PDA

Bekijk Volledige Versie : Bij zetelverlies GroenLinks gaat Halsema kaal



Mark
18-01-03, 04:47
Bij zetelverlies GroenLinks gaat Halsema kaal

Gepost door Mark (Wanco) - vrijdag 17 januari 2003 @ 16:57 - Bron: BN DeStem
-Frankie- had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Donderdagavond bij de laatste lijsttrekkersbijeenkomst van BN DeStem heeft Femke Halsema, lijsttrekker van GroenLinks, beloofd heur haar te milimeteren als Groen Links 4 zetels verliest bij de verkiezingen van volgende week. Deze bijeenkomst vond plaats in scholengemeenschap De Nassau in Breda.

Halsema gaf de belofte nadat ze geconfronteerd werd met de laatste peilingen. Uit de laatste peilingen bleek dat GroenLinks op dit moment op vier zetels verlies staat. Ze zei daarover: "Nee, dat is niet dramatisch. Wij noemen dat een dipje."

Als Halsema haar haar moet milimeteren is dat overigens voor de tweede keer. Eerder knipte ze alles af, toen ze gekozen werd in de Tweede Kamer.





Ik las eerst alleen de kop en dacht even dat ze iets anders bedoelden ;)

Dragon_Khan
18-01-03, 15:57
Quote:
"Ik las eerst alleen de kop en dacht even dat ze iets anders bedoelden ;)"

Ja dat zou veel leuker zijn, droom droom... :stout:

GroteWolf
18-01-03, 20:49
Dan vind ik dat Jan Marijnissen bij zetelwinst een haartransplantatie moet laten uitvoeren.




( Opeens gaat het toch over uiterlijk. Wat is dat nou, mevrouw Halsema?)

Malcolm_X
18-01-03, 21:13
Nu gaat helemaal niemand meer op haar stemmen, enkel en alleen om haar kaal te zien!!

:haha: :haha: :haha:

Tomas
19-01-03, 10:34
Geplaatst door Malcolm_X
Nu gaat helemaal niemand meer op haar stemmen, enkel en alleen om haar kaal te zien!!

:haha: :haha: :haha:

Ze heeft juist zulk mooi haar...

Ik voel me dus juist verplicht om op haar te stemmen, nu.

Nee, je moet juist heel bewust niet stemmen op Emiel, dan vertrekt ie toch naar het buitenland? Of is dit alweer oudnieuws?