PDA

Bekijk Volledige Versie : Het bewijs dat HIND de beste is !!!!!!



Moxi
30-01-03, 01:05
Beste landgenoten,

Hind is het gewoon, helemaal nu ik erachter ben gekomen dat ze prachtig Arabisch kan zingen.

Beloof me wel dat je haar op z'n minst met 1 sms'je steunt als je iedere keer naar IDOLS kijkt.

We moeten haar helpen. Zij verdient het gewoon!


Op de volgende link vind je het bewijs dat ze een SUPERSTER is:

KLIK HIER (http://members.home.nl/elroybrouwer/)



GO HIND!

Couscousje
30-01-03, 12:05
Waarom is deze topic in hemelsnaam een topper?

Cc

Moxi
30-01-03, 14:15
Geplaatst door Couscousje
Waarom is deze topic in hemelsnaam een topper?

Cc

Nou CC,

Omdat ik trots ben op wat Hind tot nu heeft neergezet. Eindelijk eens een keer wat positieve berichtgevingen over Marokkanen in Nederland.

Daarnaast leek het me leuk om ook anderen hiervan op de hoogte te brengen.

Vind je de locatie van de topic niet juist?? Laat het me even weten!

Het was vrij laat op de avond toen ik het bericht plaatste, dusssss....


Groetjes, uit Eindhoven!

Bottleneck
30-01-03, 14:17
Mooie vrouw!
Maar ze zal niet op de steun van HAMZA-T hoeven te rekenen.. ze ziet er toch veel te westers uit, een sexobject, en ze laat zich bovendien uitbuiten in een televisie-programma. Schande, nietwaar Hamza?
:D

Couscousje
30-01-03, 16:52
Geplaatst door Moxi
Nou CC,

Omdat ik trots ben op wat Hind tot nu heeft neergezet. Eindelijk eens een keer wat positieve berichtgevingen over Marokkanen in Nederland.

Daarnaast leek het me leuk om ook anderen hiervan op de hoogte te brengen.

Vind je de locatie van de topic niet juist?? Laat het me even weten!

Het was vrij laat op de avond toen ik het bericht plaatste, dusssss....


Groetjes, uit Eindhoven!

Ik was in de veronderstelling dat topics met een "belangrijke inhoudelijke discussie" in aanmerking kwamen voor een plek bovenaan het forum...

Ik zou niet weten wat voor intelligentie discussie deze topic zou kunnen oproepen...

Cc

Moxi
30-01-03, 17:55
Geplaatst door Couscousje

Ik zou niet weten wat voor intelligentie discussie deze topic zou kunnen oproepen...

Cc

Ik ook niet :lekpuh:

CC,

Als frequente bezoeker van Maroc.nl weet jij als geen ander waar deze topic het beste tot zijn recht komt!

Kom op CC, geef me 's een HIND!

Couscousje
30-01-03, 18:00
Geplaatst door Moxi
Ik ook niet :lekpuh:

CC,

Als frequente bezoeker van Maroc.nl weet jij als geen ander waar deze topic het beste tot zijn recht komt!

Kom op CC, geef me 's een HIND!

De naam is Cc.

En deze topic zou beter tot zijn reGt komen op de GFT-bak van Maroc.NL a.k.a. Wie schrijft die blijft.

Cc

Joesoef
30-01-03, 19:34
Ik geloof eerder dat er een van de beheerdertjes een beetje verliefd is. Voorjaarslucht of zo.

Maar ik kan begrijpen dat ie er een beschuitje mee wilt eten. Zijn toppertje ja, onder de dekens.

busbeest
30-01-03, 21:39
Het mag dan wel hind zijn maar niet de hind uit idols.
Dit is gewoon een libanese zangeres die allang een album heeft uitgebracht:
http://www.deraradio.com/Playlist/Default.asp?q=f&f=%2FArabic%2FKhaleji%2FHind

De Rode Roos
30-01-03, 23:56
Ik ben absoluut fan van Hind! :)

Cub
31-01-03, 09:10
Ik hoop ook dat Hind wint. Ze is gewoon de beste!

Hamza-T
31-01-03, 13:40
Mooie vrouw!
Maar ze zal niet op de steun van HAMZA-T hoeven te rekenen.. ze ziet er toch veel te westers uit, een sexobject, en ze laat zich bovendien uitbuiten in een televisie-programma. Schande, nietwaar Hamza?

Hahhahahaah

Dank u ik geloof dat ik een denktank heb gevonden die al dingen bedenkt en concludeerd zonder dat ik er ook maar over gelezen heb.
Wist je trouwens al dat ik zelf wel een echte westerling ben,en dat de Hamza aan wie ik mijn naam ontleen is laten vermoorden door de Hind waar zij haar naam aan ontleent,deze Hind die toen nog slavendrijfster was had namelijk een grote hekel aan Hamza die voor zijn bekering een alcoholist en tijgerjager was.
Hind is later ook nog bekeerd tot de Islam,maar was niet erg geliefd bij Mohammed (saw) want Hamza was zijn lievelings oom.
Ik hoop niet dat ik binnenkort net als Onfortuyn met kogelgaten op straat lig omdat ik niet zo sympathiek over Hindje Idolkindje ben geweest.

indygirl_roosje
31-01-03, 21:50
HIND IS DA BOMB!

:wink: :) :cool: :fpimp: :fpetaf: :fparty: :wohaa: :lole: :love2: :love: :tover: :maroc: :nl: en alle andere positieve smilies for my girl Hind! Mijn stem krijgt ze zeker! Hind, na hey! Leve Hind! En ze is geen sexsimbool, ze is gewoon zichzelf. Een mooie, aantrekkelijke, slimme en muzikale meid die weet wat ze waard is!


Goetjezzz,

Roos.

Bas
01-02-03, 19:01
HIND ROCKS!!!!! :handbang: :handbang: :handbang:

indygirl_roosje
01-02-03, 22:52
Give a big applause for my girl Hind! Go go HIND!!!!!!!

Thalla,

Roos.

De Rode Roos
01-02-03, 23:56
Hind was vandaag weer super, kijk hier: http://www.rtl.nl/shows/idols/home/filmpjes_live4.xml

Dutchguy
02-02-03, 00:31
Hind was weer goed, maar mijn favoriet was deze week Dewi.

Tomas
02-02-03, 10:11
Hind zit hier op 't antonius, hoorde ik van de week van mijn buurmeisje dat kwam oppassen. M'n buurmeisje kent 'r dus. Dus ze is ook mijn favoriet.

Waarmee weet ik eigelijk niet. Doet dat er toe?

mulan
03-02-03, 08:03
Geplaatst door Tomas
Waarmee weet ik eigelijk niet. Doet dat er toe?

Nee.........het is massa-tv dus waarom zou je op de hoogte moeten zijn.Doe gewoon mee en niet zeuren.Go HIND :maf2:

jigsawpuzzle
04-02-03, 03:29
Geplaatst door Moxi
[B]Nou CC,

Omdat ik trots ben op wat Hind tot nu heeft neergezet. Eindelijk eens een keer wat positieve berichtgevingen over Marokkanen in Nederland.



Oh is ze Marokkaans? Wist ik niet.
Staat dat op haar voorhoofd? Ik zie gewoon een leuk Nederlands meisje dat heel goed kan zingen. Of haar vader of grootvader dan in een ander land is geboren vind ik dan weer niet zo interessant.

Ik snap je best dat je als tegenwicht tegen al die negatieve berichten over Marokkanen vermeld wil hebben dat een Marokkaans meisje (als ze dat is - hoe weet je dat eigenlijk?) iets moois presteert, maar in hokjes denken doen er al genoeg.

dinatanger
05-02-03, 01:10
Ten eerste wil ik effe zeggen dat Hind ABSOLUUT MIJN FAVORIET IS!! zij kan gewoon fantastisch zingen, heeft een mooie uitstraling en komt zeker niet dom over!!! kortom mijn stem heeft ze!!! ten tweede wil ik effe zeggen tegen diegene met die rare naam(no hard feelings!) hind is dus wel een marokaans meisje en dat mag hardop gezegd worden ook!!! of ben je het zoo gewend geraakt dat marokanen een negatief beeld hebben dat je het niet kan inzien dat het niet altijd negatief hoeft te zijn? ik vind het dus wel belangrijk dat er effe bij gezegd wordt dat ze marokaans is, en wanneer ik naar haar kijk zie ik geen nederlands meisje zoals jij maar een marokaans meisje die haar doel nastreeft!!!
YOU GO GIRL!!!!

jigsawpuzzle
05-02-03, 02:42
Geplaatst door dinatanger
(...) ten tweede wil ik effe zeggen tegen diegene met die rare naam(no hard feelings!) hind is dus wel een marokaans meisje en dat mag hardop gezegd worden ook!!! of ben je het zoo gewend geraakt dat marokanen een negatief beeld hebben dat je het niet kan inzien dat het niet altijd negatief hoeft te zijn? ik vind het dus wel belangrijk dat er effe bij gezegd wordt dat ze marokaans is, en wanneer ik naar haar kijk zie ik geen nederlands meisje zoals jij maar een marokaans meisje die haar doel nastreeft!!!


Allereerst: één van de uitgangspunten van dit forum is dat je respect voor elkaar toont en dat houdt onder andere in dat je elkaar geen woorden in de mond legt die niet daadwerkelijk zijn gebruikt, danwel bedoeld. Dat houdt tevens in dat je iemand beoordeeld op zijn of haar karakter en/of prestaties en niet op waar diens voorvaderen het levenslicht zagen. Als je niet wil dat Marokkanen (met dubbel k) zich constant negatieve berichtgeving in bepaalde media moeten getroosten (en dat wil ik inderdaad niet en -naar ik aanneem- jij ook niet), dan zou het van een kwalijk dubbele moraal getuigen om dan de positieve berichten over een bevolkingsgroep wel buitenproportioneel uitgebreid te berichten. DAT is wat ik (weliswaar iets beknopter) heb gezegd, niet dat ik coûte que coûte geen positieve berichten over Marokkanen in de media (of fora) wil zien.
MAAR beste Dinatanger, ik ging daarbij uit van een door mij (en hopelijk velen met mij) gewenste ideale situatie waarin die negatieve beeldvorming niet meer bestaat. (Ik ben een idealist, daar kun je me naar gelieve om prijzen of vervloeken). En aangezien die situatie helaas (nog?) geen werkelijkheid is, kan ik me jouw reactie heel goed voorstellen. Als ik Marokkaans bloed in mijn aderen had dan was ik waarschijnlijk ook apetrots geweest op Hind. Net zoals ik en 16 miljoen andere Nederlanders dat over twee jaar zullen zijn als ze namens Nederland het Eurovisie Songfestival wint. Bottom line is denk ik dat we elkaar gewoon verkeerd begrepen.
Overigens weet ik nu nog steeds niet waardoor jullie er zo van overtuigd zijn dat Hind van Marokkaanse komaf is. En daar was het me nou eigenlijk allemaal om te doen :fplet:


Mzzl


P.S. voor Beheer: effe off-topic... Weinig mis met dit forum maar het is wel walgelijk traag. Zou het misschien op een wat betere server geplaatst kunnen worden?