PDA

Bekijk Volledige Versie : Duidelijk patroon racistische gemotiveerde aanslagen. AIVD en C.S. zwijgen.



rafiq
17-01-03, 11:17
Tot mijn spijt zag ik laatst mijnheer de Vries van de PvDa in eindhoven lopen. Helaas voor hem en mij zag ik het op het journaal.
Want ik had zeker deze heerschap aangesproken op zijn voormalige functie als minister van Binnenlandse Zaken i.v.m zijn rol als hoofd van de Binnenlandse Veiligheidsdienst nu de roemruchte AIVD.

Wat is mijn verbazing?
Welnu, de aanslag jongstleden in Amsterdam met een granaat in een Islamitisch gebedshuis heeft volgens mij helemaal geen prioriteit. Zeker niet met de verkiezingen opkomst.

Ik en Ome Ron verbaasde ons toendertijd toch al dat Maroc.nl in de gaten wordt gehouden maar niet de "echte" die hard antisemitische kortom Nederlandse racistische sites. Ons pleidooi was om massaal te emigreren naar bijv. Polinco.net. Of dat de politiek daar maar eens ernstig moet naar kijken. Zelfs steun van de andere semiten op joods.nl waren de reacties zeer matig, schijnbaar is het gevaar "geweken".

Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken als er een zgn. aanslag die van de hand zou kunnen zijn van zgn. moslims dat door het hele land individueen worden opgepakt.

Vreemd vindt ik het als ik mijn p.c. aanzet ik zo "jonge kameraden" zie trainen voor gevechtshandelingen. Tot voor kort zelfs "guerilla training". Vreemd dat de fascisten nu weer eens communistische trekjes overnemen.

Het accent van de AIVD ligt dus duidelijk op de bestrijding van het zgn. moslimfundamentalisme. Dit terwijl de AIVD zelf in al zijn jaarverslagen concludeert dat de radicale politieke Islam in Nederland geen poot aande grond krijgt. Dit gegeven had ik graag in mijnheer de Vries zijn gelaat ingepeperd en duidelijk het vuur aan zijn schenen gelegd.

Toch slaagt deze dienst "van ons allen" om iedere keer een reden te verzinnen om het onderzoek in moslimkringen voort te zetten.

Nu naar verluid zijn afgelopen 2 maanden ruim 13 aanslagen geweest op Islamitische culturele centra en gebedshuizen, blijft deze dienst erg in de luwte.
Ik denk dat het geen "incidentele acties" zijn. Zeker met het oog op dat hele dossiers voor iedereen te bemachtigen zijn over personen en gebedshuizen op bijv. Polinco.net. En het bewijs dat "kameraden" actief aan het trainen zijn.

Waarom worden er geen eczeem rechtse lieden van hun bed getild? Of verkoopt zoiets niet?
Of is deze groep zo marginaal dat het alleen maar meer publiciteit aan een te kleine groep wordt besteed.
Nou, dan kun je die marginale groep ook op de islamitische gemeenschap projecteren. De eerste foto's van vervaarlijke trainende marokanen moet ik hier nog maar zien op deze site!

Pixelshade
17-01-03, 12:25
Geplaatst door rafiq

Nu naar verluid zijn afgelopen 2 maanden ruim 13 aanslagen geweest op Islamitische culturele centra en gebedshuizen

dit is ook ongelooflijk, maar men wou het destijds uit de media houden, vuile flikkers :boos: