PDA

Bekijk Volledige Versie : Brief van God??

keob nepo
28-01-03, 16:24
Ik kreeg vandaag een brief van God:

AANMANING

Wij hebben u al twee herinneringen gestuurd over het de door u verschuldigd aantal gebeden. Tot nog toe hebben we van u geen "betaling" gehad. Wij verzoeken u nogmaals om het verschuldigd aantal gebeden binnen acht dagen na de datum bovenaan deze brief aan ons over te maken.
Heeft u dit inmiddels al gedaan, mag u dit als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

God.

En toen werd ik wakker....sliep ik wel??

tetouangirl
28-01-03, 18:31
Wat wil je hiermee zeggen?

fatima20
03-02-03, 14:24
tzzzzzzzz, wat wil je daarmee zegge?!
Je moet gewoon op tijd bidden & verder stil zijn.

DKNY
04-02-03, 13:41
en wat wil je daar mee zeggen

NAJMA 17
04-02-03, 13:46
hey

Wat bedoel je er eigenlijk mee??????????????!!

Najma

ynnad pad
13-02-03, 17:59
Liever een aanmaning van God dan van de overheid

salimma19
14-02-03, 17:23
Geplaatst door NAJMA 17
hey

Wat bedoel je er eigenlijk mee??????????????!!

Najma

Ahum......hoe dom kan je zijn?????????

Lees en denk goed na (als dat niet een te zware optie voor je is).
Dan zul je het vanzelf wel begrijpen. En als het dan nog niet lukt......mag je altijd een prive bericht naar mij sturen. Ik ben bereid je te helpen.

ynnad pad
14-02-03, 17:33
Beste salimma19,

Ik heb een e-mail gekregen dat je op mijn reactie iets te zeggen hebt...??? Dom?

Ach ja...

Als je hulp wilt mag je nog een mailtje sturen hoor!

Gr.

NAJMA 17
14-02-03, 17:49
Geplaatst door salimma19
Ahum......hoe dom kan je zijn?????????

Lees en denk goed na (als dat niet een te zware optie voor je is).
Dan zul je het vanzelf wel begrijpen. En als het dan nog niet lukt......mag je altijd een prive bericht naar mij sturen. Ik ben bereid je te helpen.

Hallo

Je bent zelf dom!!! :stomp: Ik begrijp heus wel wat ie bedoeld hoor en dan hoef je me niet meteen dom te vinden. :duivels: En ik was niet eens de enige die zei wat wil je ermee zeggen?! Dus jij vind me dom doen ik laat zien wie dom is?! En denk een keer na voor dat je wat typt jij weet zeker niet eens waar je het over hebt maar ik ga maar weer eens beslama

Najma :fpuh:

nazi_07
14-02-03, 21:01
:schok: Wat ik wil melden is dat de jongeren van tegenwoordig, zich laag maken voor niets terwijl ze meer waard zijn dan dat ze denken? Ik hou heel veel van mijn broeders en zusters maar in feiten kan ik er niet tegen. Dat meisjes geen zelf respect tonen voor zich zelf. en dat de jongens met de voeten van de meisjes spelen? Sorry maar ik zeg de waarheid. Men moet denken naar ALLAH en de dag des oordeels.
mogen ALLAH ons vergeven.

dank u :loens:

xoujdagirlx
14-02-03, 21:14
ik wil even zeggen dat niet alle meisjes zo zijn
je hebt ook goeie meisjes
maar aan de ene kant heb je wel gelijk

ynnad pad
14-02-03, 22:18
Je moet bidden, ALLEEN als je dat wilt een waar is de humor gebleven?

ouissra
03-03-03, 14:48
Je hebt het leuk uitgebracht maar je moet weten dar er over de islam niet valt te grappen.mister wie je ook maar bent en mensen thalaw. :lole:

farahsweety
06-03-03, 13:56
Geplaatst door keob nepo
Ik kreeg vandaag een brief van God:

AANMANING

Wij hebben u al twee herinneringen gestuurd over het de door u verschuldigd aantal gebeden. Tot nog toe hebben we van u geen "betaling" gehad. Wij verzoeken u nogmaals om het verschuldigd aantal gebeden binnen acht dagen na de datum bovenaan deze brief aan ons over te maken.
Heeft u dit inmiddels al gedaan, mag u dit als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

God.

sallam

he ik wil effe weten of je het zelf verzonne hebt om grappig te zijn of heb je het gedaan om een reden. als je het hebt gedroomd dan zal het zekr wel een boodschap van Allah (swt) zijn. om een pesoonlijke reden .bv als je niet op de juiste wijze bid of juist helemaal niet. en ik wil de mensen die fel hebben gereageerd effe zeggen dat het best wel zou kunne gebeuren... ga maar boeken lezen over de islaam, dan zullen jullie wel weten.....

thala

En toen werd ik wakker....sliep ik wel??

Zinagirl21
15-03-03, 16:49
:wohaa:

Hello, het kan zijn dat je misschien een tijdje dacht aan beginnen met bidden of waarom bid ik niet? Want meestal als je de hele tijd aan iets denkt, droom je ervan. Of het is een boodschap bid, want je gaat binnenkort dood. Ik weet het ook niet hoorr!!!!!

Ik lul maar wat.......

Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :maf3:

keob nepo
15-03-03, 17:11
Leuk om te zien hoe mensen kunnen reageren op een grap.

We out.

Zinagirl21
15-03-03, 17:17
:rolleyes:

OOh dus het was een grap, ik dacht al dat het niet waar kon zijn. Maar het is wel een goeie verhaaltje, vond hem ook grappig.

hahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahaha :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

MaDe-iN-MaRoC
22-03-03, 18:20
Keob nepo welleens gedacht aan therapie ofzo?

het is maar een suggestie.
of bel korrelatie :gsm: .

keob nepo
22-03-03, 19:22
Geplaatst door MaDe-iN-MaRoC
Keob nepo welleens gedacht aan therapie ofzo?

het is maar een suggestie.
of bel korrelatie :gsm: .

Bedankt voor je suggestie. Ik beschouw het maar als een compliment.
Dat je dit zegt betekent voor mij dat ik mijn rol goed heb neergezet en dat mijn inlevingsvermogen buitengewoon goed is. Jij gelooft namelijk iets wat ik jou heb willen doen geloven.
Dus hierbij wil ik je bedanken voor je (onbewuste) compliment.
Bovendien loop ik al bij een therapeut. Is volgens mij niks mis mee hoor.

We out.