PDA

Bekijk Volledige Versie : Is Hirshi uiteindelijk geintegreerd?



Rocky
28-01-03, 17:53
Ik ben het nou helemaal kwijt jongens. We maken ons zo druk om het integratieproces, dus vroeg ik me af in hoeverre het woord integratie van mijn huidige KRAMERS NL woordenboek is afgeweken.
Integratie: Het tot stand brengen van een eenheid!!!!!!!!
In het bijzonder van personen van een ander ras of een ander cultuur in een samenleving.

Zoals ik het begrepen heb uit dit forum blijkt, om te integreren in deze samenleving is het noodzakelijk om geloof, roots, traditie enz. af te zweren. Denk aan A.H. ALI



CONCLUSIE: Ayaan is prima geïntegreerd, want die voldoet aan hierboven genoemde voorwaarden EN IS TEVENS BEVORDELIJK VOOR HET INTEGRATIE PROCES IN ONS LAND, VINDEN JULLIE OOK NIET??

HijabiLady
28-01-03, 18:00
Nou echt wel.......heel erg bevordelijk voor de integratie....

De meeste Moslims hebben na alle kritiek zoiets van opdonderen met die integratie. Ze zijn boos, gekwetst en hebben er geen zin meer in. Het zogenamde tolerante Nederland heeft een hoop mensen enorm teleurgesteld de laatste tijd.
Dan hoor je iemand zeggen: "Eerst deed ik me best nog wel om rekening te houden met anderen. Maar nu heb ik er echt genoeg van. Ze hebben gewoon een hekel aan ons, klaar. Ik ga me echt niet meer aanpassen hiero, ze bekijken het maar met hun integratie."

En dan denk ik: hirshi ali bedankt! echt een fijne bijdrage...........

niet dat alles nou ineens de schuld van hirshi is, maar de afgelopen twee jaar zijn een teleurstelling geweest, en zij is de druppel......

BiL@L
28-01-03, 18:10
Aha!

Hamza-T
29-01-03, 12:03
their false resolutions
like integration,
assimilation, participation
in the man-made system
kufuristic ideology
taking away your identity
mentally in-slaving you all
gaze at how they sway
as long as they get paid
calling for human rights!!?
you think they care?!!
the sanctions they put
on the Muslims every where
Oh Muslim youth be aware!
don’t be naïve!
Melt and slide a way
From the ROPE OF ALLAH
THE DEEN OF HAQ &
THE PROPHET’S WAY
or you’ll be a slave
to their play