust alleen het woord imperialisten gebruikt omdat ik er ook de communistische imperialisten mee bedoel. Korea, vietnam,cambodja ..etc zijn allemaal gebruikt als slagveld tussen de strijd die speelde tussen het communisme en kapitalisme.

Ik heb ook doelbewust ook alleen franse imperialisten gebruikt om precies aan te geven dat alleen zij verantwoordelijk waren voor de inzet van marokkaanse soldaten.

Voor de rest zijn we het helemaal eens dacht zo, dat valt ook weer mee zeg ! :duim:

Maar in principe vind je dus wel dat er iets aan gedaan moet worden (de situatie in Noord Korea)
dat dat land nu fucked up is lijkt mij toch wel duidelijk (weet ik al jaren)

Zwarte Schaap
17-01-03, 11:49
Geplaatst door Arvid
Maar in principe vind je dus wel dat er iets aan gedaan moet worden (de situatie in Noord Korea)
dat dat land nu fucked up is lijkt mij toch wel duidelijk (weet ik al jaren)

Er moet altijd en overal wat gedaan worden tegen onrecht. Ik ben tegen de rol van Kapitalistische wereld als hoeder van deze zogenaamde universele mensenrechten. Hoofdoorzaak voor de meeste schendingen van deze rechten komen door directe en indirecte actieve bemoeienissen van het zelfde hypocriete Vrije Kapitalistische Westen.

Aangezien het militair industrieel complex ook aan de marktwerking onderhevig is bepaalt zij haar eigen scenario en agenda. Na elke nieuwe generatie wapens moet men zich ontdoen van de oudere modellen. Waar gaan deze wapens naar toe? Juist die worden gedumpt in derde wereld landen waar vaak een dictator mee aan de macht wordt gehouden. De communistische imperialisten hebben ook zo hun eigen agenda. Waar deze elkaar treffen, kun je verwachten dat de mensen rechten op grove wijze worden geschonden.

Laten we dus eerst beginnen om onze militair industrieel complex te hervormen en ontsnappen aan deze vicieuze cirkel, daarmee kunnen de meeste schendingen worden voorkomen.

groetjes,

Zwarte Schaap