PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush benoemd anti-homo activist om te strijden tegen AIDS



lennart
23-01-03, 21:05
Anti-gay activist joins Aids body

A United States marketing consultant who described Aids as the "gay plague" has been appointed to serve on Presidential George W Bush's advisory commission on HIV and Aids.
Jerry Thacker says homosexuality is a "deathstyle" and Christ can "rescue" homosexuals".

The appointment has provoked criticism from HIV researchers and activists who say a scientific-based - not moral-based - approach is needed to solve the HIV problem.

Dating back to the Reagan era, the 35-member commission also includes a representative of a gay and lesbian advocacy group, a World Bank adviser on Aids and a public health expert.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/2688943.stm
--------------------------------------------------------------
Volgens mij heeft Yehi medestanders voor zijn visie in het witte huis. Bevestigd ook dat Bush een gristen fundamentalist is.

gaypride
23-01-03, 21:47
als AIDS een "gay plague" zou zijn waar komt dan de toename van AIDS onder hetero's dan vandaan, wat een domheid

iedereen behalve blijkbaar mister Bush weet dat vele mensen bisex bedrijven

Deze verschrikkelijke ziekte is ontstaan onder de heterosexuele bevolking in Afrika en is op eengegeven moment onder de homo's gekomen en heeft zich daar uiteraard heel snel verspreid wegens de vele wisselende contacten.

Steeds meer "hetero's" en hetero's raken besmet


a scientific-based - not moral-based - approach is needed to solve the HIV problem.

mijn mening:
bescherm altijd jezelf en je partner

en de beste relatie is voor mij een monogame relatie

:wijs:
Gp