PDA

Bekijk Volledige Versie : IraNederland?



Wizdom
17-01-03, 23:17
Het doet me allemaal erg onnederlands overkomen allemaal. Het is alsof je in een boze droom bent terecht gekomen. Een droom waarbij je jezelf het volgende voorstelt:

Je zit ergens in een land waar het normaal is dat iedereen gedekt gekleed gaat. Ook is het er normaal dat je Moslim bent. Als westerse vreemdeling kom ik het land binnen en gedraag ik me zoals een geintegreerde westerling. Dan laait er in de ene keer de discussie op dat Westerlingen maar eens moeten leren dat ze zich moeten bedekken. Er doen allerlei geruchten de ronde dat er zich onfrisse praktijken afspelen in Cafes en Uitgaansgelegenheden. Er zijn zelfs mensen die vinden dat sommige Cafes en Uitgaansgelegenheden gesloten moeten worden i.v.m. de veiligheid wel te verstaan. Er worden razzias gehouden in sommige Cafes en Uitgaansgelegenheden. Er is anoniem bewijs dat sommige Westerlingen aktief zouden zijn voor geheime diensten. Westerlingen wordt gevraagd in opbenbare ruimten de Chaddor te dragen of toch op zijn minst in scholen de hoofddoek. De hoofddoek is hier een norm wordt er beargumenteerd. Je moet je leren aanpassen zegt een ander. De ander stelt dat je je zonder hoofddoek schuldig maakt aan opruiing.

Ik word wakker en denk dat is gelukkig niet waar want dat zou toch werkelijke een Iraanse aandoende Nederland zijn nietwaar.

Of leven we in een IranNederland?

Mark
18-01-03, 00:05
Het was allemaal maar een nare droom Wizdom! phew :)

er is geen discussie of je wel of geen hoofddoek op straat mag dragen en voor zover ik weet ook geen discussie of moskees moeten worden verboden en of er razzias in moskees moeten worden gehouden.

Ik denk dat je in je droom nederland en saoudie arabie/ iran/ willekeurig arabisch land door de war hebt gehaald... maar dat geeft niet want in dromen gebeuren de raarste dingen nietwaar?