PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechter verwerpt klacht dikke meisjes tegen McDonald's



sadeeQ
22-01-03, 21:03
Rechter verwerpt klacht dikke meisjes tegen McDonald's

Uitgegeven: 22 januari 2003 19:36

NEW YORK - Twee dikke Amerikaanse meisjes die een schadeclaim tegen McDonald's hadden ingediend, hebben de rechtszaak verloren. De meisjes hadden betoogd dat zij door het eten van te veel hamburgers te dik zouden zijn geworden.

Volgens rechter Robert Sweet zijn de producten van McDonald's niet "gevaarlijk" op een manier die voor een "redelijke consument" niet duidelijk zou zijn. Volgens hem heeft een individu ook de verantwoordelijkheid goed voor zichzelf te zorgen.

Meerdere Amerikanen hebben de afgelopen maanden schadeclaims ingediend tegen McDonald's of andere hamburgerketens die zij verantwoordelijk houden voor hun lichaamsomvang. McDonald's advocaten waren al bang voor een "lawine van processen".

Dit was de eerste dergelijke zaak die voor de rechter is gekomen, meldde CNN woensdag. Volgens de klacht had McDonald's niet duidelijk aangegeven hoeveel suiker, vet en andere ongezonde ingrediënten in zijn producten zit.



:maf2: niets maar dan ook niets is heilig :melig2:

Orakel
22-01-03, 21:34
Hmmmm...

ik overweeg nog een klacht tegen Maroc.nl in te dienen, omdat ik op voorhand niet gewaarschuwd ben voor het bij tijd en wijle abominabele niveau van de discussies op dit PB. :blij:

Ze hadden op voorhand ook wel een soort profile mogen schetsen van de prikkers; kijk uit voor die en die, want die sporen niet, af en toe hoor je wat takkeherrie, soms gaat het nergens over........... dit trouwens ook niet of wel?

Sorrie........

Ik met mijn grote mond ook altijd......

:droef:

bman
22-01-03, 22:32
Die dikke meisjes gewoon een Burkha geven dan zie je er niets meer van...trouwens Zamzam Kola en een Big Mekka bij de MekkaDonald's it veeeeeeeel lekkerder.

Pixelshade
23-01-03, 11:32
Geplaatst door bman
Die dikke meisjes gewoon een Burkha geven dan zie je er niets meer van...trouwens Zamzam Kola en een Big Mekka bij de MekkaDonald's it veeeeeeeel lekkerder.

bijzonder flauw

bman
23-01-03, 12:08
Geplaatst door Pixelshade
bijzonder flauw

Tja, ik heb ook wel 's een slechte dag...sorry...