PDA

Bekijk Volledige Versie : wat nu?????/



Thouria
23-01-03, 11:35
Hallo allemaal

Ik ben nieuw op deze site en zit eigenlijk met een dilemma. Wie heeft er advies ??
Ik zal het even kort uitleggen: Ik heb een collega en daar kan ik erg goed mee opschieten, ik vind hem erg leuk en dacht tot nu dat hij mij ook meer dan leuk vond, dit bleek helaas niet zo.
Hij is namelijk verliefd op een andere collega, die tevens een vriendin van mij is. Zij is gelukkig niet op hem.
Ik weet niet zo goed wat ik met de situatie aan moet, ik ben boos op haar omdat hij wel op haar valt en ik ben boos op hem omdat hij mij het gevoel gaf dat hij mij wel leuk vond.
Ik ben boos op hem maar tegelijkertijd vind ik hem nog steeds erg leuk, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen???

Suggesties zijn van harte welkom

groetjes
Thouria :confused:

Ali G
23-01-03, 15:33
Lieve Thouria,

Soms kan het heel moeilijk zijn als een meisje op een jongen is. Dat die jongen jou het gevoel geeft dat hij op jou is en niet op jou vriendin doet hij mischien niet expres. Ik denk dat je je collega gewoon eerlijk moet vertellen dat je op hem bent. Als hij dat niet zo leuk vind is dat jammer voor hem. Vergeet hem dan zo snel mogelijk.

Liefs Mona

HijabiLady
23-01-03, 20:08
zie hier waarom mannen en vrouwen niet in 1 ruimte zouden moeten werken

:love:

gaypride
23-01-03, 20:24
Geplaatst door HijabiLady
zie hier waarom mannen en vrouwen niet in 1 ruimte zouden moeten werken

:love:

geldt dit ook bij het ballet?
(kon t niet laten)

half serieuze vraag

Ik heb eens op TV een stukje ballet gezien door alleen maar Gays (zonder lesbo's dus)
ik ging stukkkkkk

ik bedoel te zeggen dat er een categorie mannen is waarmee je heel goed in 1 ruimte kan werken .... :D

Thouria, welkom,
maarruuu dit is het prikbord Nieuws van de Dag
jouw vraag hoort denk ik meer thuis op Wie Schrijft Die Blijft
dus kijk er niet vreemd van op als je hier reacties als de mijne krijgt
:hihi:
Gp

Joesoef
23-01-03, 20:52
Geplaatst door HijabiLady
zie hier waarom mannen en vrouwen niet in 1 ruimte zouden moeten werken

:love:

Dat verklaard je bekeering en je hijab voorliefde. Wees niet ongerust, op elk potje past een dekseltje. :melig2:

Mark
24-01-03, 01:44
Geplaatst door HijabiLady
zie hier waarom mannen en vrouwen niet in 1 ruimte zouden moeten werken

:love:

Ja want dat zou tot liefde kunnen leiden tussen twee mensen en dat is verboden.