PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelfhaat?



Druzius
19-01-03, 22:40
Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??

Ik weet bijna zeker dat dit komt door jalouzie!

Joden zijn succesvol en zijn dat altijd al geweest... Kijk bijvoorbeeld hoeveel Nobel-prijzen zijn uitgeloofd aan Joden en hoeveel aan Arabieren!

En de haat tegen het westen is ook superslecht! Als je het westen zo slecht vindt en verwerpelijk, ga dan lekker terug naar je zandbak!

Allah is groot! Allah is met de Joden!

Shaheed
19-01-03, 23:14
Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??


Ik kan alleen namens mezelf spreken en dat komt omdat jullie van die grote neuzen hebben.
Ik heb altijd al een hekel gehad aan mensen met grote neuzen.

Dx_
19-01-03, 23:27
[QUOTE]Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??

Ik weet bijna zeker dat dit komt door jalouzie!

Joden zijn succesvol en zijn dat altijd al geweest... Kijk bijvoorbeeld hoeveel Nobel-prijzen zijn uitgeloofd aan Joden en hoeveel aan Arabieren!

En de haat tegen het westen is ook superslecht! Als je het westen zo slecht vindt en verwerpelijk, ga dan lekker terug naar je zandbak!

Allah is groot! Allah is met de Joden!QUOTE]

We hebben hier ongetwijfeld weer te maken met een safoerdische zionist, ( Zie hun website www.safoerdischeaktiegroepofzoiets.nl),
die de boel hier tegen elkaar op komt zetten.

Maar goed om voor de zoveelste keer antwoord te geven:

Moslims hebben in het algemeen geen hekel aan joden, joden leven al eeuwen lang vreedzaam tussen de moslims. In marokko (enn als marokaan spreek ik nu alleen over de marokkaanse joden, de meerderheid dus) zelfs al minstens 2500 jaar. Natuurlijk valt er niet te ontkennen dat er pogroms hebben plaatsgevonden, uitgevoerd onder onverdraagzamen. Hier horen we de joden vaak terecht over. We horen echter bijna nooit over de rol van beschermer die de moslims tijdens b.v. de spaanse Inquisitie of de 2e wereldoorlog hebben gespeeld.
De joden hebben in het algemeen altijd vrij kunnen leven binnen de marokaanse islamitische gemeenschap zeker als je dit vergelijkt met b.v. de geschiedenis van de joden binnen de christelijke leefgemeenschappen.

Maar om teug te komen op je vraag:

Eenieder die jouw huis binnendringt en met geweld jou en je familieleden terroriseert beschouw je als een indringer en een vijand. Dat geldt voor de Fransen toen zij Marokko en Algerije binnenviele, dat gedt voor de Italianen toen zij libie binnenvielen en voor Hitler toen hij Europa binnenviel.

Meftah
19-01-03, 23:39
jij bent echt zielig

sadeeQ
19-01-03, 23:53
Geplaatst door Druzius
Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??

Ik weet bijna zeker dat dit komt door jalouzie!

Joden zijn succesvol en zijn dat altijd al geweest... Kijk bijvoorbeeld hoeveel Nobel-prijzen zijn uitgeloofd aan Joden en hoeveel aan Arabieren!

En de haat tegen het westen is ook superslecht! Als je het westen zo slecht vindt en verwerpelijk, ga dan lekker terug naar je zandbak!

Allah is groot! Allah is met de Joden!

heyy kakkerlak . waarom rot jij niet op naar je zogenaamde beloofde land en daar de bus neemt :vingers: vergeet je gasmasker niet mee te nemen :stout: :stout:

joop.r
20-01-03, 00:12
Geplaatst door Shaheed
Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??


Ik kan alleen namens mezelf spreken en dat komt omdat jullie van die grote neuzen hebben.
Ik heb altijd al een hekel gehad aan mensen met grote neuzen.

Neem dan een NEUSHOORN als huisdier kan je vast wennen.

joop.r
20-01-03, 00:19
Geplaatst door Dx_
[QUOTE]Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??

Ik weet bijna zeker dat dit komt door jalouzie!

Joden zijn succesvol en zijn dat altijd al geweest... Kijk bijvoorbeeld hoeveel Nobel-prijzen zijn uitgeloofd aan Joden en hoeveel aan Arabieren!

En de haat tegen het westen is ook superslecht! Als je het westen zo slecht vindt en verwerpelijk, ga dan lekker terug naar je zandbak!

Allah is groot! Allah is met de Joden!QUOTE]

We hebben hier ongetwijfeld weer te maken met een safoerdische zionist, ( Zie hun website www.safoerdischeaktiegroepofzoiets.nl),
die de boel hier tegen elkaar op komt zetten.

Maar goed om voor de zoveelste keer antwoord te geven:

Moslims hebben in het algemeen geen hekel aan joden, joden leven al eeuwen lang vreedzaam tussen de moslims. In marokko (enn als marokaan spreek ik nu alleen over de marokkaanse joden, de meerderheid dus) zelfs al minstens 2500 jaar. Natuurlijk valt er niet te ontkennen dat er pogroms hebben plaatsgevonden, uitgevoerd onder onverdraagzamen. Hier horen we de joden vaak terecht over. We horen echter bijna nooit over de rol van beschermer die de moslims tijdens b.v. de spaanse Inquisitie of de 2e wereldoorlog hebben gespeeld.
De joden hebben in het algemeen altijd vrij kunnen leven binnen de marokaanse islamitische gemeenschap zeker als je dit vergelijkt met b.v. de geschiedenis van de joden binnen de christelijke leefgemeenschappen.

Maar om teug te komen op je vraag:

Eenieder die jouw huis binnendringt en met geweld jou en je familieleden terroriseert beschouw je als een indringer en een vijand. Dat geldt voor de Fransen toen zij Marokko en Algerije binnenviele, dat gedt voor de Italianen toen zij libie binnenvielen en voor Hitler toen hij Europa binnenviel.

1 Wat jij schrijft over de Joden in Marokko is waar en prijzendwaardig.

2 Daarom kan je niet een heel volk haten wat hier wel gebeurd.
Ik vraag mij af wat de reactie zou zijn als een van die haters hier ernstig ziek word en hij/zij alleen geholpen kan worden door een zionistiesche Joodse dokter zou hij dan zeggen ik laat mij niet helpen?

Ben benieuwd naar jou antwoord

WereldBurger2
20-01-03, 07:24
Wat zijn jullie een partij triest zeg.

Ashfoura
20-01-03, 09:47
Het is niet zo slim intuitief te reageren op een of andere dombo die hier ineens binnen komt vallen om de boel op te ruien. Daarmee wordt die engerd perfect in de kaart gespeeld en ook die andere achterbakse lui die wachten op een paar verkeerde opmerkingen waarmee ze weer naar het MDI kunnen rennen.

Beter kun je zo'n figuur in zijn zionistische sop laten gaar koken.

Het algemeen belang staat boven het persoonlijke...

BiL@L
20-01-03, 09:53
Geplaatst door J.M.T.
Ashfoura

"Zionistisch sop" daarmee ben je weer bezig met Jodenhaat!

Nederland heeft ontzettend veel te danken aan de Joden - op allerlei gebied. Daar profiteer ook jij van.

Jullie willen altijd "respect" maar geven die niet aan anderen, jullie verwijten ons intolerantie maar zijn dat zelf. Jullie verwijten ons rassenhaat en doen het zelf!

Wie is 'jullie' en wie is 'ons'?

Ashfoura
20-01-03, 10:26
Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden?? Ik weet bijna zeker dat dit komt door jalouzie!

Joden zijn succesvol en zijn dat altijd al geweest... Kijk bijvoorbeeld hoeveel Nobel-prijzen zijn uitgeloofd aan Joden en hoeveel aan Arabieren!

En de haat tegen het westen is ook superslecht! Als je het westen zo slecht vindt en verwerpelijk, ga dan lekker terug naar je zandbak!

Allah is groot! Allah is met de Joden!

JMT-dinges, als dit geen opzettelijke provocatie op een Marokkaans forum is door een Iraelvlag, dan heb jij een zandbak in je oog (wat je trouwens elke dag opnieuw bewijst. Een Israelvlag staat niet voor Jood maar voor zionisme. Een essentieel verschil, dunkt me. Maar jij bent inderdaad niet een ster in nuanceringen.

En hou op met dat belachelijke jullie- en wij-gepraat. Als hier iemand een cultuurverraadster is ben jij het...

Ongenuanceerde extremistische verdroogde tuthola!

BiL@L
20-01-03, 10:41
Geplaatst door J.M.T.
BiL@L

Duidelijk lijkt mij. Het zijn moslims die over "zionistisch sop" praten, Nederlanders niet, zeker niet gericht op joden in Nederland.

En ik zeg niet dat alle moslims zo denken - maar het merendeel wél.

Symphatie met de Joodse staat die de laatste jaren het Palestijnse volk alleen maar onderdrukt waarin de machtsverhoudingen zo ongelijk zijn dat iedere aanval vanuit Palestijnse kant met het driedubbele of misschien zelfs meer betaald wordt, word als zionistisch bestempelt. Het onrechtmattig met alle geweld van dien kapen en afschermen van grondgebied ten kostte van de oorspronkelijke bewoners anno 2003.


Als ik terugdenk aan Afghanistan en de USA invasie begrijp ik het nog niet. De Afghanen werden bevrijd maar hun moslim broeders vonden dat eigenlijk niet goed omdat dat door de USA gedaan werd. Dan zie ik een eng soort 'broederschap'. Geen 'Blut und Boden', maar Bloed en Religie!

Bevrijd zeg je? Heb je nog niet gehoord dat de omstandigheden nog erbarmelijker zijn geworden en de drugs industrie er weer verdubbeld is? Natuurlijk was het regime aldaar monsterlijk en absoluut niet op zijn plaats, maar om daar een heel volk genadeloos mee af te straffen? Ik vond het eigenlijk niet eens zo heel erg dat er werd ingegrepen. Wat ik erg vind is dat er door een terrorist is ingegrepen. Als 11/09 niet gebeurd was, had er nooit iemand geweest die ook maar enige ommekijk, dan wat beelden van onderdrukte vrouwen tentoongesteld. Ik kies partij tegen hypocrisme.


Ik houd mijn hart vast over wat er onder dat 'broederschap' in Nederland en in Europa gaat gebeuren als die oorlog in Irak begint. Te voorspellen?

Ik houd ook mijn hart vast om wat er in het MO en wellicht andere plaatsen gaat gebeuren als de VS totale controle over de olie industrie heeft.


Heb jij enig idee waarom die fundamentalistisch imams in Engeland tégen het land zijn waarin zij wonen? Dat is toch niet te geloven! Dat zijn toch Enge- land verraders en vijanden van dat land?
En waarom zijn het dan weer moslims en niet andere groepen die onder het Westers imperialisme en God weet wat geleden hebben? En sta jij dan verbaasd dat én met de toegenomen Jodenhaat en met imams die ook in Nederland geweld prediken wij gereserveerd staan tegenover de islam waar zij uit voortkomen?

Er is niets mis als je tegen een land bent waarin je woont. Dat soort burgers kent ieder land, ongeacht de overtuiging.

Ik zie geen toegenomen jodenhaat sinds 1945. Juist een forse daling. Dat juich ik toe. Net zoals ik het toe juich dat mensen op wensen te komen voor de zwakkeren, dat zijn in dit onderwerp de Palestijnen. Als het Afghanen waren geweest die de Palestijnen zo onmenselijk tot 3e rang burgers had doen maken, dan was er eenzelfde walging t.o.v. eenieder die deze onderdrukking openlijk steunt en niet nuanceert middels een veroordeling.

appelsientje
20-01-03, 11:19
Geplaatst door Druzius
Waarom hebben zoveel moslims een hekel aan Joden??

Ik weet bijna zeker dat dit komt door jalouzie!

Joden zijn succesvol en zijn dat altijd al geweest... Kijk bijvoorbeeld hoeveel Nobel-prijzen zijn uitgeloofd aan Joden en hoeveel aan Arabieren!

En de haat tegen het westen is ook superslecht! Als je het westen zo slecht vindt en verwerpelijk, ga dan lekker terug naar je zandbak!

Allah is groot! Allah is met de Joden!

Jullie hebben niets om jarloers op te zijn!! geloof me! Jullie worden al duizenden jaren behandeld als shit en ondertussen behandelen jullie mensen als shit kortom jullie zijn zelf shit!!

Ashfoura
20-01-03, 11:24
Is dit een Palkestijns Forum?

Beetje in de war? Deze vraag slaat als een tang op een varken...

De Israelische vlag staat op een Marokkaans forum (want dat is dit, maar ik begrijp dat je regelmatig niet helemaal weet waar en wie je bent) voor Israel en Israel staat voor expansiedrift ten koste van een onderdrukt volk, de Palestijnen, ook wel zionisme genoemd. Dit heeft niets met jodenhaat te maken, wel met het niet eens zijn met het moordzuchtige beleid van massamoordenaar Sharon.


maar daar hoor ik als Nederlandse niet bij want dat WIJ behoort veelal niet tot ONZE cultuur.

...maar als Nederlandse heb ik niet het gevoel dat JOUW cultuur de MIJNE is.

IK woon in Nederland SAMEN met een heleboel MENSEN van verschillend pluimage. En daar heb ik geen problemen mee. Wel met kortzichtige media-na-pratende vrouwen die zo in hun eigen verzuurde zelf zitten opgesloten dat ze niet meer van deze tijd zijn en niet meer open kunnen staan voor anderen. Mentale stagnatie. Het "Archie Bunker"-syndroom...

Ashfoura
20-01-03, 13:27
JMT, je begrijpt het niet. Als je met een Nederlandse vlag op een Marokkaans (=erg islamitisch) forum komt ben je gewoon een Nederlander. Als je met een Iraelische vlag komt, ben je niet een Israelier, maar daarmee geef je aan voor de Israelische staat te zijn en indirect geef je daarmee ook goedkeuring aan wat die staat momenteel allemaal uitvreet. DAT heeft dus niets met jodenhaat te maken. DIE vlag is op DIT forum (=Marokkaans) provocerend door de Palestinakwestie.


Maar die gewelddadigheden vinden plaats in moslimlanden, en alles wat er verkeerd is in moslim-landen ziet men liever over het hoofd.

Verdiep je voor de gein eens in de geweldadigheden die worden gepleegd door Amerikanen in binnen- en buitenland. Ze zijn zelfs aangeklaagd door Amnesty.


Jullie hebben een "zondebok" gevonden

En gebruiken jullie 'de moslims' of 'de islam' niet als zondebok? :confused:

Ashfoura
20-01-03, 16:36
JMT, je intentie is goed, je wilt geen risico lopen dat alle rechten die de vrouwen in de laatste eeuw hebben verworven door een machistische religie teniet worden gedaan. Dat is te begrijpen. Het komt er alleen een beetje rottig uit, waardoor de -op zich goede intentie- niet meer zuiver naar voren komt.

Ik blijf het herhalen. De moslims/moslima's zijn hier en die zullen echt niet vertrekken als jij steeds roept dat ze maar naar een woestijnland moeten verhuizen. En ze zullen ook niet emanciperen als ze dat opgelegd wordt met verbaal geweld. Emancipatie moet van binnenuit komen.


Maar ik ageer ook tegen het Kastesysteem van het Hindoeisme, tegen dierenmishandeling, kinder-misbruik, kindsoldaten, martelen - noem maar op.

Ik denk ook niet dat je een slecht hart hebt... (maar het zou alleen uitgekookt op je rug moeten hangen! :hardlach: )

sadeeQ
20-01-03, 19:58
Geplaatst door J.M.T.


Ja, wat moet ik hier van denken. Je begint aardig maar dan! Ik zou zo iets tegen niemand op deze wereld zeggen! Dubieus maar misschien heb ik je verkeerd begrepen.

ze maakt zich zorgen om je hartje.al betwijfel ik of je die hebt,zo een mislukte ouwe taart die haar tyd slijt met marokkantjes pesten op internet is behoorlijk ziek in haar hoofd en .....haar hart :hihi: :hihi:

oemmi
20-01-03, 21:45
DEZE Topicopener kan ik niet serieus nemen,
lijdt volgens mij aan grootheidwaanzin!
ALLAH IS GROOT MAAR IS MET DE WARE GELOVIGEN...............!!!!!!!!!!!!!!!!
oemmi