PDA

Bekijk Volledige Versie : De Smerige LEUGENS van Ashfoura



Joe
03-02-03, 14:04
Geplaatst door Ashfoura
Ik heb nog nooit een volk gezien dat zo goed is in het vertellen en geloven van smerige LEUGENS.

Oh ja, ik ben het met Sadeeq eens, jammer dat er nou ineens weer zo veel beestjes met een blauw-witte vlag rondlopen. Het was prettig en clean en nu wordt het weer vervuild door bekjes die alleen akelige woorden en leugens schijnen te kunnen voortbrengen.

Aldus een citaat te vinden op een geopende thread die beoogt te polariseren. ( zie http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=769291#post769291 )

Ik zou graag de volgende drie vragen willen stellen:

Welk volk bedoelt Ashfoura hier?

En welke forummers worden hier voor "beestjes" met "bekjes" uitgemaakt?

Waar wordt deze menslievende taal aangeleerd, gebaseerd op geloof misschien?

Eventjes verder verheugt zich iemand op de dood van 7 astronauten, op een wel zeer aparte wijze:


Geplaatst door yehiyaayyash
I'd rather explode taking 3000 American capitalist and CiA/FBI experts with me and thereby going to an everlasting heaven .

Then go into space with a jewish penny and thereby facing an everlasting burning together with a father and family who survived an early punisment on earth :zwaai:

let's praise Allah for that ! :)

Los van de hier tentoongespreide misselijkmakende, onmenselijke en hatelijke houding, vraag ik me af waarom iemand hier gewoon botweg kan stellen: with a father and family who survived an early punisment on earth

Het is bekend dat de hier bedoelde Israelische astronaut een kind is van een holocaustoverlevende. Infamerend dekt de lading niet eens.....

Het minimale respect voor de medemens lijkt hier totaal afwezig te zijn. Eveneens enig norm of waardenbesef. Waar ligt het aan? Aan genoten godsdienstonderwijs? Aan mislukt integratiebeleid? Aangeboren haat?

In ieder geval zeer opmerkelijk deze hatelijke en grensoverschrijdende uitingen.

Tomas
03-02-03, 14:21
Geplaatst door Joe
Aldus een citaat te vinden op een geopende thread die beoogt te polariseren. ( zie http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=769291#post769291 )

Ik zou graag de volgende drie vragen willen stellen:

Welk volk bedoelt Ashfoura hier?


Ik vermoed Joden....?



En welke forummers worden hier voor "beestjes" met "bekjes" uitgemaakt?

Ik denk de Joden...?



Waar wordt deze menslievende taal aangeleerd, gebaseerd op geloof misschien?

Ik denk gebaseerd op frustratie of gewoon boosheid....?

Ashfoura gaat wel vaker uit haar dak als het om Israel en de Palestijnen gaat. Heb ik ook wel eens als het om politieoptreden gaat enzo. Ach, hebben we allemaal wel eens.

Als je jezelf wat begripvoller opstelt, biedt ze nog haar excuses aan ook, denk ik. Maar ja, dan moet jij ook wat doen, he?


Eventjes verder verheugt zich iemand op de dood van 7 astronauten, op een wel zeer aparte wijze:


Ja, leuk he? Dat is onze Yehi. Die is niet helemaal goed, maar we laten hem maar...

Waar moet ie anders terecht? De arme donder.

Couscousje
03-02-03, 14:33
Geplaatst door Joe
Aldus een citaat te vinden op een geopende thread die beoogt te polariseren. ( zie http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=769291#post769291 )

Ik zou graag de volgende drie vragen willen stellen:

Welk volk bedoelt Ashfoura hier?

En welke forummers worden hier voor "beestjes" met "bekjes" uitgemaakt?

Waar wordt deze menslievende taal aangeleerd, gebaseerd op geloof misschien?

Eventjes verder verheugt zich iemand op de dood van 7 astronauten, op een wel zeer aparte wijze:



Los van de hier tentoongespreide misselijkmakende, onmenselijke en hatelijke houding, vraag ik me af waarom iemand hier gewoon botweg kan stellen: with a father and family who survived an early punisment on earth

Het is bekend dat de hier bedoelde Israelische astronaut een kind is van een holocaustoverlevende. Infamerend dekt de lading niet eens.....

Het minimale respect voor de medemens lijkt hier totaal afwezig te zijn. Eveneens enig norm of waardenbesef. Waar ligt het aan? Aan genoten godsdienstonderwijs? Aan mislukt integratiebeleid? Aangeboren haat?

In ieder geval zeer opmerkelijk deze hatelijke en grensoverschrijdende uitingen.

Gut.

Spuit 11 geeft ook modder.

Cc

Al Sawt
03-02-03, 14:53
Geplaatst door Joe
Aldus een citaat te vinden op een geopende thread die beoogt te polariseren. ( zie http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=769291#post769291 )

Ik zou graag de volgende drie vragen willen stellen:

Welk volk bedoelt Ashfoura hier?

En welke forummers worden hier voor "beestjes" met "bekjes" uitgemaakt?

Waar wordt deze menslievende taal aangeleerd, gebaseerd op geloof misschien?

Eventjes verder verheugt zich iemand op de dood van 7 astronauten, op een wel zeer aparte wijze:



Los van de hier tentoongespreide misselijkmakende, onmenselijke en hatelijke houding, vraag ik me af waarom iemand hier gewoon botweg kan stellen: with a father and family who survived an early punisment on earth

Het is bekend dat de hier bedoelde Israelische astronaut een kind is van een holocaustoverlevende. Infamerend dekt de lading niet eens.....

Het minimale respect voor de medemens lijkt hier totaal afwezig te zijn. Eveneens enig norm of waardenbesef. Waar ligt het aan? Aan genoten godsdienstonderwijs? Aan mislukt integratiebeleid? Aangeboren haat?

In ieder geval zeer opmerkelijk deze hatelijke en grensoverschrijdende uitingen. Kom op, Joe trek je het niet aan.
De haat van ashfoura, is niet religeus gemotiveerd! Ik kan moeilijk beweren dat de racistische wetten die israel heeft, religeus gestoeld zijn.
Dat doet af aan de werkelijkheid.

GroteWolf
03-02-03, 16:41
Wie haat zaait zal haat oogsten (en daar bedoel ik NIET de Israeli mee).