PDA

Bekijk Volledige Versie : Bman hasi kaboem



Pixelshade
09-02-03, 14:39
http://shadowtek.hypermart.net/vvd%2Bmilieu.jpg

:hihi:

manc
09-02-03, 14:53
Geplaatst door Pixelshade
http://shadowtek.hypermart.net/vvd%2Bmilieu.jpg

:hihi:

Haha, ja ik heb die posters gezien. Dat was trouwens (los van de posters) een van de redenen waarom ik nog ernstig heb getwijfeld liberaal te stemmen.

Pixelshade
09-02-03, 17:06
Geplaatst door manb
Haha, ja ik heb die posters gezien. Dat was trouwens (los van de posters) een van de redenen waarom ik nog ernstig heb getwijfeld liberaal te stemmen.

aan je avatar te zien ben je er nu wel erg verzekerd van :aanwal:

manc
10-02-03, 10:53
Geplaatst door Pixelshade
aan je avatar te zien ben je er nu wel erg verzekerd van :aanwal:

Tja, na lang nadenken kon ik maar 1 verstandige keuze maken. Het is natuurlijk altijd kiezen tussen alternatieven die allemaal wel wat hebben..er zijn wel 4 of 5 partijen waar ik eventueel op zou kunnen stemmen. De VVD is wat mij persoonlijk betreft de partij met de meeste visie waar het gedegen economisch beleid betreft en een partij die voor de lange termijn het beste de motor van ons land soepel geolied kan laten draaien.

Pixelshade
10-02-03, 11:35
Geplaatst door manb
Tja, na lang nadenken kon ik maar 1 verstandige keuze maken. Het is natuurlijk altijd kiezen tussen alternatieven die allemaal wel wat hebben..er zijn wel 4 of 5 partijen waar ik eventueel op zou kunnen stemmen. De VVD is wat mij persoonlijk betreft de partij met de meeste visie waar het gedegen economisch beleid betreft en een partij die voor de lange termijn het beste de motor van ons land soepel geolied kan laten draaien.

ze zouden als partijpunt moeten hebben " stem op ons, wij zullen ayaan alibi uit het kabinet halen" maar dat kotm denk ik niet, forel is daar nie slim genoeg voor

Vriend
10-02-03, 11:41
Blijkbaar is het de Forel toch gelukt pixel....

Pixelshade
10-02-03, 11:45
Geplaatst door Vriend
Blijkbaar is het de Forel toch gelukt pixel....

? ze zit nog steeds in de 2e kamer, terwijl ze op de 2e verdieping van het gekkenhuis hoort :gsm:

manc
10-02-03, 11:51
Geplaatst door Pixelshade
ze zouden als partijpunt moeten hebben " stem op ons, wij zullen ayaan alibi uit het kabinet halen" maar dat kotm denk ik niet, forel is daar nie slim genoeg voor

Niet om het een of ander, maar volgens mij heeft AHA bijzonder veel voorkeurstemmen gekregen dus heel erg dom (verkiezingstechnisch) was de keuze voor Aha niet.