PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vinden jullie van de serie NAJIB EN JULIA?

Sweety_Sarah
26-01-03, 18:08
:fparty: :blauwkus:

26-01-03, 18:43
Ik hoop dat het leuker word........want wat ik tot nu toe gezien heb....... :huil2:

Wat wel leuk is is dat het in Den Haag is opgenomen :)

Maar ik zou het noooooooiiiiiiiitttttt samen met mijn ouders kijken want je weet maar nooit wat je ineens weer te zien krijgt:wohaa:

nawar
27-01-03, 01:27
ik vind het wel leuk
ben benieuwd hoe het verhaal zich verder zal ontwikkelen

Segnorieta
29-01-03, 15:09
ehm ken et niet :S

welk net hoe laat? wil het wle een keertje zien :D

KuZ

lieve
30-01-03, 18:18
ik vind het een hele toffe serie.
het gaat inpricipe over mijn leven.
nou ja mijn vroegere leven, het is nu allemaal goed gekomen bij ons. :fplayer:

31-01-03, 09:23
Geplaatst door Segnorieta
ehm ken et niet :S

welk net hoe laat? wil het wle een keertje zien :D

KuZ

Elke maandag om 21.20u op nederland 2 :zwaai:

missmarocc
31-01-03, 10:04
de serie is echt leuk dus mensen allemaal kijken

:zozo:
dikke kussssssssssssssssssss

xxxtetouaniaxxx
07-02-03, 16:29
het is wel een leuke serie.maar mijn ouders en keken er naar en
bij het begin zie je ze vrijen dat is wel schandalig vanwege dat er
veel marokanen kijken maar het is wel een te gekke serie
:cola:
:handbang:

mocrolove
02-03-03, 15:46
Ik heb die serie een keer gezien,ik vondt het maar nix alleen maar vrijen zoenen en zo.Maar tegenwoordig is alles vies zoals gtst en zo.

Dat was mij mening :)

misske_tetouan
03-03-03, 21:38
:belgie: :gek: :cheefbek: :cool: :) hey ja NAJIB EN JULIA is een te gekke serie
maar wat ik niet begrijp is dat er te veel erotiek is en dan kunnen onze ouders ook niet zien met ons he dus als het zo niet was dan dan konden onze ouders ook eens kijken naar onze trotse marokanen die eens positief op tv komen

SEE YA...
LAAT AL JE VERTROUWEN AAN ONZE SCHEPPER TOE EN ONTHOUD HET WOORD VAN ALLAH!!!!!

farahsweety
05-03-03, 09:09
nou, wat ik van die serie vind, ik vind het een schandalig iets (voor de marokkaanse gemeenschap) zoiets kijk je toch niet? ik heb het een keer (de eerste keer) gekeken en wat kreeg ik te zien-------> 7ashakoem alleen gevrij en al die shit. en wat sommige zeiden dat je het niet met je ouders kan kijken, nou jullie hebben groot gelijk, die het wel doen moeten zich schamen.

groetjes en veel kijkplezier

Desert-Rose
05-03-03, 20:39
ik vind hem af en toe best leuk maar ze oversrijven wel hoor over wat die marokkaanen doen bv dat die moeder zijn foto van dat meisje schuurde eg raar hor

:engel: maar best leuk dat er een marokkaanse serie
:zwaai: oke dat was het dan
billie boesa'ssssss

-x- esia :boogie:

DeUrKnOp
06-03-03, 09:32
Ik kijk er ook naar..Maar weet je wat het is, ze denken dat ze de marokkaanse gemeenschap positief in beeld brengen. Maar dan zie je weer zoiets als dat die pa zijn vrouw heeft geslagen enzo...Maar de serie zelf is wel oke....Alleen jammer dat ie niet helpt om van het negatieve beeld af te komen dat de nederlanders op dit moment van ons hebben...........

AnD ReMeMbEr....MaKe LoVe NoT WaRe!!!!!!!!!!! :lekpuh:

MeKnEsIaA
10-03-03, 14:58
Ik vind de serie Najib & Julia onrealistisch, vies en een schandaal. Kortom: De maker of schrijver van deze serie...: een dikke nul. Er zitten natuurlijk van die zaken in die wel realistisch zijn, maar dat vieze gedoe is niet om aan te zien. Ik begrijp niet dat de spelers dat durven zo voor de televisie te komen. Dat is toch ware schande. Ik zou mijn ouders hun gezicht niet eens durven aankijken als zij de serie zien waar ik in speel! Pff, concluderend: waardeloos! :student:

Segnorieta
14-03-03, 20:00
ik heb gekeken vorige maandag...ik vond het vet strak haha :haha:

maar wie ben ik.... :vingers:

Zinagirl21
15-03-03, 16:13
Ik vind het echt een lompe serie. ze laten alleen de slechte kanten zien van de marokanen. Najib is een crimineel waarom zou hij dan niet als een succes volle zakenman kunnen spelen. Ik vind het gewoon bullshit. Ik had 4 minuten naar die serie gekeken en dacht walgelijkkk!!!!!!!!!

Jullie steunen ze alleen maar door naar die serie te kijken.

Naar de groetteeeeeeeeee uit Rotterdammmmmmmmmmmm................. :vingers:

missnadori
17-03-03, 11:43
IK VIND HET HEEL LEUK IK HOOP DAT HET ZO DOOR BLIJFT

vandamme
17-03-03, 14:16
Geplaatst door Zinagirl21
Ik vind het echt een lompe serie. ze laten alleen de slechte kanten zien van de marokanen. Najib is een crimineel waarom zou hij dan niet als een succes volle zakenman kunnen spelen. Ik vind het gewoon bullshit. Ik had 4 minuten naar die serie gekeken en dacht walgelijkkk!!!!!!!!!

Jullie steunen ze alleen maar door naar die serie te kijken.

Naar de groetteeeeeeeeee uit Rotterdammmmmmmmmmmm................. :vingers:

in de serie is niet te zien dat najib een crimineel is. hij is verliefd hij heeft een bijbaatje hij studeert tegelijkertijd. hij pikt niet hij maakt niks kapot. dus ik zie geen crimineel. als je die andere broer bedoeld dat is ook geen crimineel. de grooste criminelen in die serie zijn die nederlanders die najib&julia uit elkaar drijven. om zich zelf te beschermen door die foto's te maken om te laten zien dat hij een drugsdealer is zodat ze niet meer met hem om te gaan dat doet hij om zich zelf niet verdaden dat hij nou juist de grooste drugsdealer is. de serie is nou echt duidelijk die nederlander is de daeler en nasr zit daar vast voor niks. het is zo duidelijk als ze nasr laten gaat veraad hij heel die club vandaar dat ze hem hebben gepakt, en geld hebben gegeven dat ze elke maand bij die spanjaarden moeten halen.

just some talk laters vandamme gek

EDEL&WIJS
22-03-03, 15:21
Mijn mening is als volgt over de serie:

De serie is zeer typerend, een Marokkaanse jongen en een Dutch dame. De Marokkaan wordt beschreven als een egoist en een P...., met andere woorden een doorsnee Marokkaan, en de Dutch dame die helemaal verzot is op de Marokkaanse heer.

Zelf zou ik nooit aan dat soort slechte imago Z-series deelnemen. Het geeft ons alleen maar een slechtere imago en de onwikkelingen binnen de Marokkaanse united wordt er niet beter van. Men ziet alleen de negatieve dingen en niet de positieve aspecten in de serie terug. Dit zeg ik omdat ik er een mini onderzoekje naar heb gedaan. Ik heb een groep Dutch friends en andere een mini gesprek over gevoerd, resultaat. Stereotype!!!!!!!!!!!

Maandag 21.20 ander net graaaaag!

Alvast bedankt voor de samenwerking!

fatiha85
24-03-03, 14:49
Is wel leuk, maar twee weken geleden was het echt goor.

Gadverdamme!!

Ik heb die dag helemaal niet gekeken.

LaY-D-MoCrO
29-03-03, 17:42
ik vind dat het verhaal gebasseerd is op de werkelijkheid maar laat de meest SLECHTE kanten zien v.d. marokkanen,...en over dat erotiek gebeuren vind ik dat dat egt vies is mang,..gatverr,... :jammer:...maar anywayzz,....ik vind dat die gast die najib speelt geen steelo heeft want als jee een beeeeeetje meer trots had dan deed je dat niet op tv,..

miss123
11-08-06, 13:54
ik vindt het kei spijtig dat die gestorven is !!!!!!!!! Maar het is maar een Serie e dus doeiii Karima XxxX