PDA

Bekijk Volledige Versie : President van Yemen haalt uit naar de VS



lennart
22-01-03, 16:35
Yemen President: Saddam exile would create “dangerous precedent”

Sending Iraqi President Saddam Hussein into exile would create a "dangerous precedent", according to Yemeni President Ali Abdullah Saleh.

"The question of deposing the regime or the leadership in Iraq would set a dangerous precedent and it's irresponsible to consider the possibility of the leadership going," Saleh told a gathering of students at Saana University Monday.

Plots to exile top Iraqi officials were a "flagrant interference in the affairs of a Muslim Arab country," he added, quoted by SABA news agency.

"In Yemen, we totally reject any interference in the affairs of Iraq.

"If there is a unilateral war, the United Nations will have to close and leave all countries, big or small, without any protection," Saleh said.

Saleh further stated, "the deployment of (American) troops in the region is the work of the Jewish lobby to turn public opinion away from the massacres (of Palestinians) ... carried out by the government of (Israeli Prime Minister Ariel) Sharon."

Furthermore, Saleh called upon Arabs and Muslims to tell the United States, "No to a war against Iraq, yes to the dispatch of international protection for the Palestinian people." (Albawaba.com)

--------------------------------------

Hardste uitspraken van een leider in het midden-oosten die ik tot nu toe heb gelezen. Het is een voorbode van wat komen gaat.

sadeeQ
22-01-03, 16:49
dat is wat ze politiek-spel noemen,die gozer is een van de marioneten van de vs , hij zal waarschijnlijk eerst papa bush hebben gesmeekt om een beetje hard uit te halen naar de vs om de binnenlandse onrust en onvrede bij de bevolking in te dammen.

lennart
22-01-03, 16:56
Dat lijkt mij weinig zin hebben, tenzij hij ook daadwerkelijk iets ertegen gaat doen. Yemen, Pakistan en Egypte zijn de 3 landen waar ik grootschalige onrusten verwacht.

Shaheed
22-01-03, 17:30
Wat dacht je van de rellen in Nederland als de AEL hier een kantoor gaat openen.
Ik zal ze zelf meehelpen met het ronselen van jongeren in Rotterdam.

lennart
22-01-03, 17:35
Geplaatst door Shaheed
Wat dacht je van de rellen in Nederland als de AEL hier een kantoor gaat openen.
Ik zal ze zelf meehelpen met het ronselen van jongeren in Rotterdam.
Welke ronsel praktijken pas jij toe dan? At gun point?
En ga je dan naar de Amerikaanse ambassade en Engelse of ga je gewoon at random rellen?

sadeeQ
22-01-03, 17:52
Geplaatst door lennart
Dat lijkt mij weinig zin hebben, tenzij hij ook daadwerkelijk iets ertegen gaat doen. Yemen, Pakistan en Egypte zijn de 3 landen waar ik grootschalige onrusten verwacht.


De enige gevaar voor die piraten van het huis van verderf en ellende zijn de opinie peilingen in eigen land ,als de eesrte lijk-kisten naar amerika worden gevlogen zal de steun omslaan in een anti bush houding,waarschijnlijk haalt die satan van bush volgende jaar niet als president van amerika.zeker als men ziet wat de ware reden is van deze smerige oorlog.


protesten in andere delen van de wereld zal bush gewoon negeren en hij zal zijn hondjes erop afsturen om die protesten in de kiem te smoren.die massa moordenaar is de grootste dictator die momenteel aan de macht is.op zijn trouwste hondje sharon na.

Shaheed
22-01-03, 18:10
Geplaatst door lennart
Welke ronsel praktijken pas jij toe dan? At gun point?
En ga je dan naar de Amerikaanse ambassade en Engelse of ga je gewoon at random rellen?


Wij zullen met andere organisaties een demonstratie tegen de oorlog in Irak organiseren , voor de amerikaanse ambassada.
Met spandoeken en borden die de amerikanen met duivels en nazi's zullen vergelijken.

Meestal sneuevelen er ook een aantal ruiten bij zulke demonstraties.

lennart
22-01-03, 18:17
Geplaatst door Shaheed
Wij zullen met andere organisaties een demonstratie tegen de oorlog in Irak organiseren , voor de amerikaanse ambassada.
Met spandoeken en borden die de amerikanen met duivels en nazi's zullen vergelijken.

Meestal sneuevelen er ook een aantal ruiten bij zulke demonstraties.

Oh maar dat zijn geen rellen. Zolang alleen de ruiten van de ambassade sneuvelen natuurlijk.