PDA

Bekijk Volledige Versie : De VVD hypocriet.



Shaheed
26-01-03, 16:53
Was het niet de VVD die in zijn programma punten heeft staan dat er een strengere asielbeleid dient te komen en dat uitgeprocedeerde asielzoekers het land dienen te verlaten.
Ook asielzoekers die door middel van leugens zich in ons land hebben gevestid.
Waarom nemen zij Ayaan als lid van de partij op een verkiesbare plaats?
Moet de VVD dan niet het goede voorbeeld geven en hen eigen pragramma's eerst toepassen op zichzelf voordat zij Nederland gaan vertellen hoe het moet.
En hoe hypocriet is iemand die ons gaat vertellen wat er moet gebeuren en zich daar zelf niet aan houdt, sterker nog iemand die zijn eigen regels verloochent.
Ayaan heeft bij een uitzending van Barend en van Dorp verklaard dat zij door middel van leugens een asielverzoek heeft gekregen.
Ook heeft zij meerder leugens geuit , zoals het wel of niet moslim zijn de ene keer wanneer het haar goed uitkomt dan is ze wel moslim en de andere keer weer niet.

Het kan toch ook niet zo zijn dat de VVD gaat pleiten voor zwaardere en langere straffen terwijl zij zelf criminelen gaan aannemen als politici.

De Rode Roos
26-01-03, 17:23
Ik denk dat het niet mogelijk is om met terugwerkende kracht de verkregen Nederlandse nationaliteit in te trekken. Zelfs als het bewezen is dat ze op valselijke gronden haar asielstatus heeft gekregen.

Shaheed
26-01-03, 17:28
Geplaatst door De Rode Roos
Ik denk dat het niet mogelijk is om met terugwerkende kracht de verkregen Nederlandse nationaliteit in te trekken. Zelfs als het bewezen is dat ze op valselijke gronden haar asielstatus heeft gekregen.

Ja oke maar dan moeten ze zo'n persoon toch niet verkiesbaar stellen.
Zo'n partij is dan toch gelijk ongeloofwaardig.

Stel voor dat Zalm vroeger een zeer gevaarlijk crimineel geweest is, dan kan de VVD zo'n persoon toch niet meer verkiesbaar stellen.
Vooral niet als één van je programapunten het bestrijden van criminaliteit is.

Ik vind dat politici het goede voorbeeld moeten geven, iemand die een crimineel is of een fraudeur die mag de politiek niet in!

Ashfoura
26-01-03, 17:36
Shaheed,

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik denk ook niet dat jij van plan was op de VVD te gaan stemmen...of heb ik ongelijk? :)

Ayaan is gewoon de Tara Singh Varma van de VVD! Let maar op hoe dit in de toekomst gaat verlopen. Vroeg of laat kan ze haar eigen druk niet meer aan en explodeert de situatie op de een of andere manier. En denk maar niet dat de VVD dan achter haar blijft staan. Ze gebruiken haar gewoon als een soort lokaas voor kiezers en als ze te veel fouten maakt 'distantieert men' zich van de situatie en wordt ze gedumpt. Dan heeft ze dus geen familie meer en is ze de publieke belangstelling kwijt.

En wat er dan nog over blijft van Ayaan???

mrz
26-01-03, 21:17
Ach, afgezien van het asielbeleid, als een partij echt rechts is zou deze JUIST voor het in stand houden van natuurlijke chemie (aka nature w/o G.M. food/too much chemicals) moeten zijn ipv consequent als kip zonder kop alle mileumaatregelen terugdraaien. Sterker nog mileuindustrie en zuiveringsindustrie is de toekomst en geld daarin pompen dus goed voor economie. Stelletje amateur conservatieven die vvders.

En Ayaan moet je geen woorden meer aan vuil maken. Die zet zichzelf nog wel voor gek daar in de 2e kamer, wat dat betreft zijn er geen clowns als Ratelband nodig, we hebben nu mevrouw Hirshi Ali.

Was ze nu moslima geweest had je tenminste nog de indruk kunnen hebben dat ze vooruit wilde komen en problemen van binnenuit aan wilde pakken. Dit soort uitspraken is meer puberaal schoppen tegen ouderlijk gezag (waarbij ze geloof als verlengde van gezag ziet) dan zinnige volwassen uitspraken van een volksvertegenwoordiger.

Shaheed
27-01-03, 01:59
Geplaatst door Ashfoura
Shaheed,

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik denk ook niet dat jij van plan was op de VVD te gaan stemmen...of heb ik ongelijk? :)

Ayaan is gewoon de Tara Singh Varma van de VVD! Let maar op hoe dit in de toekomst gaat verlopen. Vroeg of laat kan ze haar eigen druk niet meer aan en explodeert de situatie op de een of andere manier. En denk maar niet dat de VVD dan achter haar blijft staan. Ze gebruiken haar gewoon als een soort lokaas voor kiezers en als ze te veel fouten maakt 'distantieert men' zich van de situatie en wordt ze gedumpt. Dan heeft ze dus geen familie meer en is ze de publieke belangstelling kwijt.

En wat er dan nog over blijft van Ayaan???

Het gaat er niet zo zeer om of ik er wel of niet op zou stemmen.
Het gaat om de geloofwaardigheid van die partij, iemand die zegt een streng asielbeleid te willlen moet niet een uitgeprocedeerde asielzoeker in dienst nemen.
De VVD heeft allang al voor mij afgedaan, elke verkeizing komen ze weer met een nieuwe knuffel allochtoon een paar jaar geleden was dat nog Cherribi, na lang gekanker over allochtonen mocht hij bij goede dienst het veld ruimen en zo zal het ook met Ayaan aflopen.

Dutchguy
27-01-03, 02:12
Geplaatst door Shaheed
Was het niet de VVD die in zijn programma punten heeft staan dat er een strengere asielbeleid dient te komen en dat uitgeprocedeerde asielzoekers het land dienen te verlaten.
Ook asielzoekers die door middel van leugens zich in ons land hebben gevestid.
Waarom nemen zij Ayaan als lid van de partij op een verkiesbare plaats?
Moet de VVD dan niet het goede voorbeeld geven en hen eigen pragramma's eerst toepassen op zichzelf voordat zij Nederland gaan vertellen hoe het moet.
En hoe hypocriet is iemand die ons gaat vertellen wat er moet gebeuren en zich daar zelf niet aan houdt, sterker nog iemand die zijn eigen regels verloochent.
Ayaan heeft bij een uitzending van Barend en van Dorp verklaard dat zij door middel van leugens een asielverzoek heeft gekregen.
Ook heeft zij meerder leugens geuit , zoals het wel of niet moslim zijn de ene keer wanneer het haar goed uitkomt dan is ze wel moslim en de andere keer weer niet.

Het kan toch ook niet zo zijn dat de VVD gaat pleiten voor zwaardere en langere straffen terwijl zij zelf criminelen gaan aannemen als politici.

Daar heb je wel een punt. Ben benieuwd wat het officiele VVD stanpunt is eigenlijk.

Hamza-T
27-01-03, 14:20
.....Hij trok mij het huis in, deed mij een blinddoek om en begon me te slaan. Hij sloeg en hij sloeg tot ik mijn blinddoek wist af te trekken. Toen greep hij mijn hoofd vast en sloeg het tegen de muur. En nog een keer. Ik hoorde 'krak' en raakte buiten kennis. Schedelbasisfractuur. De twaalf dagen die ik in het ziekenhuis had doorgebracht heeft hij moeten betalen. .....

Ik ben vroeger ook door mijn vader geslagen,en soms om de meest onzinigge redenen,ook kwam hij een keer in mijn kamer en ramde mij met zijn vuist vol op mijn neus,en toen ging ik tegen de grond,en bleef daar ook eventjes liggen.
Hij heeft mij toen ik klein was ook eens mijn eten door mijn haar gesmeerd omdat ik het niet optijd opat en eens van de vliering (soort hoogste zolder) trap naar beneden gedonderd.

Ik kan nu zeggen dat dit allemaal door het christendom komt,en dat alle koeffar zo zijn omdat mijn vader ook zo was,ik denk persoonlijk dat het vast wel wat te maken zou hebben met zijn credo-idee en zijn concepten,maar om nou te zeggen dat het niet een individueele daad was maar echt alleen de gezamelijke overtuiging van een heel volk wat hem aanzette tot deze daad,dan ben ik nogal belachelijk aan het redeneren.
Ik kan nog altijd niet goed met mijn vader opschieten,maar ik heb niet met hem gebroken,ook heb ik jezus niet uitgescholden voor zijn daad,ik ben wel moslim geworden maar dat is omdat ik heb ingezien dat de Islam een verstandelijk overtuigend geloof is.

En dan is mijn psychologische conclusie,dat de woorden die ayaan hirsi Ali uitsprak over de profeet Mohammed (saw) eigenlijk op haar vader slaan,sterker nog ze trekt de Islamitische wereld op een lijn,en geeft de schuld van haar jeugd-trauma aan Islam en Mohammed (saw) inplaats van aan pappie.
En denkt dat ze de islamitische vrouwen moet gaan bevrijden van hun tirannieke mannen en vaders,en diezelfde islamitische vrouwen zeggen tegen haar,dat ze beter een eind op kan donderen,want ze zitten niet eens op haar te wachten.

En wat blijkt?
Dat ze eigenlijk niet die vrouwen wil laten emanciperen maar dat ze die vrouwen ook graag zou willen zien uittreden,en het liefst de mannen ook.
En dat ze de Islam beschrijft als iets waar ze geen toekomst meer inziet bevestigd alweer mijn concept over velen van de koeffar,en dat deze uit zijn op vernietiging van de Islam.



Wat AHA zegt is al door velen anderen gezegd b.v. ook Salmen Rushdie, en een Franse schrijver Houellebecq en vele anderen. Houellebecq werd ook voor het gerecht gesleept - maar werd niet veroordeeld. Er is nog een andere schrijver, een Syriër, die was ooit imam totdat hij de gewelddadigheid van de islam afwees.

Salmen Rushdie was vroeger al een vies ventje die de naam van God in het arabisch in de vorm van een naakte vrouw schreef,Houellebecq die neurotische kettingrokende viezerik met die uitpuilende aderen,die gefrustreerd is over het hoge moraal van de moslims,en ze dan maar uitscheld,nadat hij de Koran had gelezen en naar eigen zeggen 'gebroken' was,hij was erg teleurgesteld en ontevreden over de inhoud van de Koran,alsof mij dat iets kan schelen,een ongelovige die niet tevreden is met de Koran,ik had ten eerste niet anders verwacht van iemand die denkt beter te weten dan de schepper zelf hoe hij zijn leven moet leidden en ten tweede net alsof ik mij erop ga richtten of het hem aanstaat of niet,de Koran is het woord van God zelf,laat hem er maar woedend om zijn,hij zal het straks wel merken.

En ook grappig was vooral dat laatste van die Syrier,want als mensen een bepaalde ideologie zouden afwijzen vanwege het geweld wat die ideologie met zich meedraagt dan zou ik zeggen dat er haast geen communist meer kon zijn,en al helemaal bijna geen kapitalistische seculairisten meer waren,want wat het westen door de tijden heen (en nog steeds) allemaal heeft aangericht nou nou.........

Wat dat 'vrije land' Amerika vroeger bijvoorbeeld heeft aangedaan bij de indianen,en later bij de (milioenen) negers uit Afrika.
Dat was zeker de nodige ontwikkeling?
Of de Nederlanders zelf in Indonesie,de Antillen en Suriname etc. en hele stukken van Afrika,vooral het zuiden je kan er nog haast mee door met je moderne Nederlands aldaar,en dat is niet iets om trots op te zijn,en dan tref ik hier een gast aan die de naam VOC als nick name durft te gebruiken,en dan zitten mensen te janken om Yehiyaayyash.

Of die gasten met die grote Israelische vlaggen bij hun nick,datzelfde Israel wat genocide heeft aangericht met hun staats terreur onder de palestijnen en de moslims van Libanon,met hun slager Sharon.
Maar die Yehiyaayyash is opeens zo'n slechterik omdat hij bewondering heeft voor Usama Ibn Ladin.
Ja meten met twee maten dat kunnen ze hier wel goed!

GroteWolf
27-01-03, 18:01
Houellebecq die neurotische kettingrokende viezerik met die uitpuilende aderen,die gefrustreerd is over het hoge moraal van de moslims,en ze dan maar uitscheld,nadat hij de Koran had gelezen en naar eigen zeggen 'gebroken' was,hij was erg teleurgesteld en ontevreden over de inhoud van de Koran,alsof mij dat iets kan schelen,een ongelovige die niet tevreden is met de Koran,ik had ten eerste niet anders verwacht van iemand die denkt beter te weten dan de schepper zelf hoe hij zijn leven moet leidden en ten tweede net alsof ik mij erop ga richtten of het hem aanstaat of niet,de Koran is het woord van God zelf,laat hem er maar woedend om zijn,hij zal het straks wel merken.


Ach, je kunt ook zeggen dat juist Houellebecq de grootste nog levende filosoof is die het gedachtengoed van het vrije westen op dit moment vertegenwoordigt.
Neemt niet weg dat de opmerkingen van Ayaan dom zijn. Je mag het in Nederland zeggen, net zoals je mag zeggen dat homo's lager dan varkens zijn. En ik begrijp dat ze het genuanceerder bedoelt dan het in de pers verschijnt ('Naar huidige maatstaven zou'...... is wat anders dan 'Hij was'...)
Maar ik begrijp niet waarom ze zulke dingen wil zeggen. Lijkt mij nergens voor nodig.

mrz
27-01-03, 18:09
Hamza-T: En denkt dat ze de islamitische vrouwen moet gaan bevrijden van hun tirannieke mannen en vaders,en diezelfde islamitische vrouwen zeggen tegen haar,dat ze beter een eind op kan donderen,want ze zitten niet eens op haar te wachten.

En wat blijkt?
Dat ze eigenlijk niet die vrouwen wil laten emanciperen maar dat ze die vrouwen ook graag zou willen zien uittreden,en het liefst de mannen ook.

Abu Jahjah maakte een juiste opmerking, Hirshi Ali moet hulp zoeken, of liever zichzelf helpen...


Grotewolf: Ach, je kunt ook zeggen dat juist Houellebecq de grootste nog levende filosoof is die het gedachtengoed van het vrije westen op dit moment vertegenwoordigt.

Lol, hij is zelfmoordenaar! Zegt ie zelf. Enige reden dat ie dat niet doet is voor familie en vrienden ofzo. Lekker gedachtengoed van het vrije westen zou ik dan zeggen... Wees er maar trots op. :droef:

GroteWolf
27-01-03, 18:53
Lol, hij is zelfmoordenaar! Zegt ie zelf. Enige reden dat ie dat niet doet is voor familie en vrienden ofzo. Lekker gedachtengoed van het vrije westen zou ik dan zeggen... Wees er maar trots op.

Nou zijn zelfmoordenaar opeens geen kekke gasten meer.

Shaheed
28-01-03, 12:47
Geplaatst door Hamza-T
Ik ben vroeger ook door mijn vader geslagen,en soms om de meest onzinigge redenen,ook kwam hij een keer in mijn kamer en ramde mij met zijn vuist vol op mijn neus,en toen ging ik tegen de grond,en bleef daar ook eventjes liggen.
Hij heeft mij toen ik klein was ook eens mijn eten door mijn haar gesmeerd omdat ik het niet optijd opat en eens van de vliering (soort hoogste zolder) trap naar beneden gedonderd.

Ik kan nu zeggen dat dit allemaal door het christendom komt,en dat alle koeffar zo zijn omdat mijn vader ook zo was,ik denk persoonlijk dat het vast wel wat te maken zou hebben met zijn credo-idee en zijn concepten,maar om nou te zeggen dat het niet een individueele daad was maar echt alleen de gezamelijke overtuiging van een heel volk wat hem aanzette tot deze daad,dan ben ik nogal belachelijk aan het redeneren.
Ik kan nog altijd niet goed met mijn vader opschieten,maar ik heb niet met hem gebroken,ook heb ik jezus niet uitgescholden voor zijn daad,ik ben wel moslim geworden maar dat is omdat ik heb ingezien dat de Islam een verstandelijk overtuigend geloof is.

En dan is mijn psychologische conclusie,dat de woorden die ayaan hirsi Ali uitsprak over de profeet Mohammed (saw) eigenlijk op haar vader slaan,sterker nog ze trekt de Islamitische wereld op een lijn,en geeft de schuld van haar jeugd-trauma aan Islam en Mohammed (saw) inplaats van aan pappie.
En denkt dat ze de islamitische vrouwen moet gaan bevrijden van hun tirannieke mannen en vaders,en diezelfde islamitische vrouwen zeggen tegen haar,dat ze beter een eind op kan donderen,want ze zitten niet eens op haar te wachten.

En wat blijkt?
Dat ze eigenlijk niet die vrouwen wil laten emanciperen maar dat ze die vrouwen ook graag zou willen zien uittreden,en het liefst de mannen ook.
En dat ze de Islam beschrijft als iets waar ze geen toekomst meer inziet bevestigd alweer mijn concept over velen van de koeffar,en dat deze uit zijn op vernietiging van de Islam.




Salmen Rushdie was vroeger al een vies ventje die de naam van God in het arabisch in de vorm van een naakte vrouw schreef,Houellebecq die neurotische kettingrokende viezerik met die uitpuilende aderen,die gefrustreerd is over het hoge moraal van de moslims,en ze dan maar uitscheld,nadat hij de Koran had gelezen en naar eigen zeggen 'gebroken' was,hij was erg teleurgesteld en ontevreden over de inhoud van de Koran,alsof mij dat iets kan schelen,een ongelovige die niet tevreden is met de Koran,ik had ten eerste niet anders verwacht van iemand die denkt beter te weten dan de schepper zelf hoe hij zijn leven moet leidden en ten tweede net alsof ik mij erop ga richtten of het hem aanstaat of niet,de Koran is het woord van God zelf,laat hem er maar woedend om zijn,hij zal het straks wel merken.

En ook grappig was vooral dat laatste van die Syrier,want als mensen een bepaalde ideologie zouden afwijzen vanwege het geweld wat die ideologie met zich meedraagt dan zou ik zeggen dat er haast geen communist meer kon zijn,en al helemaal bijna geen kapitalistische seculairisten meer waren,want wat het westen door de tijden heen (en nog steeds) allemaal heeft aangericht nou nou.........

Wat dat 'vrije land' Amerika vroeger bijvoorbeeld heeft aangedaan bij de indianen,en later bij de (milioenen) negers uit Afrika.
Dat was zeker de nodige ontwikkeling?
Of de Nederlanders zelf in Indonesie,de Antillen en Suriname etc. en hele stukken van Afrika,vooral het zuiden je kan er nog haast mee door met je moderne Nederlands aldaar,en dat is niet iets om trots op te zijn,en dan tref ik hier een gast aan die de naam VOC als nick name durft te gebruiken,en dan zitten mensen te janken om Yehiyaayyash.

Of die gasten met die grote Israelische vlaggen bij hun nick,datzelfde Israel wat genocide heeft aangericht met hun staats terreur onder de palestijnen en de moslims van Libanon,met hun slager Sharon.
Maar die Yehiyaayyash is opeens zo'n slechterik omdat hij bewondering heeft voor Usama Ibn Ladin.
Ja meten met twee maten dat kunnen ze hier wel goed!


Goed gezegd Hamza, eindelijk een autochtone nederlander die toegeeft dat nederlanders met twee maten meten.

Dutchguy
28-01-03, 16:26
Geplaatst door Shaheed
Goed gezegd Hamza, eindelijk een autochtone nederlander die toegeeft dat nederlanders met twee maten meten.

Binnenstebuitenbounty? :knipoog: