PDA

Bekijk Volledige Versie : Proficiat aan de Nederlanders



Marsipulami
22-01-03, 00:24
Hoi Hollanders,

Als Belg met een structureel minderwaardigheidscomplex stem ik tijdens verkiezingen meestal wel op de partij waarvan ik denk dat ze zwaar zal verliezen. Gewoon omdat ik denk dat iedereen wel een stukje waarheid probeert te verkondigen. Enkele maanden geleden zou ik -in de veronderstelling dat ik zelf een Nederlander was- zeker op Ad Melkert hebben gestemd. Aan de vooravond van de nieuwe verkiezingen in Nl denk ik dat ik waarschijnlijk op LPF zou stemmen.

De opiniepeilingen in Nederland geven me desondanks een fijn gevoel. Ik wens de Nederlanders van harte welkom bij hun terugkeer tot de beschaafde wereld. Ik zou nooit voor Wouter Bos stemmen, maar in mij hart hoop ik wel dat mijn bijna-naamgenoot een verpletterende overwinning zal halen.

Hup Wouter go for it !!!

:lole: :lole: :lole: :lole: :fpiraat:

Mark
22-01-03, 00:55
Domme Belg... de namen Marsipulami en Wouter Bos lijken helemaal niet op elkaar ;)

mrz
22-01-03, 00:59
Ach ja proficiat aan Freek de Jonge. Aardige voorstelling. Ik verdenk hem ervan hier af en toe even polshoogte te hebben genomen op dit forum.

Couscousje
22-01-03, 10:59
Geplaatst door Mark
Domme Belg... de namen Marsipulami en Wouter Bos lijken helemaal niet op elkaar ;)

:haha:

Cc