PDA

Bekijk Volledige Versie : Jacksons derde kind toch van draagmoeder



De Rode Roos
05-02-03, 22:42
Jacksons derde kind toch van draagmoeder

Reuters, anp

De Amerikaanse popster Michael Jackson heeft in een gisteren door Yorin uitgezonden documentaire toegegeven dat zijn derde kind is verwekt bij een draagmoeder die hij nog nooit heeft gezien.

Het kind, Prince Michael II, is nu een jaar oud. De 44-jarige zanger had eerder verklaard dat hij de moeder van het kind kende en dat hij bij de bevalling aanwezig was. In de documentaire onthulde hij: ,,Ik gebruikte een draagmoeder en mijn eigen spermacellen.''

Zijn voormalige vrouw Debbie Rowe, die van zijn eerste twee kinderen - dochter Paris (4) en zoon Prince Michael (nu 5) beviel, stemde in de zwangerschappen toe omdat Jackson zo ontzettend graag kinderen wilde, vertelde hij.

,,Nadat Paris was geboren, ‘greep ik haar en ben gewoon naar huis gegaan met de hele placenta en alles nog over haar heen', aldus Jackson. ,,Ik heb haar in een handdoek gewikkeld. Ze zeiden dat het goed was... En ik bracht haar thuis en waste het allemaal van haar af.''

Jackson baarde eind vorig jaar opzien door Prince Michael II over de rand van een hotelbalkon in Berlijn aan zijn armen te laten bungelen. Hij ontkende de baby daarmee in gevaar te hebben gebracht. Hij wilde ‘het kind slechts aan de fans laten zien'. Jackson zei dat hij het liefst van elk continent in de wereld twee kinderen wilde adopteren. ,,Dat is mijn droom.''

De zanger gaf toe met veel kinderen in dezelfde kamer te hebben geslapen en dat hij daar niets verkeerds in ziet. ,,Het heeft niets met seks te maken'', aldus de popster die in 1993 werd beschuldigd van misbruik van kinderen. ,,Ik stop ze onder, zet een muziekje op en lees ze een verhaaltje voor.''

Bron: http://www.ad.nl/artikelen/VrijeTijd/1044426127893.html


----
Ik heb die aflevering gezien en Osama bin Laden is niets vergeleken met Michael Jackson...Michael Jackson heeft zelfs een moeilijker jeugd gehad dan prominent VVD-lid Ayaan Hirsi Ali en is nog getraumatiseerder.
Nu zit ik met zoveel vragen: is het biologisch mogelijk dat een zwarte man zulke witte kinderen kan krijgen? Zijn eerste zoon Prince is zelfs blond....dat kan dus echt niet. Is Michael Jackson nou pedofiel? Lijdt hij aan het Singh Varma syndroom? Heeft hij nou wel of niet zijn gezicht bewerkt? pffffff

Simon
05-02-03, 23:16
Geplaatst door De Rode Roos
Nu zit ik met zoveel vragen: is het biologisch mogelijk dat een zwarte man zulke witte kinderen kan krijgen? Zijn eerste zoon Prince is zelfs blond....dat kan dus echt niet. Is Michael Jackson nou pedofiel? Lijdt hij aan het Singh Varma syndroom? Heeft hij nou wel of niet zijn gezicht bewerkt? pffffff

Ik denk dat dat blond zijn wel kan. De vader van Jackson is ook niet volledig zwart en heeft volgens Michael blauwe ogen. Volgens mij is Michael wel pedofiel en very weird. Maar zijn leven is natuurlijk ook wel erg vreemd geweest. Overigens denk ik dat dit interview ook wel gevolgen voor hem gaat krijgen. Het is natuurlijk erg vreemd dat hij kinderen in zijn bed laat slapen die geen familie zijn. Zeker na de affaire in 1993 waarbij hij vele miljoenen heeft moeten betalen om onder vervolging uit te komen wegens sex met een kind. Nu zou het best kunnen zijn dat hij nadien niks meer met kinderen gedaan heeft maar zijn gedrag is wel erg vreemd. Ook in de documentaire van gisteren.

Simon

De Rode Roos
06-02-03, 22:41
Jackson voelt zich verraden door documentairemaker

Michael Jackson is woedend op de maker van de opzienbarende documentaire over zijn leven. De popster baalt van de negatieve publiciteit sinds de uitzending van de volgens hem 'schunnige' film.

http://www.rtl.nl/components/films/blockbusters/images/jackson_abuse_138x90.jpg

Kijkcijfers
De documentaire is ook in de Verenigde Staten te zien. De film is dinsdag door Yorin in Nederland uitgezonden. Er keken 1,5 miljoen mensen naar. In Engeland zagen ongeveer 14 miljoen Britten de documentaire, waarin de Britse journalist Martin Bashir de zanger interviewt.

In Amerika wordt ook een kijkcijferrecord verwacht.

Schunnig
Jackson heeft de documentaire pas woensdag voor het eerst kunnen bekijken en spreekt van een 'schunnig' product dat alleen de bedoeling had veel kijkers te trekken. "Ik liet vol vertrouwen Martin Bashir toe in mijn leven en dat van mijn gezin, omdat ik wilde dat de waarheid zou worden verteld'', aldus Jackson in een verklaring. Hij zegt verrast te zijn dat een goed journalist als Bashir zijn integriteit op het spel zet door hem zo om de tuin te leiden.

Diana
Bashir is vooral bekend van een interview met de in 1997 verongelukte prinses Diana. Hij volgde Jackson acht maanden lang, sprak verscheidene keren met hem en bracht urenlang door op Neverland, de boerderij van de zanger in Californië.

Actie
Fans van Jackson zijn volgens de BBC in actie gekomen tegen de aanvallen op hun idool. Zo heeft de internetsite MJ News International de liefhebbers van zijn muziek opgeroepen de media te laten weten dat zij de zanger oneerlijk behandelen. Ook Jacksons ex-vrouw Debbie Rowe heeft het voor hem opgenomen.

©RTLNieuws.nl

De Rode Roos
07-02-03, 01:24
Cd's Jackson weer in trek
Van een onzer verslaggevers

De platenverkopen van Michael Jackson zijn in Engeland na de uitzending van de geruchtmakende documentaire Living with Michael Jackson met 400 tot 500 procent gestegen.

http://www.ad.nl/images/wacko.jpg
Michael Jackson. Foto Reuters

Vooral het album Thriller en History doen het bijzonder goed. ,,Eerder verkochten we niet veel, nu is het redelijk'', relativeert een woordvoerder van Jacksons platenmaatschappij Sony de gestegen verkopen. In Nederland is het commerciële effect nog onduidelijk. Sony verwacht wel veel van de uitzending in de Verenigde Staten. De Amerikanen keken vannacht. ,,We hopen op records'', aldus de Sony-zegsman. Michael Jackson zelf voelt zich intussen 'totaal verraden' door het portret dat journalist Martin Bashir van hem schetste.

Michael Jackson beschuldigt documentairemaker Martin Bashir ervan dat hij hem bewust zou hebben afgeschilderd als een vader die niet goed voor zijn kinderen kan zorgen. Jackson is ‘woedend' omdat het programma kijkers ‘de indruk zou kunnen geven dat hij kinderen misbruikt', aldus een verklaring van de popster.

In de vraaggesprekken vertelt de zanger onder meer dat hij nog steeds met kinderen in dezelfde slaapkamer en in hetzelfde bed slaapt. Zijn ex-vrouw Debbie Rowe, die twee van Jacksons oudste kinderen verwekte, zei in een reactie over hem: ,,Er is niemand die een betere vader zou kunnen zijn. En ik neem het iedereen kwalijk die beweert dat hij geen goede vader is, en dat hij dat niet zou zijn.''

De Amerikaanse topadvocate Gloria Allred heeft een aanklacht ingediend tegen Jackson. Zij roept de Amerikaanse autoriteiten op een onderzoek in te stellen naar zijn omgang met zijn eigen kinderen en het feit dat hij zijn slaapkamer deelt met kinderen.

Het ‘verwoestende effect' van de documentaire op de cd-verkoop en de carrière van Jackson - zoals velen hadden voorspeld - is uitgebleven. ,,Ik denk niet dat het schadelijk is voor zijn carrière'', aldus de woordvoerder van Sony. ,,Popmuziek is van nature tegendraads, rebels. De een draagt een spraakmakend stringetje. Anderen, zoals rappers, roepen weer op elkaar af te maken. Dat is nog nooit schadelijk geweest. Kijk maar naar Eminem. Die staat overal op 1.''

Bron: AD (http://www.ad.nl/artikelen/VrijeTijd/1044511636759.html)

rafiq
07-02-03, 10:29
Rode Roos,

Waarom open je zoveel bagger topics?

Goede topics worden zo verbannen naar pagina 3. Waarom heb je het niet over onderwerpen die op www.roderoos.nl staan?Bijvoorbeeld de mythe vorm rondom Ernesto Guevara?

Wat hebben Marokanen te maken met een gevallen zanger als M J. En waarom drinken amerika haters geen Coca Cola maar dragen wel nike schoenen?

Simon
07-02-03, 11:07
Nou ik vind het geen bagger topic. Ik vind het wel interessant wat geld voor iemand kan doen in de USA. Deze meneer Michael J. is in 1993 al eens in opspraak geweest wegens mogelijk sexuele activiteiten met kinderen. Hij heeft miljoenen betaald om van die aanklacht af te komen. En hij kan blijkbaar nog steeds kinderen in zijn slaapkamer te gast hebben. Zijn huis en omgeving is één groot kinderparadijs en de amerikaanse samenleving reageert hier niet op. Ik vind dat vreemd. Het respect dat iemand krijgt in die samenleving is vooral op het aantal dollars gebaseerd dat hij op zijn bankrekening heeft. Anders was hij al lang opgepakt. Niet dat iemand van mij niet een beetje vreemd mag zijn. Maar ik vind dat hij wel grenzen overschrijdt.

Simon

Couscousje
07-02-03, 11:11
Geplaatst door rafiq
Rode Roos,

Waarom open je zoveel bagger topics?

Goede topics worden zo verbannen naar pagina 3. Waarom heb je het niet over onderwerpen die op www.roderoos.nl staan?Bijvoorbeeld de mythe vorm rondom Ernesto Guevara?

Wat hebben Marokanen te maken met een gevallen zanger als M J. En waarom drinken amerika haters geen Coca Cola maar dragen wel nike schoenen?

En jij vindt je eigen slaapverwekkende topics zeker geen bagger?

Donder toG op naar Tora Bora.

Cc

Couscousje
07-02-03, 22:12
Wat doet Michael Jackson eigenlijk de hele dag? ;)

http://www.kicken.com/images2/kicken.com-jackson.gif

Cc

De Rode Roos
08-02-03, 00:15
Geplaatst door Couscousje
Wat doet Michael Jackson eigenlijk de hele dag? ;)

http://www.kicken.com/images2/kicken.com-jackson.gif

Cc

Hahahaha! :D

O ja, aan rafiq: jij vindt dit een bagger topic en dat is jouw mening. Dit is toch een nieuwsforum waar een nieuwsbericht gepost kan worden? Ik vind het zeer leuk nieuws, er gebeuren namelijk nog veel meer dingen op deze wereld dan de dingen waarmee jij je bezig houdt. Verbreedt je horizon...

Trouwens rafiq, iedereen heeft het nu over die documentaire over Michael Jackson op Yorin...

Vriend
08-02-03, 07:25
Laten we hopen dat die man zichzelf nooit gaat klonen......

Simon
08-02-03, 09:01
Op europe.cnn.com staat een aardige gallery van foto's waarin je kan zien hoe hij door de jaren heen uiterlijk verandert is. Overigens lijkt het mij echt iets voor hem om zich te laten klonen!

Simon

sadeeQ
08-02-03, 18:28
http://www.lachfabriek.nl/plaat/funplaat46/a-f-b5.jpg

:D zou darwin toch gelijk hebben in dit geval?

sadeeQ
08-02-03, 19:12
ff reklame maken :p :p

http://www.lachfabriek.nl/plaat/funplaat46/a-f-b21.jpg