PDA

Bekijk Volledige Versie : Camera's leiden tot onzedelijke praktijken



Mark
24-01-03, 04:12
Sex in front of public cameras is getting more popular

A spokeswoman of Novotel, an Australian hotel company, told reporters, that sex in front of public cameras is getting more and more popular. She also said, that the company 'asks people to refrain from that sort of behavior in public areas'.
Couples were filmed while they were having sex in public places such as lifts, stairwells, hotel pools, spas and saunas, gyms, fire escapes, parking lots and on trampolines.
One couple was caught doing it under a table at a gala evening while a guest was still speaking.
Source: news.com.au

Tomas
24-01-03, 13:06
Geplaatst door Mark
One couple was caught doing it under a table at a gala evening while a guest was still speaking.


Tja, dat die overige gasten dan ook niet ff zeggen, dat ie ze bek moet houden. Maar ja, dat zal de verloedering wel zijn.

Simon
24-01-03, 13:08
Nou maar hopen dat dit John de Mol niet op ideeën brengt.

Simon

Tomas
24-01-03, 13:13
Geplaatst door Simon
Nou maar hopen dat dit John de Mol niet op ideeën brengt.

Simon

Las ik vanmorgen niet in de krant dat Veronica uit wanhoop begint met Bigbrother naakt...?

Je loopt dus alweer achter Simon.

rnaj
24-01-03, 14:44
One couple was caught doing it under a table at a gala evening while a guest was still speaking


OEPS, die cameraas hangen ook echt overal. :wohaa:

Dutchguy
24-01-03, 15:31
Hmmmmm, misschien toch maar eens een careermove maken en naar de bewaking?..... :p

HijabiLady
24-01-03, 16:27
Geplaatst door Tomas
Las ik vanmorgen niet in de krant dat Veronica uit wanhoop begint met Bigbrother naakt...?

Je loopt dus alweer achter Simon.

Nou in Duitsland schijn je dat al te hebben, of nee, Denemarken. 1 van die 2 was het. Maar goed.


Sja wat moet je hier nou op zeggen? De onzedelijkheid neemt hand over hand toe. Met die vrije seksuele moraal. Ik weet nog dat ik een keer zei straks gaan mensen op straat seks hebben. nou blijkbaar had ik gelijk.
Het morele verval lijkt me hiermee aangetoont. Echt totaal schaamteloos.

Bart
24-01-03, 18:53
Geplaatst door HijabiLady
Nou in Duitsland schijn je dat al te hebben, of nee, Denemarken. 1 van die 2 was het. Maar goed.


Sja wat moet je hier nou op zeggen? De onzedelijkheid neemt hand over hand toe. Met die vrije seksuele moraal. Ik weet nog dat ik een keer zei straks gaan mensen op straat seks hebben. nou blijkbaar had ik gelijk.
Het morele verval lijkt me hiermee aangetoont. Echt totaal schaamteloos.

Moreel verval? Dat vind jij. Zij vinden het blijkbaar vrijheid.

Leef en laat leven zeg ik maar.

Mark
25-01-03, 01:00
Geplaatst door HijabiLady
Ik weet nog dat ik een keer zei straks gaan mensen op straat seks hebben. nou blijkbaar had ik gelijk.
Het morele verval lijkt me hiermee aangetoont. Echt totaal schaamteloos.


Ik pleit er dan ook voor om straten te verbieden!

:ego:

HijabiLady
25-01-03, 17:11
Geplaatst door Bart
Moreel verval? Dat vind jij. Zij vinden het blijkbaar vrijheid.

Leef en laat leven zeg ik maar.

hoe de mens zichzelf ook voor de gek probert te houden, vrijheid bestaat niet
vrijheid betekend dat je kunt doen en laten waar je zin in hebt, en dat kan niet als je een stabiele samenleving wil hebben.

je kan toch moeilijk toelaten dat mensen op straat gaan seksen??? waar is de grens?