PDA

Bekijk Volledige Versie : fok.nl forum over maroc.nl forum



Mark
20-01-03, 04:44
Wat vinden de fok forum deelnemers van ons forum, de meningen zijn niet mals :)

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25511

Ach beetje overdreven naar mijn mening, hoewel de eerste keer dat je de posts van yehi leest het natuurlijk wel een beetje schrikken is ;)

Mark
20-01-03, 11:45
86 keer gelezen en geen reactie? een record? :)

Ashfoura
20-01-03, 11:58
86 keer gelezen en geen reactie? een record?

Vervangende schaamte, denk ik.

Niemand (Mokro's en Kaaskoppen) is blij met het extremistische geblaat van Yehi die daarmee geregeld het forum voor paal zet. Zoals we overigens uit de vele topic hebben kunnen zien worden JMT en Yehi over een kam geschoren.

Ze zijn uit hetzelfde hout gesneden, waarbij opgemerkt moet worden dat de jeugdige leeftijd van Yehi nog een beetje als excuus kan gelden. Dat kunnen we van JMT helaas niet zeggen. Sommige mensen worden nooit wijs/wijzer.

Tomas
20-01-03, 12:07
Geplaatst door Ashfoura
Dat kunnen we van JMT helaas niet zeggen. Sommige mensen worden nooit wijs/wijzer.

Maar aan de andere kant is JMT maar een zeikert met een mening over onderdrukking en vrijheid. En is Yehi een voorbeeld van een extremist die het aanmoedigen van geweld tegen zijn medemens niet schuwd.

Het lijkt mij toch verstandig van maroc.nl als ze duidelijk afstand nemen van dergelijke uitspraken. Niet door hem te bannen, maar b.v. door er een leuke rode tekst bij te zetten: "Dit is niet de mening van Maroc.nl, maar van deze arme, eenzame prikker."

Nu schrikt het veel mensen af voor de hele site.

Maar soms verdenk ik MO_NL (De voorzitter) er ook van dat hij stiekum achter Yehi's uitspraken staat. Want hij kan er zelf ook wat van.

De Rode Roos
20-01-03, 12:08
de enige die ik zo snel vervelend zie doen is ene Yeti Aap of iets wat daarop lijkt. De rest van de posters posten en discussieren gewoon zoals het hoort, daar is niets mis mee.


Doet er even niet toe wat ik van maroc.nl en de stimulering van de marokkaanse community in zn algemeniteit vind, maar het basisrecht van het bestaan is er, en de enige die debiel doet is die Yeti huppelepup. Hij overtreedt normen en waarden (om een trendwoord te gebruiken)



Die discussies daar vallen echt buiten mijn referentiekader.

Vooral de postŽs van die sick-ass met zijn foto van meneer osama (xpress geen hoofdletter)onder al zijn postŽs

Ik vind het altijd zo krankzinnig waneer radicale moslims zich via internet. Een puur westerse uitvinding, zich manifesteren.

Meneer osama is tegen alles wat de westerse wereld heeft voortgebracht. Hij is ook tegen het internet. Als meneer osama erachter komt dat die sick-ass fotoŽs van hem op het internet plaatst, dan bonkt hij hem in zijn kont!

Het gaat alleen over yehiyaayyash, en ik moet bezoekers van FOK! nageven dat het iemand is met vreemde ideeën en dat hij het vaak op een provocerende en zeer kwetsende manier brengt. Zijn hart zit op de verkeerde plek en zijn verstand ook.

"We gaan samen voor een beter Nederland, maar dan wel voor iedereen".

Helaas zijn er mensen uit diverse groepen die dat gewoon niet willen.

Ashfoura
20-01-03, 12:11
Maar soms verdenk ik MO_NL (De voorzitter) er ook van dat hij stiekum achter Yehi's uitspraken staat. Want hij kan er zelf ook wat van.

Dat onbehagelijke gevoel is mij ook bekropen. Dat is ook een ongenuanceerde schreeuwlelijk. Hij is nog interim gelukkig. Het is wel heel jammer, want daarmee graven ze zelf het graf van maroc.nl, wat toch een heel leuk en levendig forum is.

Leuke tip overigens om niet te bannen maar zo'n berichtje eraan te plakken. Het is zoiets als digitale ezelsoren!

BiL@L
20-01-03, 12:14
Daar hebben die moslim-Marokkanen geen weerwoord op...! Ook vele anderen - als ikzelf - prikken allerlei ballonnen lek... Maar je vindt er ook genoeg kritische moslims...

Hoe bedoel je een hoge pet, Ron Habeler?

http://forum.fok.nl/showtopic.php/256740/2/25

lennart
20-01-03, 14:06
Yehi wordt beroemd !!

Nog ff en hij komt op Idols ofzo.

Tomas
20-01-03, 14:08
Geplaatst door lennart
Yehi wordt beroemd !!

Nog ff en hij komt op Idols ofzo.

Heb je 'm dan niet gezien met "I did it my way"...?

Wel opletten in het vervolg...

Tomas
20-01-03, 14:24
Geplaatst door Ashfoura
[B]Dat onbehagelijke gevoel is mij ook bekropen. Dat is ook een ongenuanceerde schreeuwlelijk. Hij is nog interim gelukkig. Het is wel heel jammer, want daarmee graven ze zelf het graf van maroc.nl, wat toch een heel leuk en levendig forum is.


Het zou heel verstandig zijn om Matt_ttie als officiele woordvoerder van maroc.nl te benoemen.



Leuke tip overigens om niet te bannen maar zo'n berichtje eraan te plakken. Het is zoiets als digitale ezelsoren!

Heb ik neit zelf verzonnen. Dat deed MO_NL al met zionisten die 'm niet aanstaan. Dus dat zou ie kunnen perfectioneren.