PDA

Bekijk Volledige Versie : gaan we niet te snel

RABIA
20-01-03, 11:01
xxx :boeps:

ik ben een meisje van 17 en 6 maanden geleden heb ik een jongen van 19 leren kennen
we zijn eindeloos verliefd en nu denkt hij aan trouwen
hij heeft me zo pas gevraagd of die mag komen handvragen want hij wilt echt dat ik zijn vrouw wordt aan de ene kant wil ik het heel erg graag want hij is lief teder knap maar het belangerijkste is hij heeft een goed hart
maar nu denk ik zijn we niet te jong om die grote stap te zetten
ik weet me echt geen raad ...

tanzawia84
09-02-03, 14:24
'lieverd dit is precies waar ik nu ook al aan denk ik ben 17 en hij is 21 (pas geworden) we kennen elkaar ongeveer 3 maanden en hij wil me nu al dit jaar in marokko om min hand vragen!!!!! ik weet ech niet wat ik moet doen hoe lang ken jij hem al??? en de grootste vraag blijft nog HOE MOET IK HET TEGEN MIJN OUDERS ZEGGEN??????? :(
liefs

tanzawia84
09-02-03, 14:26
ahaha ik ben geen turk of Tunesier??? ik weet ook niet wat die vlag daar doet.. maja nog ff een vraagje hoe denk jij over je studie want ik studeer nog en hij heeft al een vaste baan als beveiliging... laat wat van je horen en thala

KARIM20
13-04-03, 06:13
Geplaatst door RABIA
xxx :boeps:

ik ben een meisje van 17 en 6 maanden geleden heb ik een jongen van 19 leren kennen
we zijn eindeloos verliefd en nu denkt hij aan trouwen
hij heeft me zo pas gevraagd of die mag komen handvragen want hij wilt echt dat ik zijn vrouw wordt aan de ene kant wil ik het heel erg graag want hij is lief teder knap maar het belangerijkste is hij heeft een goed hart
maar nu denk ik zijn we niet te jong om die grote stap te zetten
ik weet me echt geen raad ...

Vraag hem wat hij precies verstaat onder trouwen.

En als zijn verklaring een goeie inhoud bevat dan zal ik het wel doen als ik jou was.

:zwaai:

karim_dpg
14-04-03, 13:01
Maar eeuhhhh wat verkopen jullie nou precies :)
volgens mij zitten jullie verkeerd,dit is de soek

Just_maghrebbia
20-04-03, 18:10
Karim20....ze verkopen hun dilemma's...hahaha begrijp dat dan. Hoewel die ook voor het oprapen liggen dus kweenie of ik ervoor zou willen betalen, dat is dubbelop.

Maar ja, back to reality. Ik begrijp jullie dilemma wel.
Jullie zijn nog jong, willen studeren, een goede baan enz enz enz.
Ikzelf zit ook nog op school en wil, als het goed is,
nog rechten of psychologie gaan studeren. Weet eigenlijk ook niet echt goed wat ik zou doen in jullie plaats, maar wel even dit:
Als je niet in een verstikkend huwelijk komt te zitten, en hij laat je gewoon verder gaan met school enz, why wait? Meid, als je er één hebt uit duizenden, zou ik hem niet laten gaan. Ik zou het dus wel doen.

Sterkte J_m
:koppel: