PDA

Bekijk Volledige Versie : MAROC.NL verkoopt haar ZIEL voor 70.000 €



MokroMike II
19-01-03, 18:53
Door Jamal Smit voor Maghrebmedia
Amsterdam - Marokkaanse entertainmentsite maroc.nl heeft subsidie ontvangen om een Marokkaanse vertegenwoordiger aan te wijzen die namens de 'Marokkaanse gemeenschap' zal spreken. De persoon zal namens de Marokkanen in Nederland het woord voeren op tal van onderwerpen.
Maroc.nl was op het moment van schrijven niet bereikbaar voor commentaar.
De website zou volgens de hardnekkige geruchten €70.000 van de overheid hebben ontvangen om de plannen te realiseren.
Maroc.nl was de eerste grote Marokkaanse entertainmentsite op het .nl
Na een enkele onsuccesvolle pogingen is Maroc.nl nu de best bezochte Marokkaanse website op het Nederlandse web.
Maroc.nl is een zustersite van oa yasmina.nl en ***********
In het verleden zijn ze al een aantal malen in opspraak geraakt.
Volgens het CIDI zou er op maroc.nl antisemitische uitlatingen te vinden zijn (2002).
Verder besloot de politie om niet langer te adverteren op de site omdat er wapens op het forum werden aangeboden.

Copyright: Maghrebmedia.nl


--------------------------------------------------------------------

IK WIL WETEN OF DIT WAAR IS !!!!!

Orakel
19-01-03, 19:06
Geplaatst door MokroMike II
Door Jamal Smit voor Maghrebmedia
Amsterdam - Marokkaanse entertainmentsite maroc.nl heeft subsidie ontvangen om een Marokkaanse vertegenwoordiger aan te wijzen die namens de 'Marokkaanse gemeenschap' zal spreken. De persoon zal namens de Marokkanen in Nederland het woord voeren op tal van onderwerpen.
Maroc.nl was op het moment van schrijven niet bereikbaar voor commentaar.
De website zou volgens de hardnekkige geruchten €70.000 van de overheid hebben ontvangen om de plannen te realiseren.
Maroc.nl was de eerste grote Marokkaanse entertainmentsite op het .nl
Na een enkele onsuccesvolle pogingen is Maroc.nl nu de best bezochte Marokkaanse website op het Nederlandse web.
Maroc.nl is een zustersite van oa yasmina.nl en ***********
In het verleden zijn ze al een aantal malen in opspraak geraakt.
Volgens het CIDI zou er op maroc.nl antisemitische uitlatingen te vinden zijn (2002).
Verder besloot de politie om niet langer te adverteren op de site omdat er wapens op het forum werden aangeboden. :schrik: :schrik: :schrik:

Copyright: Maghrebmedia.nl


--------------------------------------------------------------------

IK WIL WETEN OF DIT WAAR IS !!!!!


:schrik: :schrik: :schrik:

Ik hoop dat ze die vertegenwoordiger uit de prikkers hier selecteren. Ik ken er eentje waardoor het snel gedaan is met die subsidie. Is 't niet, Yehi.
Neem je JMT mee als soufleusse...

:hihi:

Tomas
19-01-03, 22:26
Geplaatst door Orakel
:schrik: :schrik: :schrik:

Ik hoop dat ze die vertegenwoordiger uit de prikkers hier selecteren. Ik ken er eentje waardoor het snel gedaan is met die subsidie. Is 't niet, Yehi.
Neem je JMT mee als soufleusse...

:hihi:

Yehi en JMT een droompaar.

Bij het lezen van hun aan elkaar gerichte replies voel je de sexuele spanning van het scherm af spetteren.

Ik ben daar dan ook mee gestopt.

Simon
19-01-03, 22:38
Lijkt mij een nogal ongeloofwaardig verhaal. Immers de overkoepelende moslim organisatie is nog maar net van start gegaan.

Simon

MokroMike II
19-01-03, 23:53
We praten hier niet over een vertegenwoordiging van de Moslims maar van de Marokkanen.

Shaheed
20-01-03, 00:15
Ik vindt dat de vertegenwoordiger van de marokkanen uit dit prikbord gerecruteerd moet worden, op een democratische manier.

joop.r
20-01-03, 01:10
Geplaatst door yehiyaayyash
Dit betekent dus het einde voor maroc.nl , ik zag het al aankomen met al die Kakkerlakken ...

ER komt ook niers zinnigs uit jou mond he MINKUKEL

MO_NL
20-01-03, 10:54
Salam,

Ik zal er niet heel veel woorden aan vuil maken.

Als voorzitter ben ik niet op de hoogte van een dergelijke subsidie.

Magrebmedia had er verstandig aan gedaan even met ons kort te sluiten of het bericht klopt.

MVG

MO_NL

MokroMike II
20-01-03, 11:19
Geplaatst door MO_NL
Salam,

Ik zal er niet heel veel woorden aan vuil maken.

Als voorzitter ben ik niet op de hoogte van een dergelijke subsidie.

Magrebmedia had er verstandig aan gedaan even met ons kort te sluiten of het bericht klopt.

MVG

MO_NL

Maar is jullie wel gevraagd een woordvoerder te leveren ?