PDA

Bekijk Volledige Versie : hoe zit dat nou met die aangifte?



josta
27-01-03, 18:00
Ili had toch belooft dat zy ons nog zou inlichten over hoe het is gegaan met die aangifte in Almere?
Leg eens uit graag?

Bahmed
27-01-03, 18:54
Geplaatst door josta
Ili had toch belooft dat zy ons nog zou inlichten over hoe het is gegaan met die aangifte in Almere?
Leg eens uit graag?

Volgens mij weet ze dat ook nog niet precies.

Dutchguy
27-01-03, 19:18
Geplaatst door josta
Ili had toch belooft dat zy ons nog zou inlichten over hoe het is gegaan met die aangifte in Almere?
Leg eens uit graag?

Hou nou eens op met dat kinderachtige gedoe! Je kunt haar ook gewoon een mail sturen als je dat wilt weten.

i love israel
27-01-03, 21:31
volgens mij zou jij nog even je excuus aanbieden voor het feit dat ke hebt gezegd dat ik gebanned ben van joods.nl

josta
28-01-03, 11:05
Geplaatst door i love israel
volgens mij zou jij nog even je excuus aanbieden voor het feit dat ke hebt gezegd dat ik gebanned ben van joods.nl


dat jy gebanned bent heb ik niet gezegt en dat jy dat nu beweerd is typisch jou Tamida. maar als modorator bent weggestuurd ook al heb je dan de eer aan jouw zelf gehouden. Iederen kan lezen daar op dat forum dat de admin jouw paranoide noemde enzo en dat jy met allemaal daar zon beetje ruzie maakt. en hier probeer jy nou heel vrindelijk over te komen maar beweert op joods.nl wel mooi dat de moslims joden nazis noemen en zeg je daarby gouw niet alemaal hoor

maar leg noueens uit hoe dat met die aangifte is geworden?

Couscousje
28-01-03, 11:14
Geplaatst door josta
dat jy gebanned bent heb ik niet gezegt en dat jy dat nu beweerd is typisch jou Tamida. maar als modorator bent weggestuurd ook al heb je dan de eer aan jouw zelf gehouden. Iederen kan lezen daar op dat forum dat de admin jouw paranoide noemde enzo en dat jy met allemaal daar zon beetje ruzie maakt. en hier probeer jy nou heel vrindelijk over te komen maar beweert op joods.nl wel mooi dat de moslims joden nazis noemen en zeg je daarby gouw niet alemaal hoor

maar leg noueens uit hoe dat met die aangifte is geworden?

Vreemd, ik als militante Marokkaanse moslim heb toG heel duidelijk het beeld dat tamida een heleboel respect geniet op Joods.NL en dat zij ten tijde van het aGterbakse racistiche gedrag van sommigen daar haar functie als moderator heeft neergelegd. Of ze die inmiddels heeft hervat, weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat jij toG op zowat de laagste lat van de Joods.NL ladder staat...

Verklaart meteen ook de manier waarop jij hier tamida probeert zwart te maken. Gelukkig zijn wij gezegend met een goed stel hersens... Iets wat men van jou niet kan zeggen, helaas...

Daa-haag, Josti.

Cc

i love israel
28-01-03, 17:11
ik wacht nog steeds op je excuses josta. je kunt stoppen met draaien, je hebt gewoon zitten liegen dat je basrst.

Cc thxs en nee ik ben geen moderator en zal dat ook niet meer worden. alhoewel ik wel de indruk krijg dat men een heel klein beetje toeschietelijker aan het worden is. met de nadruk op een heel klein beetje.

voor de rest van het prikbord en Cc natuurlijk:

de jongen heeft een straatverbod gekregen en moet op minstens 50 meter bij het meisje vandaan blijven. bij overtreding word hij opgepakt en komt het geheel voor de rechter.

dus hopenlijk houd hij zich hieraan.

josta
28-01-03, 21:05
ach! hy heefteen straatverbod in de straat van zyn buurvrouw ? hahaha
je geloof het zelf zeker
en IK heb hier niet gelogen want zo respecteerd ben jy daar niet als cousje zegt, dat kan iederen zelf daar bekyken op de forum

i love israel
28-01-03, 21:26
ach! hy heefteen straatverbod in de straat van zyn buurvrouw ? hahaha

jij bent echt nog stommer dan het achtereindee van een varken he.

voor jou speciaal in hoofdletters, misschien snap je het dan.

HET GAAT OM DE BUURVROUW VAN HET MEISJE EN NEE DIE JONGEN WOONT NIET IN DIE STRAAT.


en IK heb hier niet gelogen want zo respecteerd ben jy daar niet als cousje zegt, dat kan iederen zelf daar bekyken op de forum

ik wacht nog steeds op excuses.

sil
28-01-03, 21:42
Geplaatst door josta
ach! hy heefteen straatverbod in de straat van zyn buurvrouw ? hahaha
je geloof het zelf zeker
en IK heb hier niet gelogen want zo respecteerd ben jy daar niet als cousje zegt, dat kan iederen zelf daar bekyken op de forum

Doe toch niet zo dom,en leer eens goed lezen.
Dan zie je wat er staat