PDA

Bekijk Volledige Versie : blauwefeniks.nl



Dragon_Khan
23-01-03, 08:46
Quote:
Er is een nieuw forum: Blauwe Feniks!

Sinds 5 januari 2003 is er een nieuw forum op internet. We zijn nog maar net begonnen, nog bezig met de definitieve vormgeving en zijn nog niet zo groot, al groeien we dagelijks verder uit. De bedoeling is dat Blauwe Feniks een plek wordt waar hartstochtelijk gediscussieerd kan worden over zowel zware als wat lichtere onderwerpen en waar ook de humor niet vergeten wordt. Respect voor elkaar en voor elkaars mening staat daarbij voorop. Zelf vinden we het resultaat nu al dusdanig dat we er wel over naar huis durven te schrijven. Vandaar dat we ook andere, nieuwe posters willen uitnodigen een kijkje te komen nemen en als je daar voor voelt, mee te forummen.

Je vraagt je misschien af waarom je dit mailtje ontvangt? De redactieleden van Blauwe Feniks zijn liefhebbers van internetfora. Ze posten niet overal, maar lezen veel. Daarom zijn we zo vrij om je op onze geboorte te attenderen. Je adres hebben we uit een openbaar beschikbaar profiel gehaald. Mocht je geen behoefte hebben aan deze informatie, niet getreurd, dit is het enige berichtje dat je ontvangt van de Blauwe Feniks. Je hoeft niet te unsubscriben, je staat niet op een mailinglist; wees vrij om een keer te komen kijken en zo niet dan wensen we je toch veel forumplezier.

Hopelijk tot ziens op http://www.blauwefeniks.nl

Redactie Blauwe Feniks***

Heeft iemand anders dit bericht ook gekregen?

Pixelshade
23-01-03, 09:48
ik nie, maar tis toch een gewone forum?

Dragon_Khan
23-01-03, 12:07
Nee hoor het is zeker geen gewoon forum, lees maar:

De bedoeling is dat Blauwe Feniks een plek wordt waar hartstochtelijk gediscussieerd kan worden over zowel zware als wat lichtere onderwerpen en waar ook de humor niet vergeten wordt. Respect voor elkaar en voor elkaars mening staat daarbij voorop.

Dat is toch zeker zeer bijzonder, zou zelfs zeggen uniek! ;)


Maar ik post het hier omdat ik me afvraag of ik het op dit forum heb gekregen. Men doet het namelijk zo, het forum-beheer bezoekt zelf ook verschillende fora en nodigt dan een aantal mensen uit waarvan die hun email-adres ten toon stellen.
Als er dan blijkt dat er een heleboel mensen hier het ook hebben ontvangen, dan lijkt het me logisch dat ze hier fors aan het rekruteren waren. Ben daar gewoon benieuwd naar. :cool:

Pixelshade
23-01-03, 19:37
Geplaatst door Dragon_Khan
fors aan het rekruteren waren. Ben daar gewoon benieuwd naar.

:student: nee nee dat mag niet, wij niet moge rekruteren, hun niet moge!

Mark
24-01-03, 03:55
Ik ben in ieder geval niet uitgenodigd... aan de andere kant is het email adres waarmee ik hier sta aangemeld door hotmail eruit geschopt...