PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie wil er op TV bij de NMO?



Couscousje
31-01-03, 11:25
L.S.,

Onderstaande mail heb ik van één van de redacteuren van de NMO ontvangen; de NMO is met SPOED op zoek naar chatters/ gebruikers van internet sites als maroc.nl en ***********. Ben je geïnteresseerd, en wil je meewerken aan een tv-reportage van de Nederlandse Moslim Omroep? Neem dan contact op met Raziye Yilmaz-Okur(redacteur):

Nederlandse Moslim Omroep
Postbus 418
1200 AK Hilversum
Tel: 035-6 252 962
Fax: 035-6 281 240
E-mail: [email protected]

Ken je mensen waarvan je denkt dat ze geïnteresseerd zullen zijn? Stuur deze mail dan door. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jamal Essanoussi

*

Ik ben bezig met een TV reportage over "hoe extreem" islamitische Internet sites in Nederland zijn. In het programma gaan wij aandacht besteden aan twee internetsites in het bijzonder aan **************** en www.moslimdatabase.nl. Beide sites hebben extreme uitspraken ten opzichte van moslims en niet moslims.

Daarnaast willen wij met een neutrale persoon praten (chatter/gebruiker) die de na en voordelen van Internet kan belichten.
De respondent die deel wil nemen aan ons tv programma, moet voldoen aan de volgende profielschets;

- Zij/Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
- Zij/Hij moet op de hoogte zijn over de volgende internetsites; maroc.nl. ***********. lokum.nl, naffertime, salaam, yasmina.nl, moslimdatabase enz.
- Leeftijd minimaal 20 jaar.

De bedoeling is dat wij een kort interview willen houden met onze respondent over Internet, over de sites die zij/hij bezoekt, haar/zijn mening over de extreme sites en wat is de functie & invloed van dergelijke sites op hun dagelijks leven?

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en rekenend op uw medewerking, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Raziye Yilmaz-Okur
Redacteur

Cc

Tomas
31-01-03, 11:34
Geplaatst door Couscousje

Leeftijd minimaal 20 jaar.


Cc

Dan blijven er maar 2 over....

En ik ken al die internetsites niet.

Couscousje
31-01-03, 12:00
Geplaatst door Tomas
Dan blijven er maar 2 over....

En ik ken al die internetsites niet.

:haha:

Ik wil niet weten wie die andere is...

Cc

plexus
31-01-03, 13:02
...is dat niks voor jou Cc ...tenminste 1 reden om naar de NMO te kijken :roker:

Hamza-T
31-01-03, 14:00
Welke sites zijn het dan allemaal?
Of heb je ze zelf gecensureerd omdat je niet wil dat iedereen weet welke sites het precies zijn Cous Cousje?

Hamza-T
01-02-03, 23:35
Ik heb nu toch zo'n ongelofelijke zin om je helemaal verrot te schelden,maar ik doe het niet.
Ik ben namelijk niet zo dom als dat je denkt dat ik ben.
Je waant jezelf nogal slim en hoog he?
Het zegt meer iets over jou mentaliteit dat je mijn moeder erbij betrekt.
Ik heb trouwens niet eens iets slecht getypt alleen maar dit **** zoals je kan zien vier sterretjes,ik bedoelde hier mee dat ik je best wel zat ben omdat je altijd zo'n grote bek tegen mij hebt.