PDA

Bekijk Volledige Versie : Zorro? waar ben je mee bezig????

MOSLIMA23
30-01-03, 23:57
Assalamo alaikom allemaal,

Meneer ZORRO!

Hoe haal je het in je hoofd om op een prikbord waar zoveel jongeren op kunnen, te gaan schrijven dat een hoofddoek niet verplicht is?

Hoe denk je dat de jonge meiden onders ons, die net met de islaam in aanraking komen ( we worden als moslims geboren, maar we LEREN om echt moslim te zijn), en die zich al onzeker voelen door te weinig informatie over de islam, gaan voelen bij het lezen van jou berichtje?
je hebt namelijk zo goed verwoord, dat iedereen die weinig weet over de islam, je gelijk gaat geven!
je hebt het al ergens anders op deze site geplaatst onder een ander naam. Dus: wat voor spelletje speel je precies?!

laat het duidelijk zijn: een hoofddoek is verplicht.
het is zelfs zo, dat een getrouwde vrouw die ongesluierd de deur uitgaat, de hele tij door de "EL MALA-IKA", de engelen, wordt vervloekt tot ze weer thuis is!

Ik ben zelf ook een vrouw en weet waar ik het over heb.
ik draag mijn hoofddoek met alle trots en moge allah ons allemaal standvastig maken in ons geloof!

Moge allah je vergeven en op het juiste spoor leiden.
als dat je wens is tenminste!?

Moslima23

Zahera29
31-01-03, 13:24
Salaam Aleikum Moslima23,

Ik ben het helemaal mee eens dat Zorro (beginnende) Moslima's en geintresseerden misleidt door allerlei onzin te plaatsen.

Hierbij een tip.
Stoor je aan een willekeurig geplaatst bericht, meldt dit aan beheer met je uitleg erbij.

Als het aan mij ligt en misschien ook wel aan jou, zouden deze berichten niet eens geplaatst mogen worden.

Blijf dus reageren!
Laat niets jou tegenhouden!
Stand up for your believes and rights!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zahera

Joesoef
31-01-03, 17:34
Geplaatst door MOSLIMA23
Assalamo alaikom allemaal,

laat het duidelijk zijn: een hoofddoek is verplicht.
het is zelfs zo, dat een getrouwde vrouw die ongesluierd de deur uitgaat, de hele tij door de "EL MALA-IKA", de engelen, wordt vervloekt tot ze weer thuis is!

Moslima23

Nu weet ik waarom mijn buurman weduwe is. Geen dronken automobilist maar gewoon twee engelen.

adib
04-02-03, 14:53
Mevrouw Moslima23,

Hoe haal je het in je hoofd om op een prikbord waar zoveel jongeren op kunnen, te gaan schrijven dat een hoofddoek verplicht is?
Hoe denk je dat de jonge meiden onder ons, die net met de Islam in aanraking komen (we worden niet als moslims geboren en soms leren we het ook nooit om echt moslim te zijn) en die zich al onzeker voelen door te weinig informatie over de Islam, zich gaan voelen bij het lezen van jou berichtje?
Je hebt het namelijk zo goed verwoord, dat iedereen die weinig weet over de Islam, je gelijk gaat geven!
Laat het duidelijk zijn: over de vraag of een hoofddoek verplicht is, wordt binnen de Islam heel verschillend gedacht. Jouw mening is daarbij evenmin maatgevend als die van Zorro en het is de taak van iedere moslim om daarbij een eigen afweging te maken en zich vooral niet te bemoeien met de afwegingen van anderen.

Adib

MiSs JebLiYa
08-02-03, 21:48
:jammer: so pathetic...

Joesoef
08-02-03, 22:07
Geplaatst door MiSs JebLiYa
:jammer: so pathetic...

Je mag het dan niet eens zijn met MUSLIMA23 maar zo reageren is niet netjes. Ga gewoon het dialoog aan en verklaar jouw mening.