PDA

Bekijk Volledige Versie : Elke Kafir grootmacht krijgt bij tijd en weile BilleKoek in het M.O....



Wizdom
27-01-03, 13:15
Vanuit de geschiedenis zien we dat alle Kafir Grootmachten BilleKoek krijgen wanneer zij het Midden Oosten betreden. Kijk naar de Perzen, Romeinen, Mongolen, Engelsen, Russen en nu de Amerikanen.

Is de tijd voor de VS gekomen. En als zij billekoek krijgen, hoe zit het dan met Israel?

Al is de macht van de VS nog zo groot Allah (SWT) (VERMORZELD) achterhaald hem wel.

Allhamdulillah!

spankmaroc
26-09-03, 20:22
van mij mag USA veel BILLEKOEK krijgen!

Zeepaardje
26-09-03, 20:27
Geplaatst door Wizdom
Vanuit de geschiedenis zien we dat alle Kafir Grootmachten BilleKoek krijgen wanneer zij het Midden Oosten betreden. Kijk naar de Perzen, Romeinen, Mongolen, Engelsen, Russen en nu de Amerikanen.

Is de tijd voor de VS gekomen. En als zij billekoek krijgen, hoe zit het dan met Israel?

Al is de macht van de VS nog zo groot Allah (SWT) (VERMORZELD) achterhaald hem wel.

Allhamdulillah!

Pardon? Jij gooit de perzen en romeinen op 1 hoop met de engelsen, russen en amerikanen?

Ik wist dat je onzin kon uitkramen, maar dit, dit slaat alles.

Je was trouwens de griek Alexander vergeten. Kreeg ook klop zeker? :giechel:

Wizdom, je hebt absoluut geen kaas gegeten van elementaire wereldgeschiedenis. Geef je keer op keer blijk van. Ga eens naar de bieb een spijker jezelf eens een beetje bij. Hou je vanzelf op met al die nonsens. :giechel: :giechel: :giechel:

Blade20
26-09-03, 20:52
Hahahaha, dit verhaaltje gaat ook op voor Europa.

Iedere macht van het oosten is verslagen; Mogolen, Perzen, Hunnen. Allemaal in de pan gehakt. Daarbij hebben wij Europeanen Zuid-Amerika succesvol veroverd, Noord-Amerika, Zuid-Afrika, Australie, Antarktica (mag je dat veroveren noemen??) en grote delen van zowel Asia als het Midden-Oosten. Overal over de hele wereld werken ze met ons financiele systeem en overal wordt gebruik gemaakt van onze technologie. Als algemene communicatietaal wordt over de wereld Engels gebruikt.

Alle machten van het Midden-Oosten zullen worden vernietigd omdat ze zo dwaas zijn om in een god te geloven!!

an3sdej
27-09-03, 00:00
Wizdom, wijsheid is ook maar een relatief begrip hè? :lol:

Voordat de "heilige profeet" er was, waren er de Mongolen, grieken, en Perzen :jeweetog: Voordat diezelfde "profeet" er was, was er wijsheid :roker:

Wizdom
27-09-03, 00:08
Het ziet er naar uit dat de tijd voor de Amerikanen is gekomen. Ze beginnen altijd enthousiast en eindigen met de staart tussen de poten. In weze doen ze niets anders dan een startschot geven voor het nieuwe Kalifaat waar ze zo van afgrijzen. De oude leiders zijn failliet. Hun beleid is failliet. Ze kunnen nog niet eens hun eigen bevolkingen beschermen. Ze zijn corrupt, crimineel en ook nog eens hypocriet. Time voor change...? De tijd zal het leren. Irak helpt in ieder geval een handje voor weer wat militaire training. Ook Afghanistan is een trainingskamp voor de toekomstige Generaals en Helden.

De enorme leger van de VS kan haar niet helpen. Het is een trage en geld verslindende machine. Nog 2 jaar en de VS is bankroet! Het is een ramp voor de arme VS burgers. Zij moeten het offer brengen voor de parasieten c.q. kakkerlakken. Ze worden uitgezogen en straks weer aan hun lot overgelaten.

Waraqah 24
27-09-03, 02:32
Mujahideen deden er tien jaar over om de machtige Sovjet Unie voor de eerste keer te laten verliezen en daarnee de ingang te liudden voor de ondergang van het communisme.

De Amerikanen en de NAVO krachten zullen daarentegen nog sneller overwonnen worden..en dit zal dan weer het einde zijn voor het kapitalisme.. :zweep:

Blade20
27-09-03, 07:53
wizdom en waraqah 24, het is wel duidelijk dat jullie het niet zien, dit is gewoon een kleine recessie, over 2 a 3 jaar is alles weer bij het oude, hebben we in 1980 ook meegemaakt. We zijn niet bankroet, en al helemaal niet van die zielige pogingen in het Midden-Oosten. Ik snap zowiezo niet hoe iemand kan denken dat verlies in het M.O. ook verlies in het Westen betekend. Dergelijke verliezen zijn altijd ingecalculeerd.

Zeepaardje
28-09-03, 13:30
Geplaatst door Wizdom
De oude leiders zijn failliet. Hun beleid is failliet. Ze zijn corrupt, crimineel en ook nog eens hypocriet. Time voor change...?

Dit doet me wel heel erg aan zekere moslimleiders denken.
Buiten dat, dekken ze al hun fouten af met de mantel der Islam.
Ja, in zoverre ben ik het helemaal met je een Wizdom.

an3sdej
28-09-03, 13:35
Dit doet me wel heel erg aan zekere moslimleiders denken.

Hier noemen we altijd man en paard hoor bandiet

Zeepaardje
28-09-03, 13:45
Geplaatst door an3sdej
Hier noemen we altijd man en paard hoor bandiet

Tja, dan moet ik zeggen: zie het koningshuis van Saoedi Arabië, maar ja dat is zo'n open deur.

Er zijn er nog meer hoor, feitelijk moet je eerder afvragen wie er NIET corrupt is.

sadeeQ
28-09-03, 13:47
Geplaatst door Zeepaardje
Tja, dan moet ik zeggen: zie het koningshuis van Saoedi Arabië, maar ja dat is zo'n open deur.

Er zijn er nog meer hoor, feitelijk moet je eerder afvragen wie er NIET corrupt is.

:blij: je geblaff doet me ook denken aan een teef,is zeehondje niet een beter gepast nick bij je?

an3sdej
28-09-03, 13:48
De hele cultuur in het midden oosten en noord Afrika ademt corruptie uit, ik weet niet hoe dat komt. misschien iets met de normen en waarden?? Misschien iets met de religie en de daaruit voortvloeiende gebruiken??

sadeeQ
28-09-03, 13:54
Geplaatst door an3sdej
De hele cultuur in het midden oosten en noord Afrika ademt corruptie uit, ik weet niet hoe dat komt. misschien iets met de normen en waarden?? Misschien iets met de religie en de daaruit voortvloeiende gebruiken??


is een overblijfsel van die smerige corrupte westerse kolonisten.dan hoort een gore fascistische debiel als jij toch wel te weten ,domme varkenboer. :student:

Wizdom
28-09-03, 13:55
Geplaatst door an3sdej
De hele cultuur in het midden oosten en noord Afrika ademt corruptie uit, ik weet niet hoe dat komt. misschien iets met de normen en waarden?? Misschien iets met de religie en de daaruit voortvloeiende gebruiken??

Tja, dat komt er van als je zo slecht geinformeerd bent, dan krijg je dit soort uitspraken...

an3sdej
28-09-03, 13:58
is een overblijfsel van die smerige corrupte westerse kolonisten.dan hoort een gore fascistische debiel als jij toch wel te weten ,domme varkenboer.

Hihihihih, corrupte westerse kolonisten?? Over wie heeft jij het nu?? :confused: Die waren alleen maar bezig met de belangen van het eigen land, en daarin speelde alleen opportunisme, geen corruptie :engel:

sadeeQ
28-09-03, 14:03
Geplaatst door an3sdej
Hihihihih, corrupte westerse kolonisten?? Over wie heeft jij het nu?? :confused: Die waren alleen maar bezig met de belangen van het eigen land, en daarin speelde alleen opportunisme, geen corruptie :engel:

ik heb wel eens gehoord dat een varkensboer na verloop van tijd ff slim wordt als zijn varkens,een bewijs heb ik niet meer nodig .zie maar andries

:kotsen2: :kotsen2:

Zeepaardje
28-09-03, 14:08
Geplaatst door sadeeQ
:blij: je geblaff doet me ook denken aan een teef,is zeehondje niet een beter gepast nick bij je?

Oei, raak ik een zenuw van je?
Tja, de waarheid is hard.

Als jij me zeehondje wil noemen, ach zijn ook leuke beestjes. :p

an3sdej
28-09-03, 14:08
Als koeien eens zo slim werden als varkens, zouden ze dan ook niet meer gegeten mogen worden :roken:

sadeeQ
28-09-03, 14:12
Geplaatst door Zeepaardje
Oei, raak ik een zenuw van je?
Tja, de waarheid is hard.

Als jij me zeehondje wil noemen, ach zijn ook leuke beestjes. :p

:giechel:


:jeweetog: de meeste kazen vinden hondjes nogal leuk ja :giechel: :giechel:

Zeepaardje
28-09-03, 14:12
Geplaatst door sadeeQ
ik heb wel eens gehoord dat een varkensboer na verloop van tijd ff slim wordt als zijn varkens,een bewijs heb ik niet meer nodig .zie maar andries

Alleen al het feit dat je niet eens weet dat varkens juist heel erg intelligent zijn (volgens wetenschappers minstens zo intelligent als dolfijnen) zegt al meer dan genoeg over onze geit Sadeeq

an3sdej
28-09-03, 14:13
Zolang ene wizdom in de start van deze draad de Perzen, Romeinen, Mongolen, Engelsen, Russen en de Amerikanen nog op één hoop gooit, voel ik mezelf erg slim :blij:

sadeeQ
28-09-03, 14:14
Geplaatst door an3sdej
Als koeien eens zo slim werden als varkens, zouden ze dan ook niet meer gegeten mogen worden :roken:
:zegniets: over idioten gesproken.

ik weet niet hoeveel varkens per dag opgegeten worden,maar dat het meer zijn dan koeien weet zelfs de domste idioot,maar ach die is nog altijd slimmer dan an3s

sadeeQ
28-09-03, 14:16
Geplaatst door Zeepaardje
Alleen al het feit dat je niet eens weet dat varkens juist heel erg intelligent zijn (volgens wetenschappers minstens zo intelligent als dolfijnen) zegt al meer dan genoeg over onze geit Sadeeq

:giechel: :giechel: goedgesproken teef

dat komt door al dat stront wat ze vreten

an3sdej
28-09-03, 14:17
Onder moslims en joden bedoel ik hè :slapen:

Zeepaardje
28-09-03, 14:18
Geplaatst door sadeeQ
:giechel:


:jeweetog: de meeste kazen vinden hondjes nogal leuk ja :giechel: :giechel:

Beter een hond dan een geit!
Honden zijn schoner.

sadeeQ
28-09-03, 14:23
Geplaatst door Zeepaardje
Beter een hond dan een geit!
Honden zijn schoner.

:giechel: :giechel:

jij kan het als geen andere weten

doe je het op zijn hondjes of blijft het bij wat bef-werk ?

Zeepaardje
28-09-03, 14:23
Geplaatst door sadeeQ
:giechel: :giechel: goedgesproken teef

dat komt door al dat stront wat ze vreten

Nou begrijp ik het. Jij ziet die geit nooit vreten.
Jij ziet alleen de achterkant.

sadeeQ
28-09-03, 14:25
Geplaatst door Zeepaardje
Nou begrijp ik het. Jij ziet die geit nooit vreten.
Jij ziet alleen de achterkant.

:student: ik kijk zo een blanke geit als jij nooit in de bek,stinkwijf


kartone zak erop en gaan me die banaan

an3sdej
28-09-03, 14:27
Maruecos, is DIT nou gepast voor een moderator als Al3arbi?????? :fpotver:

sadeeQ
28-09-03, 14:28
Geplaatst door an3sdej
Maruecos, is DIT nou gepast voor een moderator als Al3arbi?????? :fpotver:

voor de klaagmuur klik hier-----> op (www.joods.nl)

an3sdej
28-09-03, 14:30
Mattie zijn dit nu reakties van een wijze moderator, hij maakt het forum ten schande :traan1:

sadeeQ
28-09-03, 14:40
Geplaatst door an3sdej
Mattie zijn dit nu reakties van een wijze moderator, hij maakt het forum ten schande :traan1:

:maf2: niet zo janken kindje van me.kom hier :blauwkus: :blauwkus:

sadeeQ
28-09-03, 14:41
Geplaatst door Brie
Sadeeq en Larbi mogen dan veel van elkaar weghebben, het zijn toch verschillende personen?

:moe:

moet ik nu op een racistische zionist nou reageren?


:wat?!: tief lekker op naar een zionisten forum sukkel

an3sdej
28-09-03, 14:44
OK ku.t Marokkaantje, als jij mag schelden, dan zal ik dat voortaan ook doen. Verdere wijsheden heb ik van SadeeQ nog niet mogen horen, dan maar op zijn wijze :fuckit2: :bril:

sadeeQ
28-09-03, 14:52
Geplaatst door an3sdej
OK ku.t Marokkaantje, als jij mag schelden, dan zal ik dat voortaan ook doen. Verdere wijsheden heb ik van SadeeQ nog niet mogen horen, dan maar op zijn wijze :fuckit2: :bril:

verveeld denk je nou echt dat ik wakker lig van wat jij te melden hebt debiel varken.


jij, je gabbers ,je gezeik,je normen,je waarden,je hele klote miezerige leventje bij elkaar geveegd op een hoopje is geen eens de moeite waard om mijn reet mee af te vegen :roker:

an3sdej
28-09-03, 14:58
:maf3: Ik miezerig leven?? :fpiraat: Goed dat je mij niet kent :alien:

En dat jouw reet voortdurend vuil is ligt zeker aan je gebrekkige opvoeding :duim: :fpiraat:

000NobelPrizes
28-09-03, 14:58
Geplaatst door sadeeQ
verveeld denk je nou echt dat ik wakker lig van wat jij te melden hebt debiel varken.


jij, je gabbers ,je gezeik,je normen,je waarden,je hele klote miezerige leventje bij elkaar geveegd op een hoopje is geen eens de moeite waard om mijn reet mee af te vegen :roker:

Heb je bijgehouden hoe vaak jij je reet hier op het forum in de strijd hebt gegooid, Sadeeq? :)

sadeeQ
28-09-03, 15:06
Ik miezerig leven?? :fpiraat: Goed dat je mij niet kent


een mislukte varkensboer die zuidafrika is uitgetrapt na de val van de apartheid.neeuh zulke domme boeren als jij heb ik genoeg van gezien,miezirige wezens , die een miezirige leventje leiden




En dat jouw reet voortdurend vuil is ligt zeker aan je gebrekkige opvoeding :duim: :fpiraat:


nope.ik word schijterig als ik jou of je soort zie,
:kotsen: :kotsen:

sadeeQ
28-09-03, 15:08
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Heb je bijgehouden hoe vaak jij je reet hier op het forum in de strijd hebt gegooid, Sadeeq? :)

:gniffel: tel het aantal debielen en sukkels a la an3s en je weet het

000NobelPrizes
28-09-03, 15:10
Geplaatst door sadeeQ
een mislukte varkensboer die zuidafrika is uitgetrapt na de val van de apartheid.neeuh zulke domme boeren als jij heb ik genoeg van gezien,miezirige wezens , die een miezirige leventje leiden




nope.ik word schijterig als ik jou of je soort zie,
:kotsen: :kotsen:


De geest is wel uit de fles, Sadeeq. Valt dit nog onder communicatie?

sadeeQ
28-09-03, 15:12
Geplaatst door 151 NobelPrizes
De geest is wel uit de fles, Sadeeq. Valt dit nog onder communicatie?

:fplet: met zulke debielen en sukkels valt niet te communiceren.als je het hard wil spelen moet je niet acheteraf gaan janken als een kindje en uithuilen bij een moderator

:jumping:

Tomas
28-09-03, 15:15
Geplaatst door sadeeQ
:fplet: met zulke debielen en sukkels valt niet te communiceren.als je het hard wil spelen moet je niet acheteraf gaan janken als een kindje en uithuilen bij een moderator

:jumping:

Dat voelt zeker best wel lekker dat je iedereen mag uitschelden omdat je het holmaatje van beheer bent, ofniedan?

an3sdej
28-09-03, 15:16
Fachachboun = SadeeQ ??

Ik heb eerder dit soort figuren op andere rorae meegemaakt !! Zeer eenzijdig. Nu kom ik ineens uit Zuid Afrika?? :handbang:

sadeeQ
28-09-03, 15:18
Geplaatst door Tomas
Dat voelt zeker best wel lekker dat je iedereen mag uitschelden omdat je het holmaatje van beheer bent, ofniedan?

:zwaai:
ik heb meer bans op mijn naam dan alle die kaaskoppen en zionisten bij elkaar ,dus flikker op met dat holmaatje gedoe van je,dat is iets voor zionisten en kazen :zwaai:

sadeeQ
28-09-03, 15:20
Geplaatst door an3sdej
Fachachboun = SadeeQ ??

Ik heb eerder dit soort figuren op andere rorae meegemaakt !! Zeer eenzijdig. Nu kom ik ineens uit Zuid Afrika?? :handbang:

:vierkant: hmm israel zou ook nog kunnen.alleen in die twee landen lopen zieke figuren van jou kaliber rond :stomp:

Tomas
28-09-03, 15:21
Geplaatst door sadeeQ
:zwaai:
ik heb meer bans op mijn naam dan alle die kaaskoppen en zionisten bij elkaar ,dus flikker op met dat holmaatje gedoe van je,dat is iets voor zionisten en kazen :zwaai:

Zullen we eens testen hoelang ik mag blijven met jouw taalgebruik en wijze van aanspreken?

Je bent wat dit betreft een scheinheilige hypocriet en da's in jouw geval niet eens dubbelop.

an3sdej
28-09-03, 15:21
Mandela is mijn vriendje hoor :hihi:

sadeeQ
28-09-03, 15:23
Geplaatst door an3sdej
Mandela is mijn vriendje hoor :hihi:

en sharon de mijne :lole:

sadeeQ
28-09-03, 15:26
Geplaatst door Tomas
Zullen we eens testen hoelang ik mag blijven met jouw taalgebruik en wijze van aanspreken?

Je bent wat dit betreft een scheinheilige hypocriet en da's in jouw geval niet eens dubbelop.

:engel: je mag het proberen.maar niet janken achteraf.Bman is voor een ban van een halve dagje in een psychische ziekenhuis beland :lekpuh:

Mark
28-09-03, 15:29
Geplaatst door Tomas
Zullen we eens testen hoelang ik mag blijven met jouw taalgebruik en wijze van aanspreken?

Je bent wat dit betreft een scheinheilige hypocriet en da's in jouw geval niet eens dubbelop.

Ik heb toestemming gekregen om slavernij te ontkennen, aan te geven dat ik een superieure blanke god ben, dat ik ver boven leraressen sta, dat verkrachte vrouwen het aan zichzelf te danken hebben, dat blanke mannen terecht altijd aan de macht zijn en blijven en dat god niet bestaat.

en dat allemaal omdat ze denken dat het grapjes zijn :duim:

Blade20
28-09-03, 15:47
Relax man,

als Sadeeq hier al zo doet zal hij in zijn omgeving weinig echte vrienden hebben. Vooral niet al te veel waarde hechten aan zijn gezwam, dat is het niet waard.

Enne Sadeeq,
kom maar op met je commentaar, ik heb al veel grotere en sterkere varkentjes als jouw gewassen.

an3sdej
28-09-03, 16:16
een psychische ziekenhuis

hihihi Wat is dat en psychisch ziekenhuis :knipoog: ??

Puk
28-09-03, 23:45
Geplaatst door sadeeQ
is een overblijfsel van die smerige corrupte westerse kolonisten.dan hoort een gore fascistische debiel als jij toch wel te weten ,domme varkenboer. :student:

Da's waar. We hadden ze allemaal met het zwaard moeten kerstenen. Foutje.

Blade20
29-09-03, 10:31
Geplaatst door sadeeQ
is een overblijfsel van die smerige corrupte westerse kolonisten.dan hoort een gore fascistische debiel als jij toch wel te weten ,domme varkenboer. :student:

Sadeeq, wat een zielig vertoon. Aan je vurige reacties kan ieder medemens aflezen dat je gewoon niet open wilt staan voor andere meningen.
Jammer, ik had gehoopt dat je een intelligente levensvorm was i.p.v. een koetje.