PDA

Bekijk Volledige Versie : Ael,



AEL-aanhanger
24-01-03, 17:29
Leuke nieuwsbericht, maar wat hebben we eraan. Ok, de meeste jongeren zouden voor een nederlandse AEL zijn of dus eventueel voor kiezen. SO, f**** wat. Ik heb net een nieuwsbericht gezien, maar niet de reden waarom de AEL slecht of ongewenst zou moeten zijn. De enige argument die gebruikt wordt door instellingen en overheden is het feit dat ABU JAJA opgepakkt werd tijdens de manifestatie in Antwerpen. Maar weet BART dat er nu een gerechtelijke onderzoek loopt naar de arrestatie van ABU JAJA die 5 dagen vast zat VOOR NIETS. Ik verwijs naar de site van AEL, om wat subjectieve en op feiten berustte informatie te krijgen: www.arabeuropean.org. Je kan wel heel leuk dit nieuwsbericht droppen, maar ik wil graag weten waarom ik als aanhanger van een AEL verkeerd bezig zou zijn. AEL staat heel duidelijk voor integratie met behoud van eigen cultuur, het ziet er naar uit dat o.a de Nederlandse overheid met integratie bedoelt dat je je volledig moet muteren tot een NEDERLANDER. Integratie heeft ook zijn grenzen, en als gedacht wordt dat ik als Nederlands Staatburger om me knieen ga om zo dan geaccepteerd te kunnen worden door de Nederlandse samenleving dan hebben hebben ze het goed fout. integratie is een proces waar bij ACCEPTATIE ook heel belangrijk is, zolang dat niet het geval is moeten we niet verbaasd zijn dat er een AEL bestaat.

AEL,AEL,AEL

Orakel
24-01-03, 18:02
Die site die je daar noemt is uit de lucht of verkeerd.

Heb het op .org, .net, .be en .com geprobeerd. Niks.

Andere opties?

barfly
24-01-03, 18:13
Je moet die ./ erachter weghalen
Niet dat ie t dan wel doet maar je hebt een betere kans :p

Orakel
24-01-03, 22:18
Geplaatst door barfly
Je moet die ./ erachter weghalen
Niet dat ie t dan wel doet maar je hebt een betere kans :p


:huil: Nee, krijg 't niet voor mekaar. Die site is echt uit de lucht.
Zeker werk van de AIVD. :roker: