PDA

Bekijk Volledige Versie : Over Yehiyaayyash



Hamza-T
31-01-03, 16:53
Deze topic is voor en over mijn broeder Yehiyaayyash.
Salaam aleikoem warachmatulahi wa barakatuhu alle moslims,en Yehiyaayyash in het bijzonder,ik mis zijn goede stukken en ben teleurgesteld in zijn ban.

Waarom word er iemand geband omdat hij een vervelend schepsel als Ayaan Hirsi Ali uitschold voor G-pleklozeprostituee,terwijl veel van die kafiers (met namen als V.O.C,Pak Die Schaap,J.M.T. en Idriss)die op dit forum zitten en ons moslims achterlijk noemen,daarbij ook nog zeggen het geheel met Hirsi Ali eens te zijn en nog maar wat lasterlijke dingen over onze geliefde profeet Mohammed (saw) zeggen,en daar zo goedkoop mee wegkomen.
Ik heb al posts gezien waar ons geloof 'achterlijk' word genoemd en ook 'barbaars' ook noemde iemand Mohammed (saw) in andere woorden 'jodenmoordenaar' en dat wij tirannen voor onze vrouwen zijn en er is nu weer een nieuw onverlaat hier die suggereerd dat we schapen pakken.

Ik bedoel :
''Hallo beheer is dit normaal?
Mogen deze mensen dit wel zomaar allemaal zeggen?
Ik ga hen toch ook niet zomaar uitschelden voor homo's pedo's of junkies of weet ik veel wat.
Wil ik ook niet doen hoor,ik gebruik liever normale woorden.
Zo dit wou ik echt even kwijt!

De Rode Roos
31-01-03, 17:06
Nou, ik zal Yehi niet missen. :boogie:

Hamza-T
31-01-03, 17:12
Kid:''Puk the boogie man is inside!''

Puk:''Who is inside maroc.nl?''

Kid:Puk look the boogieman yehiyaayyash is inside Look!''

(Voor de kenners van Haloween)

Pixelshade
01-02-03, 00:37
over bannen gesproken, wanneer kan puk weer een ban krijge? tis onderhand wel tijd

Pixelshade
01-02-03, 09:32
Geplaatst door Puk
Jeetje Pixel... weer last van je PMS?

nee van jouw :zwaai:

Bottleneck
01-02-03, 15:15
Geplaatst door Hamza-T

Waarom word er iemand geband omdat hij een vervelend schepsel als Ayaan Hirsi Ali uitschold voor G-pleklozeprostituee,terwijl veel van die kafiers (met namen als V.O.C,Pak Die Schaap,J.M.T. en Idriss)die op dit forum zitten en ons moslims achterlijk noemen,daarbij ook nog zeggen het geheel met Hirsi Ali eens te zijn en nog maar wat lasterlijke dingen over onze geliefde profeet Mohammed (saw) zeggen,en daar zo goedkoop mee wegkomen.


Ik ben VOC, kom eens met 1 citaat van mij waarin ik zeg dat ik moslims achterlijk vind!!!!!

mannetje....

Hamza-T
01-02-03, 23:46
Pardon ik doelde op je naam(ook pak die schaap),idriss heeft het woord achterlijk ook nooit genoemd maar jullie zijn wel beide fel bezig,vooral Idriss is erg hatelijk en belachelijk bezig over de Islam.

jaja
02-02-03, 14:39
Geplaatst door yehiyaayyash
.... Beheer is immers geen moslim ,en het doet hem ook niks .
:student: Yehi Yehi Yehi, als je zo doorgaat blijven er wel heel weinig moslims over op deze wereld. Nu is zelfs het beheer al niet gelovig genoeg .... (ik begrijp dat er volgens jou maar een paar duizend moslims in nederland wonen, want voordat ze aan jouw criteria voldoen ... dat is maar weinigen gegeven. :( )
PS: sinds wanneer mag jij bepalen wie moslim is en wie niet .... :wijs:

bman
02-02-03, 20:10
Geplaatst door Brie
Verstandige beslissing om hier weg te gaan, opgeruimd staat netjes! Wel flauw om beheer op zo'n kinderachtige wijze zwart te maken. Als iemand jou veel kansen heeft gegeven met al je opruiende en haatdragende praatjes is Dick het wel.

Ik zag dat bent verhuisd naar Maghreb Online a.k.a. PolderTaliban Online. Je zult het daar vast naar je zin hebben, zolang je maar geen kaffir bent en geen kritiek op moslims levert mag alles daar namelijk.

Hmmm..misschien moet ik dan ook maar eens daarheen.