PDA

Bekijk Volledige Versie : Beloning voor 32.000 gestolen varkensoren



Zwarte Schaap
13-02-03, 00:31
Reward offered for missing ears

Copenhagen - Thieves stole 32 000 pigs ears on Wednesday from a Danish petfood store, which is now offering a $1 443 reward to help catch the culprits, Danish media said.

Dried pigs ears are commonly used as a treat for dogs.

Danish police said they had no idea of who carried out the raid on the store in the town of Tistrup, on the Jutland peninsula.

Denmark is the world's largest exporter of pork and its pig population outnumbers the country's 5.3 million humans by more than two to one.

manc
13-02-03, 00:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Reward offered for missing ears

Copenhagen - Thieves stole 32 000 pigs ears on Wednesday from a Danish petfood store, which is now offering a $1 443 reward to help catch the culprits, Danish media said.

Dried pigs ears are commonly used as a treat for dogs.

Danish police said they had no idea of who carried out the raid on the store in the town of Tistrup, on the Jutland peninsula.

Denmark is the world's largest exporter of pork and its pig population outnumbers the country's 5.3 million humans by more than two to one.

Honden, varkens....hmmm...ik durf te wedden dat het dit keer GEEN moslims waren...;) Ik ben blij je weer eens levendop ons forum te zien schaapie.

rnaj
13-02-03, 12:11
Honden, varkens....hmmm...ik durf te wedden dat het dit keer GEEN moslims waren...

Misschien denken ze dat ze hiermee homosexualiteit kunnen verdrijven

Hamza-T
13-02-03, 13:18
Misschien denken ze dat ze hiermee homosexualiteit kunnen verdrijven

Nee joh je zit er helemaal naast.
deze varkensoren worden door een draad verbonden en als ketting gedragen op homo orgien toch?

Vriend
13-02-03, 14:24
Geplaatst door manb
Honden, varkens....hmmm...ik durf te wedden dat het dit keer GEEN moslims waren...;) Ik ben blij je weer eens levendop ons forum te zien schaapie.


Ik begin te geloven dat je een islamofobie hebt manB of Bman ...

manc
13-02-03, 16:20
Geplaatst door Vriend
Ik begin te geloven dat je een islamofobie hebt manB of Bman ...

Haha, nee hoor, ik pleitte als eerste niet-moslim ALLE moslims vrij voor deze roof.

Ik begin daarentegen bij Hamza een patroon te herkennen...die is altijd wel erg enthousiast om zich discussie te mengen als het woord 'homo' voorbij komt....;)

Hamza-T
13-02-03, 22:52
Oke oke beetje flauw, maar ik wou een weerwoord plaatsen.

manc
14-02-03, 09:52
Geplaatst door Hamza-T
Oke oke beetje flauw, maar ik wou een weerwoord plaatsen.

Het zij je vergeven hoor! ;) Nu niet meer zoveel over sex, homo's en geslachtsdelen ouwehoeren he?