PDA

Bekijk Volledige Versie : ...Bolle "Orakel"



plexus
29-01-03, 12:49
Wir haben es nicht gewubt

Ayaan Hirsi Ali begaat de vergissing Mohammed te omschrijven als een 'perverse tiran', vergelijkbaar met Bin Laden of Saddam, en gelijk heeft ze, maar zoiets zeggen mag natuurlijk niet. Haar VVD haastte zich te verklaren dat 't hier 'een persoonlijk verhaal' betrof, de rapen zijn gaar, want alles wat je over Jezus of de God der christenen wel mag zeggen, mag niet over Allah en Zijn geitenneukers.
Hoezeer Hirsi Ali een open zenuw geraakt heeft, mocht blijken uit het optreden van de Libanees Abou Jahjah namens de Arabisch-Europese Liga in NOVA; hij liet één keer zijn masker zakken en dat was toen 'ie verklaarde 'ze moet haar mond houden' en het vermoeden uitsprak dat Mevrouw behoefte heeft aan een therapeut.
't Was jammer dat de ondervragers niet in topvorm waren - ze werden ter plekke weggeluld door hun gast -, want met name Matthijs van Nieuwkerk is wat te licht voor zo'n onderhoud met een begaafde demagoog. Abou Jahjah meldde vóór Palestijnse zelfmoordaanslagen te zijn, behalve als er kinderen om zeep worden geholpen, "want ik ben moslim", en geen journalist die dan 'ns opmerkt dat zulks een tikkeltje hypocriet is, want wat nu als er een moeder met haar baby in de bus naar Tel Aviv gaat? Is de moord op haar niet verwerpelijk en die op haar kleine wel?
De duisterste Middeleeuwen staan voor de deur en onze Belgische pleitbezorger van het ware geloof had niet duidelijker kunnen maken hoezeer hij Westerse normen en waarden veracht. Dat hadden de ondervragers overigens niet in de gaten, die waren maar wat opgelucht toen Abou Jahjah hen meldde dat België meer racistisch is dan Nederland. Goed zo jongens!
Hoewel zo ongeveer iedereen in mijn omgeving me voor gek verklaart dat ik op Hirsi Ali heb gestemd, dank ik de Heere op mijn blote knieën zulks gedaan te hebben, al was 't maar omdat ze binnenkort monddood zal worden gemaakt, zo valt te vrezen. Ik ben benieuwd wanneer ze zal worden neergeschoten, en door wie. De wakkere ondervragers van NOVA zullen één en ander op de voet volgen.
Gelukkig maar.
Na de moord op Fortuyn had ik niet gedacht dat er al weer zo spoedig een nieuwe steen des aanstoots op zou duiken; maar ze komt er aan! Uit een kleine enquête tijdens Het Lagerhuis bleek dat maar liefst 62 van het Nederlandse kijkersvolk tegen Ayaan's opvattingen is, althans, dat haar uitlatingen de integratie van onze islamitische medemens niet ten goede komen. Je zou kunnen zeggen dat het geloofsartikel van ons recht niet-gelovig te zijn een kwestie van beschaving is in een gewone democratie, maar nee hoor, wij 'kwetsen' liever niet, wij kruipen liever weg voor de onverdraagzaamheid die ons uit de riolen van Allah tegemoet vloeit.
Hirsi Ali begaat de vergissing te denken dat vrije meningsuiting in onze geweldige democratie serieus wordt genomen, 't Zijn de verkondigers van de haat zoals Abou Jahjah ("Assimilatie is fascisme", "De Israëlische bezetting is te vergelijken met de bezetting van de nazi's" enzovoorts) die altijd ruim baan krijgen in hun pogingen een klimaat te scheppen waarin de vinger aan de trekker komt. Zo ging 't met Fortuyn, zo zal 't gaan met Hirsi Ali.
Vrees de Abou Jahjah's die altijd weer babbelen over 'respect'. 't Betreft hier altijd een stille waarschuwing van mensen die nooit enig 'respect' tonen voor jouw opvattingen, maar die omgekeerd wel verwachten dat jij in het stof buigt voor de hunne. Allah's pooiers zijn op jacht en Ayaan zal boeten.

Theo van Gogh

Orakel
29-01-03, 18:46
http://home.hetnet.nl/~hfilmgloriepics/Theo_van_Gogh1.jpg


Brrrrrrrr....

Lelijke populist.... alhoewel hij soms wel keigave humor heeft.

Dutchguy
29-01-03, 18:52
Geplaatst door Orakel
http://home.hetnet.nl/~hfilmgloriepics/Theo_van_Gogh1.jpg


Brrrrrrrr....

Lelijke populist.... alhoewel hij soms wel keigave humor heeft.

Ik mag hem ergens wel, ook al ben ik het lang altijd niet met hem eens. Om bijv. Pim Fortuyn nou steeds 'de Goddelijke Kale' te noemen gaat mij wat ver. Maar aan de andere kant mag ik hem wel omdat hij ook zichzelf niet al te serieus neemt. Ik herinner me nog dat hij een paar jaar terug een hele foute datingshow als travestiet verkleed presenteerde, ik bedoel maar. En hij heeft inderdaad gevoel voor humor.

Joesoef
29-01-03, 18:57
Ik heb er best een trede op mijn no-claim voor over om dat gezwel op het zebrapad tegen te komen. Ruitewisser aan........ :wohaa:

Orakel
29-01-03, 19:07
Geplaatst door Joesoef
Ik heb er best een trede op mijn no-claim voor over om dat gezwel op het zebrapad tegen te komen. Ruitewisser aan........ :wohaa:

http://www.hummer-engines.com/hummer-picture-5.jpg

:denk: