PDA

Bekijk Volledige Versie : Ok Ik Wil Nu Weten Wiens Oma En Opa Dit Waren!!



Vriend
13-02-03, 14:43
Bejaarden veroordeeld voor seks in auto

Uitgegeven: 13 februari 2003 13:09

LANCIANO - Een rechter in Italië heeft een bejaard stel uit Lanciano veroordeeld tot een maand en twintig dagen voorwaardelijke gevangenisstraf, omdat zij naakt in een auto hebben gevreeën. Dat heeft de krant Il Messagero donderdag gemeld.

De 85-jarige man en zijn 74-jarige vriendin hadden de auto geparkeerd op de parkeerplaats van een school. Verscheidene scholieren betrapten hen, waarop de schoolleiding besloot de politie in te schakelen.

Toen zij de agenten zag naderen sloeg de vrouw op de vlucht. De man bekende schuld.

Tomas
13-02-03, 14:46
Italie...

En nu heb ik dus geen enkel argument meer om niet te emigreren...

manc
13-02-03, 16:05
Geplaatst door Puk
Non il mio.

Non i miei.

Vriend
13-02-03, 16:19
Volgens mij was het PUK en zijn vriendin...

Orakel
13-02-03, 17:43
Geplaatst door Vriend
Bejaarden veroordeeld voor seks in auto

Uitgegeven: 13 februari 2003 13:09

LANCIANO - Een rechter in Italië heeft een bejaard stel uit Lanciano veroordeeld tot een maand en twintig dagen voorwaardelijke gevangenisstraf, omdat zij naakt in een auto hebben gevreeën. Dat heeft de krant Il Messagero donderdag gemeld.

De 85-jarige man en zijn 74-jarige vriendin hadden de auto geparkeerd op de parkeerplaats van een school. Verscheidene scholieren betrapten hen, waarop de schoolleiding besloot de politie in te schakelen.

Toen zij de agenten zag naderen sloeg de vrouw op de vlucht. De man bekende schuld.

:haha:

In plats van te bestraffen hadden ze het stel moeten belonen.
85 en 74 jaar, een beetje vozen in de buitenlucht en die oude vrouw heeft na de daad ook nog es genoeg fut om op de vlucht te slaan.

Chapeau! :fpetaf:

Ik hoop dat ik nog zo fief ben op die leeftijd. :hihi:

ZwYgStErr
13-02-03, 18:16
http://www.bertolli.com/olandese/gfx-nl/products-extravirgin.jpg

Daarom zyn die Italianen zo fit...:zozo:.